Процедура закупівлі оголошена 05.06.2025 15:53. Дата останніх змін - 05.06.2025 15:53
Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» (IMO № 8904496). -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-05-011189-a | |
| ID | 88ad85d4e1d94a108e385f6beb700af2 |
Очікувана вартість закупівлі
10`638`405.00 Долар
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна установа Національний антарктичний науковий центр | |
| Очікувана вартість закупівлі | 10`638`405.00 Долар (з ПДВ) | |
| Підстава | Відсутність конкуренції з технічних причин | |
| Обгрунтування | ОБҐРУНТУВАННЯ підстави здійснення замовником закупівлі відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) 1. Найменування замовника: Державна установа Національний антарктичний науковий центр. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21574751. 3. Місцезнаходження замовника: 01054, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 16. 4. Вид предмета закупівлі: Послуги. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» (IMO № 8904496). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: зона дії Договору про Антарктику. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.03.2026р. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): 100% передоплата кожного етапу виконання Контракту. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Компанія WINOT OU. 12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Reg № 1433308213. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21, 10120, Estonia. 14. Ціна договору 10 638 405,00 доларів США (десять мільйонів шістсот тридцять вісім тисяч чотириста п’ять доларів США 00 центів), з ПДВ 0%. 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей, а саме: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей: На виконання міжнародних зобов’язань України, як Сторони Договору про Антарктику від 01 грудня 1959 року (постанова Верховної Ради України про приєднання до Договору від 17 вересня 1992 року №2609-XII, дата набуття чинності 28 жовтня 1992 року), Україна здійснює міжнародне співробітництво в наукових дослідженнях в Антарктиці в інтересах науки i прогресу всього людства; сприяє здійсненню цілей i принципів Статуту Організації Об’єднаних Націй; виконує згідно Договору про Антарктику взяті на себе міжнародні зобов’язання та здійснює захист та реалізацію своїх економічних і національних інтересів в районі дії Договору про Антарктику. З метою проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень в Антарктиці, забезпечення ефективного функціонування Української антарктичної станції «Академік Вернадський», виконання міжнародних зобов’язань України відповідно до Договору про Антарктику та проведення науково обґрунтованої оцінки біологічного та мінерально-ресурсного потенціалу регіону, постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2020 року №1002 (в редакції постанови від 27.12.2023 № 1417) було затверджено Державну цільову науково-технічну програму проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2025 роки (далі - Державна цільова програма), виконавцем заходів якої є Державна установа Національний антарктичний науковий центр (далі – ДУ НАНЦ). Закупівля здійснюється у зв’язку з необхідністю виконання Державної цільової програми та статутних завдань Державною установою Національний антарктичний науковий центр, забезпечення виконання завдань та заходів Державної цільової програми за її науковими напрямами («Геолого-геофізичні дослідження», «Океанографічні дослідження» та «Біологічні дослідження») та напрямом «Організація та проведення антарктичних експедицій» (завдання 21 Матеріально-технічне забезпечення антарктичних експедицій, заходи: 1) здійснення закупівлі матеріально-технічних засобів, пального та мастильних матеріалів для антарктичної станції, продуктів харчування, спецодягу, лікарських засобів, предметів повсякденного побуту для учасників антарктичних експедицій; 4) логістичне забезпечення антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького судна «Ноосфера» з червня 2025 року по березень 2026 року, що включає послуги менеджера судна «Ноосфера» по технічному управлінню судном та управлінню екіпажем, що надається на підставі Стандартної угоди про управління судном Shipman 2009. Комплексна закупівля обсягу послуг включає в себе послуги з міжрейсового технічного обслуговування судна, підготовки його до виходу в експедиційний рейс, закупівлі пально-мастильних матеріалів, товарно-матеріальних цінностей, матеріально-технічного забезпечення для переходу судна в зону дії Договору про Антарктику, аналізу технічного стану судна після переходу з порту міста Кейптаун (ПАР) до району проведення експедиції та утримання судна на стоянці на рейді в стані готовності в межах комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Української антарктичної станції «Академік Вернадський» та Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького судна «Ноосфера» (ІМО №8904496) до 15 березня 2026 року. Під час формування комплексної закупівлі враховано, що відповідно до плану використання судна у 2025 році, заплановано організацію та проведення міжрейсового технічного обслуговування судна (МРТО), його технічну перевірку. Крім того, у зв’язку із тим, що судно вирушатиме в свій перший рейс після початку навігації у Південному Океані (осінь 2025 року) із порту Кейптаун (ПАР), доцільно здійснити закупівлю частини товарно-матеріальних цінностей для забезпечення цілорічного (зимувального) загону 31-ої та сезонного загону 30-ої Українських антарктичних експедицій в ПАР. Також необхідно враховувати необхідність доставки сезонного загону учасників 30-ої Української антарктичної експедиції, рейси судна «Ноосфера» в зоні дії Договору про Антарктику для забезпечення Українських антарктичних експедицій в антарктичному сезоні 2025/2026. Уповноваженим органом, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України наказом від 15 квітня 2020 року № 708, в редакції Наказу Міністерства економіки № 422-21 від 17.08.2021, затверджено Порядок визначення предмета закупівлі. Згідно пункту 12 цього Прядку, визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для забезпечення реалізації пункту 21 завдань і заходів з виконання Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2025 роки, що є додатком 2 до Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2025 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 1002 зі змінами, здійснюється комплексно за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг. Таким чином, ДУ НАНЦ як замовником, відповідно до наявних потреб в закупівлі, із використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), визначений обсяг та очікувана вартість товарів та послуг, а саме: 1) витрати, пов’язані з матеріально-технічним забезпеченням Української антарктичної станції «Академік Вернадський» та Українських антарктичних експедицій в частині утримання, експлуатації судна під час рейсу, стоянки та проведення поточного ремонту окремих механізмів та регламентного технічного обслуговування судна «Ноосфера» на 2025 рік складають – 9 792 965,00 доларів США; 2) витрати, пов’язані з матеріально-технічним забезпеченням Української антарктичної станції «Академік Вернадський» та Українських антарктичних експедицій в частині забезпечення доставки сезонного загону Української антарктичної експедиції на українській антарктичній станції «Академік Вернадський» на 2025 рік складають – 208 395,00 доларів США. 3) здійснення закупівлі матеріально-технічних засобів, пального та мастильних матеріалів для антарктичної станції, продуктів харчування, спецодягу, предметів повсякденного побуту для учасників антарктичних експедицій, та витрати, пов’язанні проведенням ремонту обладнання Української антарктичної станції «Академік Вернадський» складають – 637 045,00 доларів США. ДУ НАНЦ є власником придбаного в серпні 2021 року науково-дослідницького судна «Ноосфера» IMO № 8904496, відповідно до Свідоцтва про право власності на судно АВ № 001045 29.11.2021 року та Свідоцтва про право плавання під державним прапором України (судновий патент) СВ № 001731 від 29.11.2021 року (додатки №1, №2). Матеріально-технічне забезпечення українських антарктичних експедицій з 2022 року здійснюється із використанням судна «Ноосфера». У відповідності до статті 322 Цивільного кодексу України власник зобов’язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом. ДУ НАНЦ, як власник судна, відповідно до закону здійснює свої обов’язки з утримання судна через менеджера, який діє на підставі Стандартної угоди про управління судном BIMCO SHIPMAN 2009 (додаток № 11,12,13), яка регулює умови управління судном між судновласником та судновим менеджером та встановлює унікальні вимоги до постачальника послуг, а саме: досвід управління суднами льодового класу в складних метеоумовах, наявність сертифікованого персоналу та мережі агентів у портах заходу судна. У відповідності до SHIPMAN 2009 менеджер судна відповідає за забезпечення відповідності судна вимогам законодавства держави прапора; забезпечення відповідності Міжнародному кодексу управління безпечною експлуатацією суден (Кодекс ISM); забезпечення відповідності Міжнародному кодексу з охорони суден та портових засобів (Кодекс ISPS); надання компетентного персоналу для нагляду за технічним обслуговуванням та загальною ефективністю судна; за організацію та нагляд за докуванням, ремонтом, переобладнанням та обслуговуванням судна для забезпечення того, щоб судно відповідало всім вимогам і рекомендаціям класифікаційного