Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.12.2025 23:11. Дата останніх змін - 04.12.2025 23:16

код ДК 021:2015-22810000-1 – Паперові чи картонні реєстраційні журнали) (книги канцелярські)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-04-022549-a  
ID f2053b948a5740b8bfcd155be4f7c517  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-11-27-022596-a  
Очікувана вартість закупівлі
6`212.16 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління соціальної та ветеранської політики Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 6`212.16 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
04.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
04.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Книга канцелярська А4, 48 арк. клітинка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штука
2)
Книга канцелярська А4, 48 арк. лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
3)
Книга канцелярська А4, 96 арк. клітика
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
4)
Книга канцелярська А4, 96 арк. лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
5)
Книга канцелярська А4, 192 арк. клітинка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
6)
Книга канцелярська А4, 192 арк. лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.12.2025 23:16
Версія документу від: 04.12.2025 23:16
ID: 3502433757af4faa9a0236528d5cfb31

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління соціальної та ветеранської політики Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37498541  
Юридична адреса 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
32
Дата підписання
04.12.2025
Дата початку дії
04.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
6`212.16 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
5`176.80 Гривня