Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.12.2025 18:25. Дата останніх змін - 05.12.2025 18:28

Папки-реєстратори, Папки-реєстратори, Файли для документів, Папір офісний, форматний

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-05-018109-a  
ID a390a3da9233460fb3e535400d14d45a  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-05-022548-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області  
Очікувана вартість закупівлі 50`452.50 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.12.25
Подання пропозицій
до 10.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. Підставою для оплати є видаткова накладна. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Замовника. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 15 робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника. Замовник здійснює розрахунки за фактично отриманий Товар або партію Товару з моменту отримання Товару або партії Товару та підписання Сторонами видаткової накладної  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис Постачання, відвантаження, транспортування до місця поставки Товару та вантажно-розвантажувальні роботи в повному обсязі (100%) покладається на Постачальника, який за свій рахунок, своїми силами та засобами здійснює постачання, відвантаження, транспортування Товару та вантажно-розвантажувальні роботи. Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника/передбачені Договором. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. При виявлені представником Замовника невідповідності якості (комплектності) або кількості Товару відвантажувальним документам, або документам про якість Товару, Постачальник за свій рахунок в термін до 10 календарних днів здійснює заміну Товару необхідної кількості, належної якості та комплектності. Неякісний Товар вважається таким, що не поставлений. Здача-приймання Товару кожної поставки здійснюється у присутності представників Сторін, згідно накладної в місці постачання Товару. Місце поставки Товару: м. Тернопіль вул. Котляревського 22а.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папки-реєстратори
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46003, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Котляревського 22а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
2)
Папки-реєстратори
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46003, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Котляревського 22а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
3)
Файли для документів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46003, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Котляревського 22а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
4)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46003, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Котляревського 22а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 179 пачка

Тендерна документація

Проект договору
ПРОЕКТ договору (канцелярія).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 18:26
Версія документу від: 05.12.2025 18:26
ID: abfde212db5f4ee89a22637ab72effb1
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 18:28
Версія документу від: 05.12.2025 18:28
ID: 6fd301057d344f0d9fc0d00c615e2473

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Папки-реєстратори
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папки-реєстратори
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Тип механізму: арочний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 450 - 550 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Металеве обрамлення кутів Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папки-реєстратори
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папки-реєстратори
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Тип механізму: арочний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 350 - 380 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Файли для документів
Критерій відноситься до предмету закупівлі Файли для документів
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Матеріал: pp (поліпропілен)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Колір плівки: прозорий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Орієнтація документа: вертикальна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 60 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Кількість файлів в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір офісний, форматний
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 90 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Білизна CIE Мінімальне значення: 165 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 110 - 150 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 05.12.2025 18:28  
Початок періоду прийому пропозицій 05.12.2025 18:28  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.12.2025 09:30  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38201617  
Юридична адреса 47722, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район Великі Гаї, вул. Галицька, 47