товариства, організацію постачання необхідних складів, запчастин та матеріалів тощо. Відповідно до статті 57 Кодексу торговельного мореплавства України, судновласник судна відповідно до правил, що затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і внутрішнього водного транспорту, а також міжнародних договорів України забезпечує: 1) комплектування судна кваліфікованим екіпажем у необхідному складі, що підтверджується судновими документами і кваліфікаційними документами членів екіпажу; 2) наявність та ефективне функціонування на судні і у судновласника системи управління безпечною експлуатацією судна та запобігання забрудненню; 3) безпечні умови і режим праці на судні; 4) охорону здоров’я членів екіпажу на борту судна і на березі, обладнання судна всіма необхідними для цього засобами та устаткуванням; 5) постачання продовольства і води в достатній кількості та належної якості; 6) належні суднові приміщення. Порядок класифікації морських суден, нагляд за суднами та визнані організації визначено статтею 22 Кодексу торговельного мореплавства України, якою передбачено, що класифікація українських суден здійснюється класифікаційним товариством (визнаною організацією), обраним судновласником. Нагляд за виконанням на українських суднах вимог, встановлених законодавством України та міжнародними договорами України у сфері торгового мореплавства, видача відповідних суднових документів здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері морського транспорту, або класифікаційним товариством (визнаною організацією), уповноваженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і внутрішнього водного транспорту. Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і внутрішнього водного транспорту є Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (Адміністрація судноплавства), яка, відповідно до Положення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 212, здійснює державний нагляд у сферах морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства. Постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.1998 № 814 «Про вдосконалення технічного, класифікаційного і судноплавного нагляду на морському і внутрішньому водному транспорті» було утворено класифікаційне товариство Регістр судноплавства України (далі - Регістр) та затверджено Положення про Регістр судноплавства України (далі - Положення про Регістр). Регістр є національним класифікаційним товариством, яке здійснює технічний нагляд і проводить класифікацію морських і річкових торгівельних суден. Регістр здійснює в межах своєї компетенції нагляд за виконанням вимог міжнародних конвенцій, угод і договорів, в яких бере участь. Одним із головних завдань Регістру є розроблення та затвердження правил і технічних вимог щодо забезпечення виконання умов безпеки плавання суден, охорони життя і здоров'я пасажирів, суднових екіпажів, збереження вантажів, що перевозяться, екологічної безпеки суден (частина 6 Положення про Регістр). Положення про систему управління безпекою судноплавства на морському і річковому транспорті, затверджене наказом Міністерства транспорту України від 20 листопада 2003 року № 904, (зі змінами) (далі - Положення), вимагає від юридичних осіб незалежно від форм власності, які оперують самохідними суднами валовою місткістю 500 одиниць і більше та пасажирськими суднами незалежно від місткості, бути сертифікованими по системі управління безпекою (далі - СУБ) і мати Документ про відповідність, а їх судна - Свідоцтво про управління безпекою. Документація з СУБ має бути перевірена та схвалена класифікаційним товариством, визначеним Кабінетом Міністрів України. Документ про відповідність, Свідоцтво про управління безпекою видається класифікаційним товариством, визначеним Кабінетом Міністрів України на строк не більше ніж п'ять років. Регістр, як організація що відповідає вимогам Резолюції А.739(18), надає послуги із сертифікації судноплавних компаній та суден на відповідність вимогам Міжнародного кодексу з управління безпекою (МКУБ). Регістр також здійснює огляди та видає відповідні свідоцтва згідно з вимогами міжнародних конвенцій, кодексів та національними вимогами відносно безпеки мореплавства та запобігання забруднення морського середовища, це зокрема: SOLAS 74/88 – Міжнародна конвенція з охорони людського життя на морі 1974 року та Протокол 1988 року до неї; MLC 2006 – Конвенція про працю в морському судноплавстві 2006 року Міжнародної Організації Праці; ISM CODE – Міжнародний кодекс з управління безпечною експлуатацією суден та запобіганням забруднення (МКУБ); ISPS CODE – Міжнародний кодекс з охорони суден та портових засобів (ОСПЗ) 2002року. Класифікаційне свідоцтво є необхідним обов’язковим судновим документом, відповідно до статті 35 Кодексу торгівельного