Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.05.2025 14:06. Дата останніх змін - 11.06.2025 09:34

Переодичний медичний огляд працівників -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-30-005728-a  
ID 8a6a204d380b480c94d7f52551498ce4  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`675`523.33 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`675`523.33 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Торги за правилами організатора  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
30.05.25
Період уточнень
до 07.06.25
Подання пропозицій
до 12.06.25
Торги відмінено
11.06.25
30.05.2025, 14:49
Дискримінаційні умови
Загальне запитання щодо оголошення
Уважно ознайомившись із документацією на закупівлю послуг з періодичного медичного огляду працівників (надалі – Документація Закупівлі), та з огляду на те, що дані послуги звільнені від оподаткування ПДВ відповідно до підпункту 197.1.5 пункту 197.1 статті 197 Розділу V Податкового кодексу України, а також враховуючи специфіку правового регулювання надання медичних послуг, зокрема в частині акредитації закладів охорони здоров’я та проведення психіатричних оглядів, вважаємо за необхідне звернути увагу Замовника на наступні аспекти та вимагати внесення відповідних змін до Документації Закупівлі:
1. Щодо вимоги про наявність акредитаційного сертифіката закладу охорони здоров’я.
Документація Закупівлі (Додаток 3 до ТД, Розділ "4. Загальні вимоги"; Проект Договору, Додаток 2 "Технічна специфікація", п. 4) встановлює вимогу щодо віднесення медичного закладу до другої, першої або вищої акредитаційної категорії.
Вважаємо цю вимогу такою, що не відповідає чинному законодавству та необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників, з огляду на наступне:
- Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я» від 15.07.1997 № 765 (зі змінами, внесеними, зокрема, постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання акредитації закладу охорони здоров’я» від 13.01.2023 № 25, а не 17.01.2025 №42, як помилково зазначено у зразку), проведення державної акредитації закладів охорони здоров’я є добровільною процедурою, незалежно від форми власності закладу.
- Пункт 2.1 розділу II Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 (у чинній редакції), не містить прямої вимоги про обов'язкову акредитацію для закладів охорони здоров’я, що проводять попередні та періодичні медичні огляди. Ключовою вимогою є наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за відповідними спеціальностями.
- Встановлення вимоги про наявність акредитаційного сертифіката, який є добровільним, створює штучні бар'єри для участі закладів охорони здоров’я, які мають усі необхідні ліцензії та кваліфікований персонал для надання якісних послуг, але не пройшли процедуру добровільної акредитації. Це суперечить принципам добросовісної конкуренції та максимального залучення потенційних виконавців.
2. Щодо вимог, пов'язаних з проведенням психіатричних оглядів, зокрема відповідно до Наказу МОЗ України від 18.04.2022 № 651.
Документація Закупівлі передбачає надання послуг з періодичного психіатричного огляду осіб (Додаток 3 до ТД, стор. 19). Порядок проведення таких оглядів регулюється Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» (надалі – Порядок № 651).
Вимоги Документації Закупівлі не повною мірою враховують положення Порядку № 651, а саме:
Вимоги до надавача медичних послуг (Закладу):
- Абзац 1 пункту 2 Порядку № 651 чітко визначає, що психіатричні огляди проводяться надавачами медичних послуг, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія». Документація Закупівлі (Додаток 3 до ТД) вимагає наявності ліцензії на «відповідні види діяльності», що є недостатньо конкретизованим.
- Крім того, для більшості закладів (за винятком визначених у Порядку № 651 закладів сектору безпеки та оборони, ДУС тощо) обов’язковою умовою є наявність діючого договору з Національною службою здоров'я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за відповідними групами послуг («Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах» та/або «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами» та/або «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах»). Документація Закупівлі взагалі не містить вимоги щодо надання підтвердження наявності такого договору.
Вимоги до лікаря-психіатра:
- Абзац 2 пункту 2 Порядку № 651 встановлює, що огляд проводиться лікарем-психіатром, який пройшов тематичне навчання за відповідною програмою згідно із законодавством України. Документація Закупівлі (Додаток 3 до ТД, п. 4 "Загальні вимоги") лише згадує про необхідність тематичного удосконалення для лікаря-психіатра, але не вимагає чіткого документального підтвердження цього факту у складі пропозиції.
Відсутність у Документації Закупівлі зазначених конкретних вимог та необхідності їх документального підтвердження створює ризики допущення до участі учасників, які не відповідають встановленим законодавством вимогам, що може призвести до надання послуг неналежної якості або у спосіб, що суперечить закону.
3. Щодо порядку визначення ціни пропозиції та умов оподаткування ПДВ.
