Процедура закупівлі оголошена 19.06.2025 17:51. Дата останніх змін - 16.07.2025 16:10
Проєктування єдиної інформаційної системи Бюро економічної безпеки України з передачею майнових прав власності замовнику -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-19-013471-a | |
| ID | da2f385f3c2049f6a2e5ce8d229f6033 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
6`731`895.55 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | БЮРО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 6`731`895.55 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
19.06.25
Період уточнень
до 24.06.25
Період оскаржень
до 24.06.25
Подання пропозицій
до 27.06.25
Кваліфікація переможця
з 27.06.25
Пропозиції розглянуті
з 01.07.25
Завершена
16.07.25
20.06.2025, 13:50
Щодо дискримінаційних вимог у Додатку 5 до тендерної документації. Частина 1
Запитання щодо предмету закупівлі Послуги з проєктування єдиної інформацій (лот - Проєктування єдиної інформаційної систем)
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з умовами Додатку 5 до тендерної документації нами було помічено наступні дискримінаційні та обмежуючі конкуренцію вимоги:
1. В п.11. «Модуль внутрішніх документів» документа Технічні вимоги на створення єдиної інформаційної системи Бюро економічної безпеки України (нова редакція) зазначена вимога – «Виконавець повинен здійснити адаптацію модулю «Внутрішні документи» з доопрацюванням комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet».
Зазначена вимога відверто дискримінаційною, не обґрунтованою та спрямована на штучне обмеження конкуренції. Із змісту вимоги, виходить наступне:
- або Замовник визначив, що в якості «Модуля внутрішніх документів» буде використовуватись саме конкретне програмне забезпечення «Megapolis.DocNet» (адаптоване), права на які належать ТОВ «Ітекресі Бейз» (Intеcracy Base), яке в свою чергу входить до групи Intecracy Group.
- або Замовник передбачає, що в процесі створення «Модуля внутрішніх документів» Виконавець має здійснити доопрацювання наявного в Замовника програмного забезпечення «Megapolis.DocNet».
В обох випадках, реалізацію зазначеної вимоги може виконати лише компанія, якій належать права на програмне забезпечення «Megapolis.DocNet», або афільована з нею компанія (з складу групи Intecracy Group, чи спеціально залучена з відповідним правом на доопрацювання). Реалізація вимоги іншими Виконавцями неможлива.
З урахуванням вказаного, вимагаємо усунути наявну дискримінаційну вимогу та викласти п.11.в наступній редакції:
«Модуль «Внутрішні документи» є доповненням модулів аналітичний продукт (інформаційний документ), рекомендація, досьє, що дозволить обмінюватися даними та організувати на базі системи електронного документообігу повноцінну роботу з документами у великій кількості.
Модуль внутрішні документи повинен забезпечити
• створення документу визначеного типу за попередньо налаштованим шаблоном;
• налаштування шаблону документу, його структури;
• формування зв’язків між документами, сутностями;
• контроль строків виконання документів;
• завантаження документів/файлів (аудіо, відео, фото) з пристрою користувача;
• сканування паперового документа засобами ЄІС та подальшого збереження його в системі;
• розпізнавання тексту (OCR) та верифікації (OCV) відсканованих та завантажених користувачем до системи документів.
• підписання користувачем власним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП).
• можливість доопрацювання документу, або внесення до нього змін/доповнень з повторним накладанням КЕП.
• можливість надання доступу до документу іншим користувачам (створення та направлення завдання для надання доступу безпосередньо до структурного підрозділу, яке буде виконувати його) для перегляду та/або редагування.
• можливість створення та налаштування бізнес процесів, завдань на базі нотації BPMN
• можливість експорту документа в форматі .pdf та друку разом з протоколом підписання або протоколом погодження і підписання.
• можливість інформаційної взаємодії з існуючою системою електронного документообігу (створення вихідних, внутрішніх документів із використанням попередньо налаштованих шаблонів) через наявне API (організація взаємодії Виконавця з розробником наявної СЕД і отримання API забезпечуються Замовником).
1. В п.11. «Модуль внутрішніх документів» документа Технічні вимоги на створення єдиної інформаційної системи Бюро економічної безпеки України (нова редакція) зазначена вимога – «Виконавець повинен здійснити адаптацію модулю «Внутрішні документи» з доопрацюванням комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet».