мореплавства України. Відповідно до Класифікаційного свідоцтва №105-00416-22, виданого Регістром судноплавства України 26.01.2022р., дійсне до 14.08.2026р., судно «Ноосфера» підлягає класифікаційному нагляду Класифікаційним товариством Регістр судноплавства України (додаток № 3). Виконання всіх зазначених вище вимог держави прапору та міжнародних кодексів та конвенцій до судна «Ноосфера» виконує компанія WINOT OU, як менеджер судна з 01.06.2022 року. Менеджером судна «Ноосфера» - компанією WINOT OU забезпечується належний технічний стан судна, що підтверджено Регістром. Наступний періодичний огляд судна та підтвердження класифікаційного свідоцтва - 14.08.2025 (додаток № 3), про що зазначено в листі Регістра судноплавства України № 9/31.2/25-вих від 10.03.2025 року щодо надання інформації на адвокатський запит адвоката Катерини Смирнової (додаток № 17). На даний момент та строком до 28.04.2028 року вимоги щодо наявності системи управління безпекою на судні «Ноосфера» виконуються саме компанією WINOT OU, що підтверджується Свідоцтвом про управління безпекою № І 245-23, виданим 29.04.2023 Регістром судноплавства України строком на п’ять років (додаток № 6), Журналом безперервної реєстрації історії судна (синопсис) серія АС № 000045, виданого 21.11.2024 (додаток № 19), а також про що зазначено в листі Регістра судноплавства України № 12/33.2/25-вих від 10.03.2025 року щодо надання інформації на адвокатський запит адвоката Смирнової Катерини Іванівни (додаток № 18). Менеджером судна - компанією WINOT OU забезпечено технічне обслуговування судна та відповідність судна вимогам міжнародних кодексів та конвенцій та отримано від Регістра судноплавства України необхідні свідоцтва: - міжнародне свідоцтво про охорону судна №S 246-23 від 29.04.2023р. дійсне до 28.04.2028р. (додаток № 4); - посвідчення про відповідність трудовим нормам в морському судноплавстві № L 247-23 від 29.04.2023, дійсне до 28.04.2028р. (додаток № 5); - документ про відповідність Міжнародній конвенції про охорону людського життя на морі 1974 р. № І 153-22 від 26.09.2022р. дійсне до 25.09.2027р. (додаток № 7) за умови щорічної перевірки. У зазначених документах судна «Ноосфера» Регістром зазначено, що саме компанія WINOT OU впродовж строку дії дозвільних документів виконує обов’язки судновласника щодо відповідності судна «Ноосфера» вимогам міжнародних кодексів (додатки №5, №6, №7) Компанія WINOT OU забезпечила судно екіпажем, що має належну кваліфікацію, відповідно до Міжнародної конвенції про підготовку та дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками) (ПДНВ 78/95) та Міжнародного кодексу для суден, які експлуатуються в полярних водах (Полярний кодекс), Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року та інших нормативних актів в сфері морського судноплавства. Компанією WINOT OU також для забезпечення безпеки судна «Ноосфера» отримано Cертифікат берегового обслуговування (дійсний до 30.11.2028). Тобто, Регістром зазначено, що саме компанія WINOT OU впродовж строку дії дозвільних документів виконує обов’язки судновласника щодо відповідності судна «Ноосфера» вимогам міжнародних кодексів (додатки №5, №6, №7). Зазначені документи підтверджують, що технічну можливість надати необхідний обсяг послуг менеджера судна «Ноосфера» має виключно діючий менеджер судна компанія WINOT OU. Так, з 2022 року ДУ НАНЦ та компанією WINOT OU (Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21, 10120, Estonia) на підставі Стандартної угоди про управління судном SHIPMAN 2009 було укладено контракти про надання Комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Української антарктичної станції «Академік Вернадський» та Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» (ІМО №8904496), а саме: № 24-02/22 від 21.12.2022, № 1-02/23 від 31.01.2023, № 6-02/22 від 23 травня 2022 року, №18-02/23 від 23.11.2023, № 9-02/24 від 23.02.2024№ 26-02/24 від 29.11.2024, № 9-02/25 від 05.03.2025. Контракти включали надання послуг з забезпечення судна кваліфікованим екіпажем, технічного управління судном, забезпечення судна та екіпажу необхідними матеріально-технічними засобами, технічне обслуговування та ремонт судна, підтримання судна в стані, придатному для безпечної стоянки в порту та забезпечення менеджером відповідність судна вимогам міжнародних кодексів. Стандартна угода про управління судном SHIPMAN 2009 до вищезазначених контрактів, укладена відповідно до норм міжнародного морського права, передбачає наявність одного менеджера судна, що відповідальний перед власником за технічний стан судна, відповідність його вимогам держави прапора та вимогам і рекомендаціям класифікаційного товариства. Надання послуг іншим виконавцем, окрім менеджера судна, технічно неможлива. У відповідності до умов