Документація Закупівлі (Розділ 5, п. 1 ТД,) містить специфічні вимоги до формування ціни пропозиції для учасників, які не є платниками ПДВ, у випадку, якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ. Зокрема, вимагається, щоб такий учасник "привів свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими потенційними учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ". Далі зазначено, що "ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ", а договір буде укладено без ПДВ за ціною пропозиції мінус ПДВ.
Вважаємо такий підхід неправомірним та таким, що суперечить податковому законодавству, з огляду на наступне:
- Відповідно до підпункту 197.1.5 пункту 197.1 статті 197 Розділу V Податкового кодексу України, операції з постачання послуг з охорони здоров’я закладами охорони здоров’я, що мають ліцензію на постачання таких послуг, звільняються від оподаткування податком на додану вартість (крім окремих винятків, до яких послуги з періодичних медичних оглядів, як правило, не належать).
- Якщо послуги звільнені від оподаткування ПДВ, то ні учасник-платник ПДВ, ні учасник-неплатник ПДВ не повинні нараховувати та зазначати ПДВ у вартості таких послуг. База оподаткування для таких операцій відсутня.
- Вимога до учасника-неплатника ПДВ (або платника ПДВ, що надає звільнені послуги) штучно "нараховувати" ПДВ для порівняння з іншими учасниками (які також не мали б нараховувати ПДВ на звільнені послуги) є некоректною та вводить в оману. Оцінка пропозицій повинна здійснюватися на підставі ціни послуги без ПДВ, оскільки ця операція звільнена від оподаткування для всіх суб'єктів, що надають її правомірно.
- Укладання договору "за мінусом ПДВ" після того, як ціна була штучно "збільшена" на суму ПДВ, є маніпулятивним та не відображає реальну вартість послуги, яку Замовник має сплатити.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1. Щодо акредитації:
- Вилучити з Документації Закупівлі вимогу про обов’язкову наявність у закладу охорони здоров’я акредитаційного сертифіката та/або віднесення до певної акредитаційної категорії.
- Залишити як основну вимогу наявність діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальностями, необхідними для надання послуг згідно з предметом закупівлі та чинними нормативними актами (зокрема, Наказом МОЗ № 246).
2. Щодо вимог, пов'язаних з Наказом МОЗ № 651:
- Внести зміни до Документації Закупівлі, встановивши чітку вимогу про те, що для надання послуг з психіатричного огляду ліцензія Учасника на медичну практику повинна включати спеціальність «психіатрія».
- Додати вимогу про надання Учасником (якщо він не належить до винятків, передбачених абзацом 1 пункту 2 Порядку № 651) документального підтвердження наявності діючого договору з НСЗУ за однією або декількома групами послуг, зазначеними в абзаці 1 пункті 2 Порядку № 651.
- Додати вимогу про надання документального підтвердження проходження лікарем-психіатром (який буде залучений до проведення оглядів) тематичного навчання за відповідною програмою, як це передбачено абзацом 2 пункту 2 Порядку № 651.
3. Щодо порядку визначення ціни пропозиції та ПДВ:
- Вилучити з Документації Закупівлі (Розділ 5, п. 1 ТД) вимогу щодо штучного нарахування ПДВ учасниками, які не є платниками ПДВ, або у випадку надання послуг, звільнених від оподаткування ПДВ.
- Встановити, що оскільки послуги з періодичних медичних оглядів, що надаються закладами охорони здоров’я з відповідною ліцензією, звільнені від оподаткування ПДВ згідно з пп. 197.1.5 п. 197.1. ст. 197 ПКУ, всі учасники зазначають ціну пропозиції без ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться за ціною без ПДВ. Договір укладається за ціною, запропонованою учасником, без ПДВ.
Внесення зазначених змін до Документації Закупівлі забезпечить її відповідність чинному законодавству України, усуне дискримінаційні умови, розширить коло потенційних учасників та сприятиме обранню найкращої пропозиції на засадах добросовісної конкуренції та прозорості.
Просимо розглянути цю вимогу та повідомити про прийняте рішення шляхом оприлюднення відповідної інформації у спосіб, передбачений для цієї закупівлі, у найкоротший строк.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.06.2025, 10:24)
Добрий день.
Дякуємо вам за запитання.
В документацію закупівлі будуть внесені правки.
04.06.2025, 14:56
Щодо усунення порушень чинного законодавства та дискримінаційних умов
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику,
Дякуємо за формальне внесення змін до тендерної документації (надалі – ТД) від 03.06.2025 року. Однак, після ретельного аналізу актуальної версії ТД, ми змушені констатувати, що ключові порушення чинного законодавства України та дискримінаційні умови, які обмежують конкуренцію та створюють нерівні умови для учасників, не були усунені.
