Процедура закупівлі оголошена 04.08.2025 12:14. Дата останніх змін - 07.08.2025 08:16
Соки
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-08-04-004653-a | |
| ID | 7955fb5293a146f8a1060cacbd7e5df9 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-08-04-005721-a |
Очікувана вартість закупівлі
56`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Ціна Товару має включати всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника. Строк поставки товару становить не пізніше 3 робочих днів від часу отримання заявки від Замовника. Постачання протягом строку дії Договору по заявці Закладів Замовника в робочі дні та години з понеділка по п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 16 год. 30. хв. Обсяг кожної поставки – згідно із заявками Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій, або усній формі, або електронною поштою на електронну адресу. Постачання товару не рідше 1 разу на тиждень до комори кожного окремого закладу освіти; Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, які зазначені в Проекті Договору у Додатку 2. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 56`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
04.08.25
Подання пропозицій
до 07.08.25
Торги відмінено
07.08.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Соки
Класифікація за ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, 48100 Україна Тернопільська область м. Теребовля Шевченка 8 (за адресами дошкільних закладів освіти: “Гумниський ДНЗ “Сонечко”48108 Тернопільська область, с.Гумниська, вул. Центральна 6; Деренівський ДНЗ 48163 Тернопільська область, с.Деренівка, вул. Купчинського 129; «Долинський ДНЗ ясла-садок «Ромашка»48163 Тернопільська область, с.Долина, вул. Янівська 12/А; «Застіноцький ДНЗ «Дзвіночок» 48175 Тернопільська область, с.Застіноче, вул. Малівська 90; Кровинківський ДНЗ 48135 Тернопільська область, с.Кровинка, вул. Шевченка 34А; “Ласковецький ДНЗ “Ластівка” 48153 Тернопільська область, с.Ласківці, вул. Центральна; “Лошнівський ДНЗ “Веселка” 48133 Тернопільська область, с.Лошнів, вул. Центральна 46; «Могильницький ДНЗ» 48152 Тернопільська область, с.Нова Могильниця, вул. Центральна 5; Мшанецький ДНЗ «Калинка» 48161 Тернопільська область, с.Мшанець, вул. Шкільна; Підгайчицький ДНЗ “Малятко” 48150 Тернопільська область, с.Підгайчики, вул. Цибульська 2; “Плебанівський ДНЗ” 48117 Тернопільська область, с.Плебанівка, вул. Князя Василька 156; Теребовлянський дитячий ясла-садок «Ромашка» 48100 Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Паращука 16 А; Теребовлянський дитячий ясла-садок “Теремок” 48100 Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Шевченка 202; Теребовлянський дитячий ясла-садок «Сонечко» 48100 Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Паращука 16; Семенівський ДНЗ 48108, Тернопільська обл., с. Семенів, вулиця Бічна; Млиниський ДНЗ 48164, Тернопільська область, с. Млиниська, вул. Центральна, буд.195 б; )
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Ціна Товару має включати всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
Строк поставки товару становить не пізніше 3 робочих днів від часу отримання заявки від Замовника. Постачання протягом строку дії Договору по заявці Закладів Замовника в робочі дні та години з понеділка по п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 16 год. 30. хв. Обсяг кожної поставки – згідно із заявками Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій, або усній формі, або електронною поштою на електронну адресу. Постачання товару не рідше 1 разу на тиждень до комори кожного окремого закладу освіти;
Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, які зазначені в Проекті Договору у Додатку 2. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 700 літр
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору соки.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.08.2025 12:12
Версія документу від: 04.08.2025 12:12
ID: dc2a153a11d64e0692f1eb5ffd4588cd
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.08.2025 12:14
Версія документу від: 04.08.2025 12:14
ID: 1861dce5f71548acaac8a7c9ca92470e
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Цукор або підсолоджувачі у складі Очікуване значення: ні
Кількість соку або плодової частини у складі: 100
Упаковка: коробка картонна з краном
Наявність м'якоті Очікуване значення: Так
Спосіб обробки: пастеризований
Основа соку: яблуко
Вид: прямого віджиму
Бренд: НЬЮТОН
Об'єм від: 10 - 10 літр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 04.08.2025 12:14 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 04.08.2025 12:14 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 07.08.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40650849 |
| Юридична адреса | 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Шевченка, буд. 8 |
