Процедура закупівлі оголошена 06.06.2025 14:54. Дата останніх змін - 11.06.2025 15:57
Протиударні щити -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-06-009026-a | |
| ID | 4b8e618ae85a485ca64d3393859b9506 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
30`750`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | військова частина 2276 Національної гвардії України | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 30`750`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 922`500.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
06.06.25
Період уточнень
до 12.06.25
Подання пропозицій
до 17.06.25
Торги відмінено
11.06.25
06.06.2025, 17:41
Same as for BP Vests
Загальне запитання щодо оголошення
Don't try to defraud sellers! It will have sad results, including personal.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.06.2025, 12:37)
Шановний Учаснику Замовники які входять в склад НГУ здійснюють закупівлю з утриманням принципів здійснення оборонних та публічних закупівель, водночас інформуємо, що Ваші емоційні звернення, Ваші емоції не може бути розглянуті як звернення про вимоги або запити на роз’яснення.
06.06.2025, 17:49
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Загальне запитання щодо оголошення
UA-2025-06-03-014240-a
Умови оплати лоту
Оплата після події: поставка товару
Тип оплати: післяоплата
Розмір оплати: 100% Період (днів): 30 (календарні)
Опис: Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Умови оплати лоту
Оплата після події: поставка товару
Тип оплати: післяоплата
Розмір оплати: 100% Період (днів): 30 (календарні)
Опис: Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.06.2025, 12:38)
Доброго дня. дякуємо за у вагу до нашого тендеру.