Процедура закупівлі оголошена 27.06.2025 13:31. Дата останніх змін - 15.07.2025 12:48
Плита індукційна ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-27-005957-a | |
| ID | 7b66ec7499044a13a2d16a9cb0f34e16 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
642`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А4122 | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 642`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.06.25
Період уточнень
до 03.07.25
Подання пропозицій
до 07.07.25
Аукціон
07.07.25
Кваліфікація переможця
з 07.07.25
Пропозиції розглянуті
з 08.07.25
Завершена
15.07.25
30.06.2025, 14:39
З приводу еквівалента
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня
Пишу Вам з приводу вашого тендера UA-2025-06-27-005957-a, де в тендерній документації а саме в Додадку № 1, указано що еквівалент не розглядається, але :
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Скажіть будь-ласка чи будете розглядати еквівлент?
Пишу Вам з приводу вашого тендера UA-2025-06-27-005957-a, де в тендерній документації а саме в Додадку № 1, указано що еквівалент не розглядається, але :
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Скажіть будь-ласка чи будете розглядати еквівлент?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.07.2025, 09:38)
Дякую за ваше звернення! Враховуючи необхідність придбання товарів, що передбачена штатною потребою, та з метою скорочення уніфікації обладнання, враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель визначено з умовою конкретного виробника та моделі, так як експлуатація саме його, задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу та умов сервісного обслуговування. Тож еквіваленти товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі.