Процедура закупівлі оголошена 05.12.2025 14:47. Дата останніх змін - 07.12.2025 23:03
Дивани для очікування -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-05-013526-a | |
| ID | 8a5c5019bc8049d2a667454baa84dbc5 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
342`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МЕБЛІ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ЛІЦЕЙ КАМ'ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 342`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 10`200.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
05.12.25
Період уточнень
до 10.12.25
Період оскаржень
до 10.12.25
Подання пропозицій
до 13.12.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
15.12.25
07.12.2025, 23:03
Вимога щодо постачання Учасником набору викруток
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
У підпункті 2.7.2 пункту 2.7 Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо постачання Учасником набору викруток, при цьому окремо встановлено обов’язок надати саме на цей набір викруток оригінал гарантійного листа (авторизації) від виробника, а також лист про дилерство та довідку з офіційного сайту для підтвердження характеристик інструментів.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі - дивани, які:
- постачаються виключно у готовому, зібраному вигляді;
- не потребують складання або монтажу;
- не комплектуються викрутками, оскільки їх конструкція цього не передбачає.
Отже, вимога не лише щодо документів, а й щодо самого постачання набору викруток, є необґрунтованою, технічно невиправданою та порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та пропорційності.
У зв’язку з цим просимо виключити зазначені вимоги з підпункту 2.7.2, оскільки вони не мають жодного стосунку до фактичного предмета закупівлі та безпідставно обмежують коло потенційних учасників.
У разі невнесення відповідних змін вимога буде вважатися дискримінаційною та стане предметом оскарження до АМКУ.
У підпункті 2.7.2 пункту 2.7 Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо постачання Учасником набору викруток, при цьому окремо встановлено обов’язок надати саме на цей набір викруток оригінал гарантійного листа (авторизації) від виробника, а також лист про дилерство та довідку з офіційного сайту для підтвердження характеристик інструментів.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі - дивани, які:
- постачаються виключно у готовому, зібраному вигляді;
- не потребують складання або монтажу;
- не комплектуються викрутками, оскільки їх конструкція цього не передбачає.
Отже, вимога не лише щодо документів, а й щодо самого постачання набору викруток, є необґрунтованою, технічно невиправданою та порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та пропорційності.
У зв’язку з цим просимо виключити зазначені вимоги з підпункту 2.7.2, оскільки вони не мають жодного стосунку до фактичного предмета закупівлі та безпідставно обмежують коло потенційних учасників.
У разі невнесення відповідних змін вимога буде вважатися дискримінаційною та стане предметом оскарження до АМКУ.