Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.10.2025 18:15. Дата останніх змін - 02.11.2025 00:00

Інвертор, акумуляторна система зберігання енергії -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-13-015049-a  
ID b69fc11e2d1c469caa6bcad459529b8a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
782`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 782`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
13.10.25
Період уточнень
до 18.10.25
Період оскаржень
до 18.10.25
Подання пропозицій
до 21.10.25
Кваліфікація переможця
з 21.10.25
Пропозиції розглянуті
з 27.10.25
Закупівля не відбулась
02.11.25
14.10.2025, 11:53
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до вимог до аналогічного договору, та дати можливість надати аналогічний договір не тільки за конкретним кодом ДК, а й надати просто договір щодо поставки інтерторів та акумуляторних батарей.
Тобто просимо викласти вимогу наступним чином:
"Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, які підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки товару за кодом ДК 021:2015 31150000-2 - баласти для розрядних ламп чи трубок (інвертор, акумуляторна система зберігання енергії) або договір щодо поставки інвертора та акумуляторної системи зберігання енергії."
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.10.2025, 14:41)
Вітаю!
Дякую за звернення.
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію та викладені у вигляді Нової редакції.