Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:13. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:13

Столярні вироби в асортименті

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-019121-a  
ID b8a1e6e1680d4a38bbbd12462766fbe5  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-023567-a  
Очікувана вартість закупівлі
50`470.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ  
Очікувана вартість закупівлі 50`470.50 Гривня (з ПДВ)  
Обгрунтування * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки. ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №144 від 13.11.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Столярні вироби в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44220000-8 Столярні вироби: Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного укомплектування приміщень Замовника новими дверними коробками під час проведення ремонтних робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.12.25

Специфікація закупівлі

1)
1. Двері міжкімнатні глухі, колір - цемент, матеріал - ПВХ, розмір - 800х2000 мм, товщина дверного полотна -34 мм, одностулкові, правобічне відкривання, в комплекті – лиштва. * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки.
Класифікація за ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 комплект

Тендерна документація

Пояснення до питань учасниками
- Обгрунтування двері міжкімнатні-10шт-повне.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:13
Версія документу від: 08.12.2025 17:13
ID: 1fcb5585c661426e9c434ff7bf7a2185
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:13
Версія документу від: 08.12.2025 17:13
ID: 0f82087422d342e084a048cd3deea6ea

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08320218  
Юридична адреса 21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
10797
Дата підписання
08.12.2025
Дата початку дії
08.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
50`470.50 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
42`058.75 Гривня