Зазначена вимога відверто дискримінаційною, не обґрунтованою та спрямована на штучне обмеження конкуренції. Із змісту вимоги, виходить наступне:
- або Замовник визначив, що в якості «Модуля внутрішніх документів» буде використовуватись саме конкретне програмне забезпечення «Megapolis.DocNet» (адаптоване), права на які належать ТОВ «Ітекресі Бейз» (Intеcracy Base), яке в свою чергу входить до групи Intecracy Group.
- або Замовник передбачає, що в процесі створення «Модуля внутрішніх документів» Виконавець має здійснити доопрацювання наявного в Замовника програмного забезпечення «Megapolis.DocNet».
В обох випадках, реалізацію зазначеної вимоги може виконати лише компанія, якій належать права на програмне забезпечення «Megapolis.DocNet», або афільована з нею компанія (з складу групи Intecracy Group, чи спеціально залучена з відповідним правом на доопрацювання). Реалізація вимоги іншими Виконавцями неможлива.
З урахуванням вказаного, вимагаємо усунути наявну дискримінаційну вимогу та викласти п.11.в наступній редакції:
«Модуль «Внутрішні документи» є доповненням модулів аналітичний продукт (інформаційний документ), рекомендація, досьє, що дозволить обмінюватися даними та організувати на базі системи електронного документообігу повноцінну роботу з документами у великій кількості.
Модуль внутрішні документи повинен забезпечити
• створення документу визначеного типу за попередньо налаштованим шаблоном;
• налаштування шаблону документу, його структури;
• формування зв’язків між документами, сутностями;
• контроль строків виконання документів;
• завантаження документів/файлів (аудіо, відео, фото) з пристрою користувача;
• сканування паперового документа засобами ЄІС та подальшого збереження його в системі;
• розпізнавання тексту (OCR) та верифікації (OCV) відсканованих та завантажених користувачем до системи документів.
• підписання користувачем власним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП).
• можливість доопрацювання документу, або внесення до нього змін/доповнень з повторним накладанням КЕП.
• можливість надання доступу до документу іншим користувачам (створення та направлення завдання для надання доступу безпосередньо до структурного підрозділу, яке буде виконувати його) для перегляду та/або редагування.
• можливість створення та налаштування бізнес процесів, завдань на базі нотації BPMN
• можливість експорту документа в форматі .pdf та друку разом з протоколом підписання або протоколом погодження і підписання.
• можливість інформаційної взаємодії з існуючою системою електронного документообігу (створення вихідних, внутрішніх документів із використанням попередньо налаштованих шаблонів) через наявне API (організація взаємодії Виконавця з розробником наявної СЕД і отримання API забезпечуються Замовником).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.06.2025, 20:59)
Доброго дня! Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення на предмет наявності дискримінаційних вимог, повідомляє наступне. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник під час здійснення закупівлі забезпечує дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації, відкритості та прозорості. Щодо Розділу 11 Додатку 5 «Модуль внутрішніх документів», зазначаємо, що зазначена нами вимога не має на меті обмеження конкуренції чи визначення конкретного учасника процедури закупівлі та обумовлена тим, що станом на момент оголошення закупівлі в Бюро економічної безпеки вже впроваджено та використовується вказане програмне забезпечення як основа системи електронного документообігу. Тож, забезпечення інтеграції нових модулів з уже наявною ІТ-інфраструктурою БЕБ дозволить уникнути дублювання наявного функціоналу, що призвело б до неефективного витрачання бюджетних коштів, відповідно - зазначення конкретного технічного рішення є обґрунтованим з точки зору забезпечення технічної та функціональної сумісності. Разом з тим, Замовник не встановлює вимоги щодо надання прав інтелектуальної власності на ПЗ «Megapolis.DocNet», а лише визначає необхідність його адаптації як частини інтеграційного рішення. Таким чином, доопрацювання може здійснювати будь-який Виконавець, що має відповідну технічну компетентність, за умови дотримання чинного законодавства у сфері авторського права. Дякуємо за зацікавленість в нашій публічній закупівлі!
20.06.2025, 13:54
Щодо дискримінаційних вимог у Додатку 5 до тендерної документації. Частина 2
Запитання щодо предмету закупівлі Послуги з проєктування єдиної інформацій (лот - Проєктування єдиної інформаційної систем)
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з умовами Додатку 5 до тендерної документації нами було помічено наступні дискримінаційні та обмежуючі конкуренцію вимоги:
2. В п.18. «Вимоги до інформаційного забезпечення» документа Технічні вимоги на створення єдиної інформаційної системи Бюро економічної безпеки України (нова редакція) зазначена вимога – «Обробка інформації в ЄІС повинна здійснюватися з використанням захищеної технології та включати організаційні заходи і програмно-технічні засоби захисту, що забезпечують виконання загальних вимог із захисту інформації та Загального регламенту про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR).»
