Процедура закупівлі оголошена 06.06.2025 12:00. Дата останніх змін - 17.06.2025 11:32
Придбання шкільних меблів (учнівські столи та стільці) для Шосткинської гімназії, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (пілотний заклад базової освіти)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-06-005052-a | |
| ID | 97041eb770054237bf9cb44604e70f88 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-06-06-005537-a |
Очікувана вартість закупівлі
68`250.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
до 15 жовтня 2025 року
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Шосткинської міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 68`250.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
06.06.25
Подання пропозицій
до 12.06.25
Кваліфікація переможця
з 12.06.25
Пропозиції розглянуті
з 12.06.25
Завершена
17.06.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється Замовником на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України за фактично отриманий належної якості Товар на умовах, зазначених у специфікації (Додаток 1 до Договору), шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 10 (десяти) робочих (банківських) днів, після наданих Постачальником актів приймання-передачі Товару або видаткових накладних. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Столи учнівські
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул. Інститутська,4 (Гімназія)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.10.2025
Умови поставки: до 15 жовтня 2025 року
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
| 2) |
Стільці учнівські
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул. Інститутська,4 (Гімназія)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.10.2025
Умови поставки: до 15 жовтня 2025 року
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект Договору_.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.06.2025 12:01
Версія документу від: 06.06.2025 12:01
ID: b4b926b3357e482c9e2d51975779a6a2
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.06.2025 12:03
Версія документу від: 06.06.2025 12:03
ID: e76db2b0a4844e58b4060590dbb27ec4
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Столи учнівські
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Бренд: АЛМАНТ
Матеріал стільниці: ЛДСП
Кількість посадочних місць Очікуване значення: 1 одиниця
Наявність полиці під стільницею Очікуване значення: Так
Матеріал каркасу: метал
Регульована висота Очікуване значення: Так
Ступені регулювання висоти: групи 4-6 (640-760мм)
Висота столу у верхньому положенні Очікуване значення: 760 міліметр
Заглушки для захисту підлоги Очікуване значення: Так
Гачки для портфелів Очікуване значення: Так
Наявність дошки-екрану Очікуване значення: Так
Матеріал кромки: ПВХ
Товщина стільниці Очікуване значення: 18 міліметр
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Стільці учнівські
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Заглушки для захисту підлоги Очікуване значення: Так
Бренд: АЛМАНТ
Матеріал сидіння та спинки: фанера
Форма сидіння та спинки: гнута
Матеріал покриття сидіння та спинки: пластик hpl
Матеріал каркасу: метал
Регульована висота сидіння Очікуване значення: Так
Ступені регулювання висоти сидіння: групи 4-6 (380-460мм)
Кути спинок та сидінь закруглено Очікуване значення: Так
Форма труби каркасу: квадратна
Тип ніжок стільця: Т-подібний
Висота сидіння у верхньому положенні Очікуване значення: 460 міліметр
|
|
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. No 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., No 32, ст. 2035), з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей, незалежно від вартості таких закупівель
Підтверджується, що
Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Інформація про країну реєстрації Постачальника відповідно до підпункту 1.7.1 проекту Договору. Документ, який підтверджує країну реєстрації Постачальника
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Інформація про походження товару (товарів) з прийнятних країн відповідно до підпункту 1.7.3 проекту Договору. нформація в довільній формі, в якій Постачальник зазначає відповідність походження Товару (товарів) з прийнятних країн, або сертифікат про країну походження товару, виданий уповноваженим органом, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. вимога до субпідрядника/співвиконавця при закупівлі товару не вимагається. документ не вимагається
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Інформація, що учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу відповідно до підпункту 1.7.2 проекту Договору. Інформація про те, що Постачальник або його кінцевий бенефіціарний власник є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу.. Інформація в довільній формі, що має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією; або документ у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до нього, його кінцевого бенефіціарного власника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу;
|
Дати та строки
| Дата публікації | 06.06.2025 12:03 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 06.06.2025 12:03 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 12.06.2025 12:05 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Шосткинської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 22978663 |
| Юридична адреса | 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Фінансування закупівлі
| Найменування організації | Ukraine facility |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | XM-DAC:55000 |
| Юридична адреса | 1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 12.06.2025 12:05
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМАНТ"
ID: f8348dcf46f34aceb8596de402b24592
68`130.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
68`130.00
Гривня з ПДВ
Стіл 1-місний з полицею, на квадратній металевій трубі,регулюється на ростові групи №4-6,(ТОВ ‘’АЛМАНТ’’),700х500х640-760 мм.
1`145.00 Гривня без ПДВ
Стілець Т-подібний на квадратній трубі, з покриттям HPL, №4-6,АЛМАНТ,380х448х736-816 мм
747.50 Гривня без ПДВ
Переможець
12.06.2025 13:48
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМАНТ"
Код ЄДРПОУ: 45356682
68`130.00
Гривня з ПДВ
12.06.2025
13:48
Укладені договори
Номер договору
261
Дата підписання
13.06.2025
Дата початку дії
13.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
68`130.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
56`775.00 Гривня