Наполегливо вимагаємо припинити ігнорування норм чинного законодавства та привести Документацію Закупівлі у відповідність до нього, а також усунути умови, що створюють штучні перешкоди для добросовісної конкуренції.
І. Щодо незаконної вимоги про наявність акредитаційного сертифіката.
Пункт 4 "Загальні вимоги" Додатку 3 до ТД: "Медичний огляд працівників проводиться закладом охорони здоров’я, що віднесений до другої, першої або вищої акредитаційної категорії за результатами державної акредитації..."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною з таких підстав:
1) Добровільність акредитації: Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я» від 15.07.1997 № 765, державна акредитація закладів охорони здоров’я є добровільною процедурою для всіх закладів, незалежно від форми власності. Вимагати наявності документа, отримання якого не є обов’язковим згідно із законодавством, є прямим порушенням та створенням штучних переваг для обмеженого кола суб'єктів.
2) Невідповідність профільному законодавству: Пункт 2.1 розділу II Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом МОЗ України від 21.05.2007 № 246 (у чинній редакції), який є основним нормативним актом, що регулює проведення таких оглядів, не містить вимоги щодо обов'язкової акредитації закладів охорони здоров’я. Ключовою вимогою для надання цих послуг є наявність відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.
3) Обмеження конкуренції: Встановлення такої вимоги штучно звужує коло потенційних учасників, відсікаючи заклади, які мають усі необхідні ліцензії, обладнання та кваліфікований персонал, але не пройшли процедуру добровільної акредитації. Це прямо суперечить принципам максимальної економії та ефективності, яких мав би прагнути будь-який замовник, навіть той, що діє поза межами Закону України "Про публічні закупівлі".
ІІ. Щодо невідповідності вимог до проведення психіатричних оглядів чинному законодавству.
1. Посилання на неактуальні або неповні нормативні вимоги:
- У табличній частині Додатку 3 до ТД: Замовник посилається на Наказ МОЗ України № 139 від 26.01.2024 р. для регламентації періодичного психіатричного огляду.
- Вимоги до проведення психіатричного огляду, викладені у п.4 "Загальні вимоги" Додатку 3 до ТД, а саме: "Психіатричний огляд, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, проводиться лікарем-психіатром закладу з надання психіатричної допомоги будь-якої організаційно-правової форми, або фізичними особами - підприємцями, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та забезпечують на її підставі медичне обслуговування населення, безпосередньо пов’язане з наданням психіатричної допомоги. Психіатричний огляд проводиться лікарем-психіатром, який пройшов тематичне удосконалення за відповідною програмою згідно з чинним законодавством", не відповідають актуальним та повним вимогам, встановленим Порядком проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженим Наказом МОЗ України від 18 квітня 2022 року № 651, у редакції Наказу МОЗ України від 15.10.2024 № 1759 (надалі – Порядок № 651).
2. Ігнорування Замовником ключових вимог чинного Порядку № 651:
Чинна редакція пункту 2 Порядку № 651 встановлює наступні імперативні вимоги до надавачів послуг з психіатричного огляду, які НЕ відображені у Вашій ТД:
- Спеціальність у ліцензії: Огляди проводяться надавачами медичних послуг, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія». Ваша ТД вимагає ліцензію на "відповідні види діяльності", що є неконкретним та недостатнім.
- Договір з НСЗУ: Для більшості закладів (крім визначених винятків, таких як заклади сектору безпеки та оборони, ДУС тощо) обов'язковою умовою є укладений договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ за відповідними групами послуг («Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах» та/або «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами» та/або «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах»). ТД взагалі не містить вимоги щодо наявності такого договору.
- Вимоги до лікаря-психіатра: Огляд проводиться лікарем-психіатром, який працює в Закладі та зареєстрований у електронній системі охорони здоров’я, пройшов тематичне навчання. ТД лише згадує тематичне удосконалення, але не вимагає підтвердження реєстрації лікаря в ЕСОЗ та не деталізує вимоги до документального підтвердження навчання.
Неврахування цих обов'язкових вимог чинного законодавства у ТД не лише створює ризик закупівлі послуг у суб'єктів, які не мають права їх надавати, але й може призвести до визнання укладеного договору таким, що суперечить імперативним нормам закону.
ІІІ. Щодо неправомірного порядку визначення ціни пропозиції та умов оподаткування ПДВ.
Розділ 5, п. 1 ТД містить вимогу до учасників-неплатників ПДВ штучно "нараховувати" ПДВ до своєї цінової пропозиції для її порівняння з пропозиціями платників ПДВ, при тому що очікувана вартість закупівлі, ймовірно, вказана з урахуванням ПДВ.