Зазначена вимога відверто дискримінаційною, не обґрунтованою, не підтверджена вимогами чинного законодавства та спрямована на штучне обмеження конкуренції.
По перше, регламент GDPR не є обов’язковим в Україні, він встановлює правила обробки даних фізичних осіб в країнах Європейського Союзу та Європейської економічної зони.
Відповідно, в Замовника відсутні правові підстави вимагати виконання GDPR в даній закупівлі.
По друге, аналіз ринку України, засвідчує, що наразі таким вимогам GDPR відповідають програмні продукти того самого ТОВ «Ітекресі Бейз» та інших учасників групи Intecracy Group.Софтлайна (зокрема Ubpm, Megapolis.DocNet, Deals).
З урахування дискрімінаційних вимог п. 11, описаних раніше, наявність вимоги засвідчує про те, що вона також спрямована на забезпечення перемоги компанії, якій належать права на програмне забезпечення «Megapolis.DocNet», або афільованої з нею компанії (з складу групи Intecracy Group, чи спеціально залучена з відповідним правом на доопрацювання). Реалізація вимоги іншими Виконавцями неможлива.
З урахуванням вказаного, вимагаємо усунути наявну дискримінаційну вимог та викласти абзац 3 п.18.в редакції:
«Обробка інформації в ЄІС повинна здійснюватися з дотримання вимог чинного законодавства щодо захисту персональних даних.»
2. В п.18. «Вимоги до інформаційного забезпечення» документа Технічні вимоги на створення єдиної інформаційної системи Бюро економічної безпеки України (нова редакція) зазначена вимога – «Обробка інформації в ЄІС повинна здійснюватися з використанням захищеної технології та включати організаційні заходи і програмно-технічні засоби захисту, що забезпечують виконання загальних вимог із захисту інформації та Загального регламенту про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR).»
Зазначена вимога відверто дискримінаційною, не обґрунтованою, не підтверджена вимогами чинного законодавства та спрямована на штучне обмеження конкуренції.
По перше, регламент GDPR не є обов’язковим в Україні, він встановлює правила обробки даних фізичних осіб в країнах Європейського Союзу та Європейської економічної зони.
Відповідно, в Замовника відсутні правові підстави вимагати виконання GDPR в даній закупівлі.
По друге, аналіз ринку України, засвідчує, що наразі таким вимогам GDPR відповідають програмні продукти того самого ТОВ «Ітекресі Бейз» та інших учасників групи Intecracy Group.Софтлайна (зокрема Ubpm, Megapolis.DocNet, Deals).
З урахування дискрімінаційних вимог п. 11, описаних раніше, наявність вимоги засвідчує про те, що вона також спрямована на забезпечення перемоги компанії, якій належать права на програмне забезпечення «Megapolis.DocNet», або афільованої з нею компанії (з складу групи Intecracy Group, чи спеціально залучена з відповідним правом на доопрацювання). Реалізація вимоги іншими Виконавцями неможлива.
З урахуванням вказаного, вимагаємо усунути наявну дискримінаційну вимог та викласти абзац 3 п.18.в редакції:
«Обробка інформації в ЄІС повинна здійснюватися з дотримання вимог чинного законодавства щодо захисту персональних даних.»
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.06.2025, 21:00)
Доброго дня! Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення на предмет наявності дискримінаційних вимог, повідомляє наступне. В рамках Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, ратифікованою із заявою Законом № 1678-VII від 16.09.2014 Україна тримає курс на імплементацію законодавства ЄС в законодавство України, в тому числі співробітництво з метою забезпечення належного рівня захисту персональних даних відповідно до найвищих європейських та міжнародних стандартів, зокрема відповідних документів Ради Європи. До того ж, зазначення положень Загального регламенту про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR) не означає зобов’язання безумовного виконання законодавства Європейського Союзу, а лише встановлює орієнтир на найкращі міжнародні практики захисту персональних даних, які можуть бути застосовані при розробці та впровадженні інформаційної системи, що працює з чутливою інформацією У технічному завданні не міститься вимоги, що ЄІС повинна бути побудована виключно на конкретному програмному забезпеченні чи виробнику. Замовник не надає жодних преференцій компаніям, які вже мають готові продукти, що формально відповідають вимогам GDPR. Будь-який Учасник, який може підтвердити здатність розробити або адаптувати рішення з відповідним рівнем захисту персональних даних, може взяти участь у даній закупівлі. Дякуємо за зацікавленість в нашій публічній закупівлі!
