Процедура закупівлі оголошена 03.06.2025 17:57. Дата останніх змін - 30.06.2025 11:08
Офісні меблі
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-03-013747-a | |
| ID | 01260f7e975143c298816a172fbefb47 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
356`829.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 356`829.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
03.06.25
Період уточнень
до 07.06.25
Подання пропозицій
до 11.06.25
Аукціон
12.06.25
Кваліфікація переможця
з 12.06.25
Пропозиції розглянуті
з 20.06.25
Завершена
30.06.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Офісні меблі
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 356`829.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`784.15 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 12.06.2025 13:57 - 12.06.2025 14:20 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Виконавцем Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Виконавця, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Комплект меблів №6 у складі - шафа канцелярська – 1; стіл офісний керівника – 1; крісло офісне керівника – 1; тумба офісна мобільна – 1: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 комплект
|
| 2) |
Комплект меблів №7 у складі - шафа канцелярська – 1; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полкою – 1; тумба офісна мобільна – 1: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 комплект
|
| 3) |
Комплект меблів №8 у складі – стіл офісний – 2; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полко – 1; тумба офісна мобільна – 1: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 комплект
|
| 4) |
Комплект меблів №9 у складі – стіл офісний – 1; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полко – 1; тумба офісна мобільна – 2: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект
|
| 5) |
Комплект меблів №10 у складі – шафа канцелярська – 1; тумба офісна мобільна – 3: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 комплект
|
| 6) |
Комплект меблів №11 у складі – стіл офісний – 2; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полко – 1; тумба офісна мобільна – 1 :у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 комплект
|
| 7) |
Комплект меблів №12 у складі – стіл офісний – 3; шафа для одягу 2-х дверна з штангою та полко – 1: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 комплект
|
| 8) |
Стіл офісний 600 х 750 х 1200: у кольорі «Дуб Венге»
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
2025-06-03-444-Офісні меблі-Оголошення - про_проведення_спрощеної_закупівлі (1).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2025 17:57
Версія документу від: 03.06.2025 17:57
ID: 62ddc42b81e841bc9dc03de15888e8ee
|
![]() |
Проект договору
2025-06-03-Офісні меблі-Договір.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2025 17:57
Версія документу від: 03.06.2025 17:57
ID: c98a61596857491189ce701b1ad7cece
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2025 17:58
Версія документу від: 03.06.2025 17:58
ID: 1879d816d26849019b9c75fe6d42b34e
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_01260f7e975143c298816a172fbefb47_2b8e9d303e724c35a1f19c08eb1e79f5.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.06.2025 14:20
Версія документу від: 12.06.2025 14:20
ID: 6465611672634011ba27fc7445e2d0f3
|
Перебіг аукціону
Параметри тендеру
▼Дати та строки
| Дата публікації | 03.06.2025 17:58 | |
| Завершення періоду уточнень | 07.06.2025 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 07.06.2025 00:00 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.06.2025 10:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 33158337 |
| Юридична адреса | Україна |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 12.06.2025 14:20
Офісні меблі
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
Офісні меблі
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Офісні меблі
ПП "КАРПАТ-ПЛИТ"
Код ЄДРПОУ: 42500185
329`760.00
Гривня з ПДВ
20.06.2025
09:59
Укладені договори
Офісні меблі
Номер договору
232/30D
Дата підписання
30.06.2025
Дата початку дії
30.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
329`760.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
329`760.00 Гривня
