Процедура закупівлі оголошена 13.06.2025 11:18. Дата останніх змін - 24.06.2025 10:54
Підгузки для дорослих; Підгузки для дорослих; Підгузки для дорослих (за кодом ДК 021:2015:33750000-2 - Засоби для догляду за малюками)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-13-003845-a | |
| ID | 977798e9e7774860800e262622561be0 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-06-13-004767-a |
Очікувана вартість закупівлі
119`259.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) з урахуванням пункту 11(1) ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне підприємство "Ковельський центр медичної реабілітації та паліативної допомоги" Волинської обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 119`259.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.06.25
Подання пропозицій
до 18.06.25
Кваліфікація переможця
з 18.06.25
Пропозиції розглянуті
з 18.06.25
Завершена
24.06.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Умови поставки
| Подія | Дата подання заявки | |
| Опис | Товар має бути поставлений Постачальником на підставі поданих заявок протягом 3-х робочих днів з дати отримання замовлення від Замовника. | |
| Тип оплати | Повторювана поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 3 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Підгузки для дорослих
Класифікація за ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) з урахуванням пункту 11(1) ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1200 штука
|
| 2) |
Підгузки для дорослих
Класифікація за ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) з урахуванням пункту 11(1) ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2850 штука
|
| 3) |
Підгузки для дорослих
Класифікація за ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) з урахуванням пункту 11(1) ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 540 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору ЗЦП.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 11:15
Версія документу від: 13.06.2025 11:15
ID: b3988fe25945440e8069622952c24adf
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 11:18
Версія документу від: 13.06.2025 11:18
ID: aefbb6e19f6b4a5498fcd1e6adde8369
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: Підгузки
Стать: Універсальні
Кількість використань: Одноразові
Розмір підгузків: m
Бренд: tena
Кількість одиниць в упаковці від: 30 - 30 штука
Кількість крапель від: 7 - 7 штука
Охоплення талії до (см) від: 120 - 120 сантиметр
Охоплення талії від (см) від: 70 - 70 сантиметр
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: Підгузки
Стать: Універсальні
Кількість використань: Одноразові
Розмір підгузків: l
Бренд: tena
Кількість одиниць в упаковці від: 30 - 30 штука
Кількість крапель від: 6 - 6 штука
Охоплення талії до (см) від: 145 - 145 сантиметр
Охоплення талії від (см) від: 90 - 90 сантиметр
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: Підгузки
Стать: Універсальні
Кількість використань: Одноразові
Розмір підгузків: xl
Бренд: tena
Кількість одиниць в упаковці від: 30 - 30 штука
Кількість крапель від: 6 - 6 штука
Охоплення талії до (см) від: 160 - 160 сантиметр
Охоплення талії від (см) від: 120 - 120 сантиметр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 13.06.2025 11:18 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 13.06.2025 11:18 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 18.06.2025 00:01 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне підприємство "Ковельський центр медичної реабілітації та паліативної допомоги" Волинської обласної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41181019 |
| Юридична адреса | 45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, буд. 17 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 18.06.2025 00:01
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
109`782.00
Гривня з ПДВ
Tena підгузники для дорослих Slip Super Medium
22.00 Гривня без ПДВ
Tena підгузники для дорослих Slip Plus Large
22.00 Гривня без ПДВ
Tena підгузники для дорослих Slip Plus XL
25.00 Гривня без ПДВ
Переможець
18.06.2025 08:41
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ"
Код ЄДРПОУ: 41893248
109`782.00
Гривня з ПДВ
18.06.2025
08:41
Укладені договори
Номер договору
175
Дата підписання
23.06.2025
Дата початку дії
23.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
109`782.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
102`600.00 Гривня
