Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.06.2025 17:57. Дата останніх змін - 30.06.2025 11:08

Офісні меблі

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-03-013747-a  
ID 01260f7e975143c298816a172fbefb47  
Загальна очікувана вартість закупівлі
356`829.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200  
Загальна очікувана вартість закупівлі 356`829.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
03.06.25
Період уточнень
до 07.06.25
Подання пропозицій
до 11.06.25
Аукціон
12.06.25
Кваліфікація переможця
з 12.06.25
Пропозиції розглянуті
з 20.06.25
Завершена
30.06.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Офісні меблі

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 356`829.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`784.15 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 12.06.2025 13:57 - 12.06.2025 14:20  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Виконавцем Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Виконавця, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Комплект меблів №6 у складі - шафа канцелярська – 1; стіл офісний керівника – 1; крісло офісне керівника – 1; тумба офісна мобільна – 1: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 комплект
2)
Комплект меблів №7 у складі - шафа канцелярська – 1; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полкою – 1; тумба офісна мобільна – 1: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 комплект
3)
Комплект меблів №8 у складі – стіл офісний – 2; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полко – 1; тумба офісна мобільна – 1: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 комплект
4)
Комплект меблів №9 у складі – стіл офісний – 1; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полко – 1; тумба офісна мобільна – 2: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект
5)
Комплект меблів №10 у складі – шафа канцелярська – 1; тумба офісна мобільна – 3: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 комплект
6)
Комплект меблів №11 у складі – стіл офісний – 2; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полко – 1; тумба офісна мобільна – 1 :у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 комплект
7)
Комплект меблів №12 у складі – стіл офісний – 3; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полко – 1: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 комплект
8)
Стіл офісний 600 х 750 х 1200: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
2025-06-03-444-Офісні меблі-Оголошення - про_проведення_спрощеної_закупівлі (1).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2025 17:57
Версія документу від: 03.06.2025 17:57
ID: 62ddc42b81e841bc9dc03de15888e8ee
Проект договору
2025-06-03-Офісні меблі-Договір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2025 17:57
Версія документу від: 03.06.2025 17:57
ID: c98a61596857491189ce701b1ad7cece
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2025 17:58
Версія документу від: 03.06.2025 17:58
ID: 1879d816d26849019b9c75fe6d42b34e
Нетипізований документ
audit_01260f7e975143c298816a172fbefb47_2b8e9d303e724c35a1f19c08eb1e79f5.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.06.2025 14:20
Версія документу від: 12.06.2025 14:20
ID: 6465611672634011ba27fc7445e2d0f3

Параметри тендеру

Дати та строки

Дата публікації 03.06.2025 17:58  
Завершення періоду уточнень 07.06.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 07.06.2025 00:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2025 10:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33158337  
Юридична адреса Україна  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 12.06.2025 14:20
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "Епіцентр К"
ID: 7a18db2d193746ee9dc1c8752d8f46bc
250`006.20
Гривня з ПДВ
2
ПП "КАРПАТ-ПЛИТ"
ID: 42135cce15634d20a3340136faf53989
329`760.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Офісні меблі
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
250`006.20
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
18.06.2025 17:42
2
329`760.00
Гривня з ПДВ
Переможець
20.06.2025 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Офісні меблі
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ПП "КАРПАТ-ПЛИТ"
Код ЄДРПОУ: 42500185
329`760.00
Гривня з ПДВ
20.06.2025
09:59

Укладені договори

Офісні меблі
Номер договору
232/30D
Дата підписання
30.06.2025
Дата початку дії
30.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
329`760.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
329`760.00 Гривня