Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.12.2025 14:47. Дата останніх змін - 07.12.2025 23:03

Дивани для очікування -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-05-013526-a  
ID 8a5c5019bc8049d2a667454baa84dbc5  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МЕБЛІ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЛІЦЕЙ КАМ'ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 342`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 10`200.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
05.12.25
Період уточнень
до 10.12.25
Період оскаржень
до 10.12.25
Подання пропозицій
до 13.12.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
15.12.25
07.12.2025, 23:03
Вимога щодо постачання Учасником набору викруток
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!

У підпункті 2.7.2 пункту 2.7 Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо постачання Учасником набору викруток, при цьому окремо встановлено обов’язок надати саме на цей набір викруток оригінал гарантійного листа (авторизації) від виробника, а також лист про дилерство та довідку з офіційного сайту для підтвердження характеристик інструментів.

Звертаємо увагу, що предмет закупівлі - дивани, які:
- постачаються виключно у готовому, зібраному вигляді;
- не потребують складання або монтажу;
- не комплектуються викрутками, оскільки їх конструкція цього не передбачає.

Отже, вимога не лише щодо документів, а й щодо самого постачання набору викруток, є необґрунтованою, технічно невиправданою та порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та пропорційності.

У зв’язку з цим просимо виключити зазначені вимоги з підпункту 2.7.2, оскільки вони не мають жодного стосунку до фактичного предмета закупівлі та безпідставно обмежують коло потенційних учасників.

У разі невнесення відповідних змін вимога буде вважатися дискримінаційною та стане предметом оскарження до АМКУ.