Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.06.2025 12:34. Дата останніх змін - 08.07.2025 12:47

Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-19-006094-a  
ID 03516543995e470db059e63862b0f5bf  
Загальна очікувана вартість закупівлі
875`566.67 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 875`566.67 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.06.25
Період уточнень
до 25.06.25
Подання пропозицій
до 28.06.25
Кваліфікація переможця
з 28.06.25
Пропозиції розглянуті
з 02.07.25
Завершена
08.07.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 875`566.67 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`377.83 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за Товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом 100% оплати в безготівковій формі за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) протягом 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер
Класифікація за ДК 021:2015: 39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект

Тендерна документація

Тендерна документація
1. Оголошення Система палетних стелажів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.06.2025 12:34
Версія документу від: 19.06.2025 12:34
ID: 65110facef054c8c8e4db633aa8356d4
Проект договору
2. Проєкт договору Система палет. стелажів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.06.2025 12:34
Версія документу від: 19.06.2025 12:34
ID: 0b89b2cb925b4525a14627724d3336e1
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.06.2025 12:34
Версія документу від: 19.06.2025 12:34
ID: 7c97ea131f144f2dbb5052f74749ada8

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Системи палетних стелажів під навантажув
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.06.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.06.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.06.2025

Дати та строки

Дата публікації 19.06.2025 12:34  
Завершення періоду уточнень 25.06.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 25.06.2025 00:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.06.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45134733  
Юридична адреса Україна  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 28.06.2025 00:00
Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
ID: d74e021bb33d4c5f8b32eee14d07d7e4
858`000.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
858`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
02.07.2025 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Код ЄДРПОУ: 41922252
858`000.00
Гривня з ПДВ
02.07.2025
15:05

Укладені договори

Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер
Номер договору
385-МТЗ
Дата підписання
08.07.2025
Дата початку дії
08.07.2025
Дата завершення дії
25.12.2025
Ціна договору
858`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
715`000.00 Гривня