Контракту № 9-02/24 від 23 лютого 2024 року про надання Комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера», з урахуванням додаткових угод до нього, та стандартної угоди SHIPMAN 2009 судно перебуває в управлінні менеджера компанії WINOT OU до 31 травня 2025 включно. На момент закінчення строку дії цього Контракту судно «Ноосфера» знаходиться в порту міста Кейптаун (ПАР) для довготривалої стоянки, міжрейсового технічного обслуговування, підготовки до наступних українських антарктичних експедицій. Компанія WINOT OU листом від 12.05.2025 (додаток № 20) повідомила, що за що за результатами аналізу ремонтних відомостей, складених екіпажем судна та відповідно до вимог Регістру стосовно періодичної перевірки Класифікаційного свідоцтва № 105-00416-22 від 26.01.2022р., яке дійсне до 14.08.2026р., остання періодична перевірка Регістром проведена 27.05.2024, підтверджено до 14.08.2025 (додаток № 3), Свідоцтва про придатність до плавання № 105-00417-22 від 26.01.2022, дійсне до 14.08.2026, підтверджене до 14.08.2025 (додаток № 9) для подальшої експлуатації судна у відкритому морі необхідне проведення міжрейсового технічного обслуговування, обов’язкових робіт з перевірки судна згідно з правилами Регістру та усунення технічних неполадок, виявлених екіпажем судна під час рейсу. Тобто, надалі відповідно до плану використання судна у 2025 році заплановано організацію та проведення міжрейсового технічного обслуговування судна (МРТО) та його технічну перевірку Регістром. Відповідно до листа Державної служби морського і внутрішнього судноплавства України № 6219/04-1/15-25 від 10.04.2025 відповідно до інформації, наданої «Класифікаційним Товариством Регістр Судноплавства України», ним видано один документ про відповідність компанії, яка здійснює управління суднами, що працюють у полярних водах та мають Полярний льодовий клас - WINOT OU, яка має в управлінні судно «Ноосфера» (додаток № 16). Також міжнародним морським правом наявність одночасно кількох менеджерів для одного судна не передбачена. Тобто, станом 10.04.2025 підтверджено наявність одного виконавця, який має відповідні технічні, людські та організаційні ресурси для виконання всіх зобов’язань за стандартною угодою SHIPMAN 2009 стосовно судна такого класу. Зазначені документи та обставини підтверджують, що технічну можливість продовжувати надавати послуги менеджера судна після 31.05.2025 року, без додаткових витрат та з метою безперервного використання судна «Ноосфера», в даний період - проведення обов’язкового МРТО під наглядом Регістру та підготовки до виходу судна в експедиційний рейс, має виключно діючий менеджер судна «Ноосфера» - Компанія WINOT OU, оскільки на Компанію WINOT OU оформлені обов’язкові документи на судно «Ноосфера», компанією WINOT OU найнятий екіпаж судна «Ноосфера» на період виконання завдань українських антарктичних експедицій в антарктичному сезоні 2025/2026 в зоні дії Договору про Антарктику, також відповідно до інформації, наданої «Класифікаційним Товариством Регістр Судноплавства України», ним видано один документ про відповідність компанії, яка здійснює управління суднами, що працюють у полярних водах та мають Полярний льодовий клас - WINOT OU (додаток № 16), тобто тільки діючий менеджер судна «Ноосфера» може продовжувати надавати послуги з технічного управління судном, управління екіпажем. Викладене документально підтверджує, що роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, компанією WINOT OU, менеджером судна «Ноосфера» (IMO № 8904496), за відсутності конкуренції з технічних причин та наявність підстав для здійснення закупівлі відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей. Посилання на загальнодоступні нормативно-правові акти до обґрунтування: 1. Кодекс торговельного мореплавства України; 2. Закон України «Про транспорт»; 3. Постанова Кабінету Міністрів України від 08.06.1998 № 814 «Про вдосконалення технічного, класифікаційного і судноплавного нагляду на морському і внутрішньому водному транспорті»; 4. Положення про Державну службу морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 212; 5. Положення про систему управління безпекою судноплавства на морському і річковому транспорті, затверджене наказом Міністерства транспорту України від 20.11.2003 № 904; 6. Міжнародна конвенція про охорону людського життя на морі 1974 року з поправками; 7. Конвенція про працю в морському судноплавстві 2006 року Міжнародної Організації Праці; 8. Міжнародний кодекс з охорони суден та портових засобів, 2002; 9. Міжнародна конвенція про підготовку та дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками) (ПДНВ 78/95); 10. Міжнародний кодекс для суден, які експлуатуються в полярних водах (Полярний кодекс), прийнятий резолюціями ІМО MSC. 385(94) та MEPC. 