Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.06.2025 11:28. Дата останніх змін - 30.07.2025 09:40

Роботи з технічного нагляду по об’єкту: Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи № 223, Святошинського району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Олександра Махова (вул.Жолудєва), 6-Г у Святошинському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-06-004104-a  
ID 0ffa8d99aa804342bd110e1a8462b23f  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`478`981.54 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`478`981.54 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
06.06.25
Період уточнень
до 09.07.25
Період оскаржень
до 09.07.25
Подання пропозицій
до 12.07.25
Кваліфікація переможця
з 22.07.25
Пропозиції розглянуті
з 23.07.25
Завершена
30.07.25
06.06.2025, 12:19
СС
Загальне запитання щодо оголошення
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.06.2025, 10:26)
Шановний учаснику.
Клас наслідків об'єкту будівництва СС3. Додатково зазначаємо, що інформація щодо класу наслідків міститься у Додатку № 3 до тендерної документації.
10.06.2025, 16:05
Порушення кфаліфікаційних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Надайте відповідне обгрунтування, з посиланням на нормативно-правові акти, де вимагється залучення "сертифікованих провідних інженерів – консультантів (будівництво)**– не менше 2 осіб " для проведення технічного нагляду за будівництвом, а також вимоги щодо залучення інженерів проектувальників та експертів. Вимагаємо усунути порушення
У разі не виправлення відповідних порушень, будемо змушені звернутись у АМКУ
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.06.2025, 12:03)
Відповідно до статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури.
Наказом Міністерства від 06 серпня 2024 року № 787 «Про затвердження примірних форм договорів про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві, про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві (послуг інженера-консультанта) та про здійснення технічного нагляду у будівництві», затверджено оновлені примірні форми договорів про надання інженерно-консультаційних послуг (послуг інженера-консультанта, а також послуг інженера-консультанта та здійснення технічного нагляду разом) та договору про здійснення технічного нагляду у будівництві.
Відповідно до Додатку 5 до Примірної форми договору про здійснення технічного нагляду у будівництві згідно Наказу Міністерства від 06 серпня 2024 року № 787 до переліку ключового персоналу Виконавця, який залучається до надання Послуг (примірний) входить:
- Особа, визначена відповідальною за реалізацію проекту (Керівник проекту);
- Інженер-консультант (будівництво);
- Інженер з технічного нагляду (будівництво);
- Експерт будівельний з технічного обстеження будівель і споруд;
- Інженер-проектувальник з механічного опору та стійкості;
- Інженер-проектувальник з кошторисної документації;
- Інженер за напрямами реалізації проекту відповідно до функціонального призначення Об’єкта;
- Інженер з охорони праці (будівництво);
- Інженер-геодезист;
- Експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту (для дорожнього будівництва – аудитор безпеки автомобільних доріг);
- Експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту (для дорожнього будівництва – аудитор безпеки автомобільних доріг).
Згідно примітки до даної таблиці наведений примірний перелік не є виключним чи остаточним. Кількість та склад ключового персоналу Виконавця визначається з урахуванням класу наслідків (відповідальності) об’єкта, складності та обсягів робіт (послуг), вимог тендерної документації Замовника при здійсненні закупівель та етапу, на якому залучається відповідний персонал.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації об'єкт, за яким має бути здійснено технічний нагляд, відноситься до класу наслідків: СС3. Також, споруда подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи № 223, Святошинського району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Олександра Махова (вул.Жолудєва), 6-Г у Святошинському районі м. Києва є об’єкт критичної інфраструктури, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб та періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб.
Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, перевезення небезпечних вантажів, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення (частина 4 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
Вищезазначене свідчить, що наявна вимога згідно Додатку 1 в тендерній документації про необхідний перелік працівників при здійсненні технічного нагляду об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки) є законодавчо передбаченим і обґрунтованим класом наслідків (відповідальності) об’єкту, складністю та обсягами робіт.