Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 15:38. Дата останніх змін - 08.12.2025 15:38

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ватман-100 шт., гумки для грошей-3 шт., маркер-9 шт., папка швидкозшивач-45 шт., ручка масляна-10 шт., скотч-17 шт., степлер-1 шт., фоаміран-10 шт., папка-реєстратор-20 шт., файл-карманець-5 шт., папір офісний А4-12 шт., папка на гумці- 7 шт., ручка кулькова-12 шт., клеєвий стержень вел.- 11 шт. ) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-015493-a  
ID 6f7c4312518b4aca95226ae34297322f  
Очікувана вартість закупівлі
7`984.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПОЗАШКІЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ "НІЖИНСЬКА ХОРЕОГРАФІЧНА ШКОЛА" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 7`984.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
08.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.12.25