Процедура закупівлі оголошена 07.12.2025 09:32. Дата останніх змін - 07.12.2025 09:32
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-07-000098-a | |
| ID | fa328e0531fd48ab8dcdde6330892b49 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-07-000066-a |
Очікувана вартість закупівлі
55`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти поставку на умовах цього договору протягом 7 днів з моменту подання заявки Замовником, але не пізніше 20 грудня 2025 року Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товарів (далі – рахунок) та після підписання Сторонами видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина 1560 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 55`800.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
07.12.25
Подання пропозицій
до 10.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, *
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2025
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб
прийняти поставку на умовах цього договору протягом 7 днів з моменту подання заявки Замовником, але не пізніше 20 грудня 2025 року
Розрахунки проводяться шляхом:
оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товарів (далі – рахунок) та після підписання Сторонами видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 900 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проект договору сухофрукти.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.12.2025 09:31
Версія документу від: 07.12.2025 09:31
ID: c6a572112edc403ab62e03aff8cc1fdf
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.12.2025 09:32
Версія документу від: 07.12.2025 09:32
ID: 8a7282d57bc84f5ca19bc2e318f2afb3
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид сушених фруктів: суміш сухофруктів
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 8494
|
Дати та строки
| Дата публікації | 07.12.2025 09:32 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 07.12.2025 09:32 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 10.12.2025 11:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина 1560 |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 43331273 |
| Юридична адреса | 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, * |
