Процедура закупівлі оголошена 06.12.2025 00:26. Дата останніх змін - 06.12.2025 00:26
Папір офісний, форматний
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-06-000018-a | |
| ID | 45c15fdf09e54b84bf602152b869c4cd | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-06-000005-a |
Очікувана вартість закупівлі
509`020.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Папір офісний, А-4 формат - поставка однією партією до 25.12.25 року, післяоплата 100% на протязі 3-х банковських днів, за умови надходження коштів на рахунок Замовника, в межах асигнувань 2025 бюджетного року.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А 0549 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 509`020.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
06.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | За умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника в межах асигнувань 2025 бюджетного року. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 3 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька, 105
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Умови поставки: Папір офісний, А-4 формат - поставка однією партією до 25.12.25 року, післяоплата 100% на протязі 3-х банковських днів, за умови надходження коштів на рахунок Замовника, в межах асигнувань 2025 бюджетного року.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3915 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір на Закупівлю 06.12.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2025 00:22
Версія документу від: 06.12.2025 00:22
ID: ae8c6bf9636c4f558547848d5255482a
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2025 00:26
Версія документу від: 06.12.2025 00:26
ID: a4aaeee8fc80475d9b5113d9c7fa6854
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Колір: білий
Формат: a4 (210х297 мм)
Бренд: crystal
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 93 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 104 - 104 мікрометр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 відсоток
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 06.12.2025 00:26 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 06.12.2025 00:26 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А 0549 |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08540799 |
| Юридична адреса | 21001, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 105 |
