Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 12:23. Дата останніх змін - 08.12.2025 12:23

Офісне устаткування і приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-007660-a  
ID dbf2d9d90e8146f0b93eb927d59ba989  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-009435-a  
Очікувана вартість закупівлі
21`710.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Очікувана вартість закупівлі 21`710.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Ручка масляна Glide, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192123-9 - Ручки-маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул Канатна,83
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
2)
Скоби №24
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул Канатна,83
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
3)
Скріпка канц. кругла 25 мм (100 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул Канатна,83
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
4)
Папір офісний А4 + 500 л.
Класифікація за ДК 021:2015: 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул Канатна,83
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 122 пачка
5)
Папір офісний А4 Multifunctional Printing paper 500 л
Класифікація за ДК 021:2015: 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул Канатна,83
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 12:23
Версія документу від: 08.12.2025 12:23
ID: 4cf2771bb88d46eda31391aac3013376

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41145448  
Юридична адреса 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, будинок 83  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
05
Дата підписання
08.12.2025
Дата початку дії
08.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
21`710.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
18`091.67 Гривня