Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.08.2025 10:11. Дата останніх змін - 22.08.2025 14:49

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 24110000-8 — Промислові гази (Кисень медичний газоподібний (Кисень медичний газоподібний (Oxygen, V03A N01), об'ємна частка кисню не менше 99.5%, балон - 3л., з обміном балону; Кисень медичний газоподібний (Oxygen, V03A N01), об'ємна частка кисню не менше 99.5%, балон - 5л., з обміном балону) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-12-001909-a  
ID d659ab4b1c2e41b99052da8aab5f83a5  
Очікувана вартість закупівлі
21`540.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладання договору до 31 грудня 2025 року. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства. Постачання партії товару здійснюється впродовж 3-х робочих днів, а у випадках термінової поставки – впродовж 12 (дванадцяти) годин, з моменту отримання заявки від Замовника. Замовлення (заявка) на отримання партії Товару, що надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. За узгодженням з Замовником, при необхідності термінової поставки (протягом двох годин), можлива поставка Товару за місцем знаходження кисневого наповнювача Постачальника у межах м. Харків. До місця знаходження кисневого наповнювача Постачальника у межах м. Харків повинно бути організований під’їзд легкового та вантажного автотранспорту з відповідними по висоті розвантажувальними майданчиками (рампами). Поставка Продукції здійснюється шляхом наповнення порожніх балонів Замовника, при цьому Постачальник перед заповненням балонів, які надаються для заповнення, перевіряє їх на відповідність «Правил будови і безпеки експлуатації посудин, що працюють під тиском та придатності до експлуатації. Поставка товару повинна здійснюватися у балони технічно справні, посвідчені згідно НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Посвідчення балонів які обмінюються як змінна тара здійснює Постачальник за свій рахунок. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 21`540.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
12.08.25
Подання пропозицій
до 18.08.25
Кваліфікація переможця
з 18.08.25
Пропозиції розглянуті
з 18.08.25
Завершена
22.08.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня