Процедура закупівлі оголошена 04.12.2025 23:11. Дата останніх змін - 04.12.2025 23:16
код ДК 021:2015-22810000-1 – Паперові чи картонні реєстраційні журнали) (книги канцелярські)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-04-022549-a | |
| ID | f2053b948a5740b8bfcd155be4f7c517 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-11-27-022596-a |
Очікувана вартість закупівлі
6`212.16 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління соціальної та ветеранської політики Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Очікувана вартість закупівлі | 6`212.16 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
04.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
04.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Книга канцелярська А4, 48 арк. клітинка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штука
|
| 2) |
Книга канцелярська А4, 48 арк. лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 3) |
Книга канцелярська А4, 96 арк. клітика
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
|
| 4) |
Книга канцелярська А4, 96 арк. лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 5) |
Книга канцелярська А4, 192 арк. клітинка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 6) |
Книга канцелярська А4, 192 арк. лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.12.2025 23:16
Версія документу від: 04.12.2025 23:16
ID: 3502433757af4faa9a0236528d5cfb31
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління соціальної та ветеранської політики Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37498541 |
| Юридична адреса | 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
6`212.16
Гривня з ПДВ
Переможець
04.12.2025 23:11
Укладені договори
Номер договору
32
Дата підписання
04.12.2025
Дата початку дії
04.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
6`212.16 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
5`176.80 Гривня
