Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.12.2025 13:23. Дата останніх змін - 05.12.2025 13:24

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-05-004572-a  
ID 894728d192754b48b6de212d62bbdadf  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління ПФУ у Львівській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 320`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
05.12.25
Період уточнень
до 10.12.25
Період оскаржень
до 10.12.25
Подання пропозицій
до 13.12.25
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
15.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня