Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 15:42. Дата останніх змін - 08.12.2025 15:42

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-015690-a  
ID 502c1bfbb7b4458ba4548d2ca0221dfc  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-018657-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління соціальної та ветеранської політики Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 29`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір для друку, 80 г/м², СIE 170%, 110 мкм, 95%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 пачка

Тендерна документація

Проект договору
папір А4 проєкт договору (1) (1).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 15:41
Версія документу від: 08.12.2025 15:41
ID: f10d805d6c1a420786a6add20e134404
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 15:42
Версія документу від: 08.12.2025 15:42
ID: 359dcf270285435ba9778966713a21fb

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для друку, 80 г/м², СIE 170%, 110
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Товщина Очікуване значення: 110 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Щільність паперу Очікуване значення: 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Непрозорість Очікуване значення: 95 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Кількість аркушів Очікуване значення: 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Білизна CIE Очікуване значення: 170 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 08.12.2025 15:42  
Початок періоду прийому пропозицій 08.12.2025 15:42  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.12.2025 14:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління соціальної та ветеранської політики Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37501611  
Юридична адреса 02064, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЗАКРЕВСЬКОГО, будинок 87-Д