Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.05.2025 15:41. Дата останніх змін - 09.06.2025 16:23

Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-30-007967-a  
ID acc2c8b8d12644eab9dc71db38b57147  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-30-009654-a  
Очікувана вартість закупівлі
137`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце поставки товару: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, площа Перемоги, 2. Постачальник зобов’язаний забезпечити Товар, що постачається, наступними супровідними документами: рахунок та видаткова накладна. Постачальник повинен здійснити поставку товару протягом 3 (трьох) дня з моменту отримання заявки від Замовника, але не пізніше 16.06.2025 включно. Товар постачається у відповідній тарі та/або упаковці, які забезпечують його збереженість при транспортуванні, складуванні й зберіганні. Приймання – здача товарів по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів ( накладних), по якості – шляхом зовнішнього огляду товарів та перевірки відповідності документів, які засвідчують якість товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, зазначений у специфікації пункту 1.2 розділу І даного договору, який відповідає нормі № 10, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 та державним стандартам або технічним умовам, внесеним до реєстру технічних умов. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, але не менше 6 місяців з дати поставки Товару. Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 45 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України, в разі наявності фінансування.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області  
Очікувана вартість закупівлі 137`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
30.05.25
Подання пропозицій
до 04.06.25
Кваліфікація переможця
з 04.06.25
Пропозиції розглянуті
з 04.06.25
Завершена
09.06.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 45 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України, в разі наявності фінансування.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 45 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Умови поставки: Місце поставки товару: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, площа Перемоги, 2. Постачальник зобов’язаний забезпечити Товар, що постачається, наступними супровідними документами: рахунок та видаткова накладна. Постачальник повинен здійснити поставку товару протягом 3 (трьох) дня з моменту отримання заявки від Замовника, але не пізніше 16.06.2025 включно. Товар постачається у відповідній тарі та/або упаковці, які забезпечують його збереженість при транспортуванні, складуванні й зберіганні. Приймання – здача товарів по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів ( накладних), по якості – шляхом зовнішнього огляду товарів та перевірки відповідності документів, які засвідчують якість товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, зазначений у специфікації пункту 1.2 розділу І даного договору, який відповідає нормі № 10, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 та державним стандартам або технічним умовам, внесеним до реєстру технічних умов. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, але не менше 6 місяців з дати поставки Товару. Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 45 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України, в разі наявності фінансування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 800 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт_договір_ЗПП_пайки(1).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.05.2025 15:41
Версія документу від: 30.05.2025 15:41
ID: 3ffcb78627af4e86ad37b894cf592d54
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.05.2025 15:41
Версія документу від: 30.05.2025 15:41
ID: ab83b67d0b7444ac989787d847458583

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Пайки сухі, норма №10, повсякденний набі
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Затверджено: згідно постанови Кабміну №426
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.05.2025
Норма: №10
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.05.2025
Вид: повсякденний набір сухих продуктів
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.05.2025

Дати та строки

Дата публікації 30.05.2025 15:41  
Початок періоду прийому пропозицій 30.05.2025 15:41  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.06.2025 08:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04057287  
Юридична адреса 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 04.06.2025 08:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"
ID: d59b0b0f59f6433f97f8ae256fc6acf8
111`360.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
111`360.00
Гривня з ПДВ

Сухий пайок норма №10, повсякденний набір сухих продуктів

139.20 Гривня без ПДВ
Переможець
04.06.2025 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"
Код ЄДРПОУ: 38705921
111`360.00
Гривня з ПДВ
04.06.2025
11:03

Укладені договори

Номер договору
262
Дата підписання
05.06.2025
Дата початку дії
05.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
111`360.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
92`800.00 Гривня