264(68) з поправками; 11. Конвенція про працю в морському судноплавстві 2006 року; 12. Резолюція А.741(18) ІМО «Міжнародний кодекс з управління безпекою (МКУБ)» з поправками, що прийняті резолюцією MSC.104(73) Комітету з безпеки на морі ІМО; 13. резолюція А.789(19) ІМО «Специфікації функцій визнаних організацій, що діють ім'ям Адміністрації, з огляду та видачі свідоцтв»; 14. резолюція А.847(20) ІМО «Порадник з надання допомоги державам прапора у здійсненні документів ІМО»; 15. резолюція А.913(22) ІМО «Переглянутий порадник із здійснення Міжнародного кодексу з управління безпекою (МКУБ) Адміністраціями»; 16. резолюція А.959(23) ІМО «Формат та Порадник з ведення журналу безперервної реєстрації історії судна (CSR)». Додатки: документи, що підтверджують обґрунтування відсутності конкуренції з технічних причин: 1. Свідоцтво про право власності на судно АВ № 001045 від 29.11.2021р. 2. Свідоцтво про право плавання під державним прапором України (судновий патент) СВ № 001731 від 29.11.2021р. 3. Класифікаційне свідоцтво №105-00416-22, видане Регістром судноплавства України 26.01.2022р., дійсне до 14.08.2026 (остання періодична перевірка РСУ від 27.05.2024р., підтверджено до 14.08.2025р.). 4. Сертифікат берегового обслуговування науково-дослідницького судна «Ноосфера» менеджером WINOT OU, дійсне до 30.11.2028р. 5. Міжнародне свідоцтво про охорону судна №S 246-23 від 29.04.2023р., дійсне до 28.04.2028р. 6. Посвідчення про відповідність трудовим нормам в морському судноплавстві № L 247-23 від 29.04.2023, дійсне до 28.04.2028р. 7. Свідоцтво про управління безпекою № І 245-23 від 29.04.2023 (дійсне до 28.04.2028). 8. Документ про відповідність відповідно до Міжнародної конвенції про охорону людського життя на морі 1974 р. № І 153-22 від 26.09.2022р. дійсне до 25.09.2027р. 9. Свідоцтво про придатність до плавання № 105-00417-22 від 26.01.2022, дійсне до 14.08.2026, підтверджено до 14.08.2025). 10. Контракт № 24-02/22 від 21.12.2022 про надання Комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» (ІМО №8904496) між ДУ НАНЦ та компанією WINOT OU - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-16-012554-a. 11. Контракт № 1-02/23 від 31.01.2023 про надання Комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» (ІМО №8904496) між ДУ НАНЦ та компанією WINOT OU з додатком SHIPMAN 2009 - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-19-015927-a. 12. Контракт №18-02/23 від 23.11.2023 про надання Комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» (ІМО №8904496) між ДУ НАНЦ та компанією WINOT OU з додатком SHIPMAN 2009 - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-04-020597-a. 13. Контракту № 9-02/24 від 23.02.2024 про надання Комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» між ДУ НАНЦ та компанією WINOT OU з додатком SHIPMAN 2009 - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-04-012816-a. 14. Контракт № 26-02/24 від 29.11.2024 про надання Комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» між ДУ НАНЦ та компанією WINOT OU - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-10-021433-а. 15. Контракт № 09/02-25 від 05.03.2025 Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-17-012241-a. 16. Лист Державної служби морського і внутрішнього судноплавства України № 6219/04-1/15-25 від 10.04.2025 про один виданий документ про відповідність компанії, яка здійснює управління суднами, що працюють у полярних водах та мають Полярний льодовий клас - WINOT OU. 17. Лист ДП «Кваліфікаційне товариство Регістр судноплавства України» № 9/31.2/25-вих від 10.03.2025 року щодо надання інформації на адвокатський запит адвоката Катерини Смирнової. 18. Лист ДП «Кваліфікаційне товариство Регістр судноплавства України» № 12/33.3/25-вих від 10.03.2025 року щодо надання інформації на адвокатський запит адвоката Смирнової Катерини Іванівни. 19. Журнал безперервної реєстрації історії судна (синопсис) серія АС № 000045 від 21.11.2024. 20. Лист компанії WINOT OU від 12.05.2025р. Висновок: Зважаючи на викладене, у замовника ДУ НАНЦ наявні умови та підстави для укладення договору на надання «Комплексної послуги з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій із використанням науково-дослідницького океанографічного судна «Ноосфера» (IMO № 8904496)» без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, оскільки послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена замовником, відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 10.12.2022 № 1178 (в редакції постанови КМУ від 09.02.2024 № 131) з Компанією WINOT OU (Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21, 10120, Estonia). | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
05.06.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
05.06.25