20.06.2025, 13:57
Щодо дискримінаційних вимог у Додатку 5 до тендерної документації. Частина 3
Запитання щодо предмету закупівлі Послуги з проєктування єдиної інформацій (лот - Проєктування єдиної інформаційної систем)
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з умовами Додатку 5 до тендерної документації нами було помічено наступні дикримінаційні та обмежуючі конкуренцію вимоги:
3. В п. 22 «Вимоги до безпеки» документа Технічні вимоги на створення єдиної інформаційної системи Бюро економічної безпеки України (нова редакція) зазначена вимога – «Автентифікація має забезпечуватися за допомогою криптографічних бібліотек для кваліфікованого електронного підпису. Для цього повинні використовуватися бібліотеки «ІІТ Користувач ЦСК-1», які мають працювати у вигляді окремого сервісу, до якого звертатиметься сервіс автентифікації.»
Зазначена вимога відверто дискримінаційною, не обґрунтованою, не підтверджена вимогами чинного законодавства та спрямована на штучне обмеження конкуренції.
Крім цього, вона суперечить вимогам п. 4 ст. 23 Закону про публічні закупівлі, бо встановлює безальтернативну вимогу використовувати криптографічні бібліотеки конкретного виробника, за умови наявності на ринку альтернативних рішень.
З урахуванням вказаного, вимагаємо усунути наявну дискримінаційну вимогу та викласти наведену частину п.22 в редакції: «Автентифікація має забезпечуватися за допомогою криптографічних бібліотек для кваліфікованого електронного підпису. Для цього повинні використовуватися бібліотеки з позитивним експертним висновком Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які мають працювати у вигляді окремого сервісу, до якого звертатиметься сервіс автентифікації»
3. В п. 22 «Вимоги до безпеки» документа Технічні вимоги на створення єдиної інформаційної системи Бюро економічної безпеки України (нова редакція) зазначена вимога – «Автентифікація має забезпечуватися за допомогою криптографічних бібліотек для кваліфікованого електронного підпису. Для цього повинні використовуватися бібліотеки «ІІТ Користувач ЦСК-1», які мають працювати у вигляді окремого сервісу, до якого звертатиметься сервіс автентифікації.»
Зазначена вимога відверто дискримінаційною, не обґрунтованою, не підтверджена вимогами чинного законодавства та спрямована на штучне обмеження конкуренції.
Крім цього, вона суперечить вимогам п. 4 ст. 23 Закону про публічні закупівлі, бо встановлює безальтернативну вимогу використовувати криптографічні бібліотеки конкретного виробника, за умови наявності на ринку альтернативних рішень.
З урахуванням вказаного, вимагаємо усунути наявну дискримінаційну вимогу та викласти наведену частину п.22 в редакції: «Автентифікація має забезпечуватися за допомогою криптографічних бібліотек для кваліфікованого електронного підпису. Для цього повинні використовуватися бібліотеки з позитивним експертним висновком Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які мають працювати у вигляді окремого сервісу, до якого звертатиметься сервіс автентифікації»
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.06.2025, 21:00)
Доброго дня! Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення на предмет наявності дискримінаційних вимог, повідомляє наступне. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник під час здійснення закупівлі забезпечує дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації, відкритості та прозорості. Щодо Розділу 22 Додатку 5 «Модуль внутрішніх документів», зазначаємо, що зазначена нами вимога не має на меті обмеження конкуренції чи визначення конкретного учасника процедури закупівлі та обумовлена тим, що станом на момент оголошення закупівлі в Бюро економічної безпеки вже впроваджено та використовується вказане програмне забезпечення, тому існує необхідність інтеграції з уже діючими сервісами автентифікації БЕБ, зокрема у контексті інфраструктури КЕП, яка вже розгорнута на базі зазначених бібліотек. Використання зазначеного програмного забезпечення при взаємодії з уже наявною ІТ-інфраструктурою БЕБ дозволить уникнути дублювання наявного функціоналу, що призвело б до неефективного витрачання бюджетних коштів, тож відповідно - зазначення конкретного технічного рішення є обґрунтованим з точки зору забезпечення технічної та функціональної сумісності. Дякуємо за зацікавленість в нашій публічній закупівлі!