Такий підхід є неправомірним з огляду на наступне:
1. Звільнення від ПДВ: Відповідно до підпункту 197.1.5 пункту 197.1 статті 197 Розділу V Податкового кодексу України, операції з постачання послуг з охорони здоров’я закладами охорони здоров’я, що мають ліцензію на постачання таких послуг, звільняються від оподаткування ПДВ (за винятком вузького переліку послуг, до яких періодичні медичні огляди, як правило, не належать).
2. Відсутність бази оподаткування: Якщо послуги звільнені від ПДВ, то ані платник ПДВ, ані неплатник ПДВ не повинні нараховувати та включати ПДВ до вартості таких послуг. Відповідно, будь-яке порівняння пропозицій "з урахуванням ПДВ" є некоректним, оскільки ПДВ по таких операціях не сплачується.
3. Спотворення цінової конкуренції: Вимога штучно завищувати ціну на суму "умовного ПДВ", а потім укладати договір на суму "за мінусом ПДВ" є маніпулятивною, вводить в оману учасників та не дозволяє Замовнику об’єктивно оцінити реальну вартість послуг.
На підставі вищевикладеного, керуючись принципами законності, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, ВИМАГАЄМО:
1. Щодо акредитації:
- Вилучити з пункту 4 "Загальні вимоги" Додатку 3 до ТД та будь-яких інших частин ТД, включаючи Проект Договору, вимогу про обов’язкове віднесення закладу охорони здоров’я до певної акредитаційної категорії.
- Залишити як основну вимогу до спроможності надання послуг наявність діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальностями, необхідними для надання послуг згідно з предметом закупівлі та чинними нормативними актами.
2. Щодо вимог до проведення психіатричних оглядів:
- Привести посилання на нормативні акти у відповідність до чинного законодавства, зокрема, посилатися на Наказ МОЗ України від 18.04.2022 № 651 у редакції Наказу МОЗ України від 15.10.2024 № 1759.
- Доповнити перелік документів, що вимагаються від учасників (Додаток 2 до ТД), та/або вимоги до Учасника (Додаток 3 до ТД) чіткими вимогами щодо надання документального підтвердження:
* Наявності у ліцензії Учасника на медичну практику спеціальності «психіатрія» (для надання послуг з психіатричного огляду).
* Наявності у Учасника (якщо він не належить до винятків, передбачених абзацом 1 пункту 2 Порядку № 651) діючого договору з НСЗУ про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за однією або декількома з груп послуг, зазначених в абзаці 1 пункті 2 Порядку № 651.
* Реєстрації лікаря-психіатра, який буде залучений до проведення оглядів, в електронній системі охорони здоров’я.
* Проходження лікарем-психіатром тематичного навчання за відповідною програмою згідно із законодавством України.
3. Щодо порядку визначення ціни пропозиції та ПДВ:
- Вилучити з Розділу 5, п. 1 ТД та будь-яких інших частин ТД неправомірну вимогу щодо штучного нарахування ПДВ учасниками, які не є платниками ПДВ, або у випадку надання послуг, звільнених від оподаткування ПДВ.
- Чітко встановити, що оскільки послуги з періодичних медичних оглядів, що надаються закладами охорони здоров’я з відповідною ліцензією, звільнені від оподаткування ПДВ згідно з пп. 197.1.5 п. 197.1. ст. 197 ПКУ, всі учасники зазначають ціну пропозиції без ПДВ. Оцінка пропозицій має проводитися виключно за ціною без ПДВ. Договір укладається за ціною, запропонованою переможцем, без ПДВ.
Внесення зазначених змін до Документації Закупівлі є не лише вимогою здорового глузду та добросовісної конкуренції, але й прямим обов'язком Замовника діяти у відповідності до чинного законодавства України.
У разі ігнорування цієї законної вимоги та невнесення відповідних змін до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до локально-конфліктної комісії Замовника, як це передбачено пунктом 5 Розділу 5 Вашої ж тендерної документації, для захисту своїх прав та інтересів, а також для забезпечення проведення цієї закупівлі на законних та недискримінаційних засадах.
Просимо розглянути цю вимогу у найкоротший строк та повідомити про прийняте рішення шляхом оприлюднення оновленої тендерної документації.
04.06.2025, 17:03
Порушення порядку
Загальне запитання щодо оголошення
Ці медичні послуги є окремими видами медичних оглядів та регулюються окремими нормативно-правовими актами та містять додаткові вимоги до суб’єктів господарювання, що їх надають.
Так замовником не враховано положення пункту 2 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом МОЗ України від 18.04.2022 року № 651, а саме:
«Попередній, періодичний та позачерговий психіатричні огляди, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (далі - Огляд), проводяться надавачами медичних послуг, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю психіатрія та уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ за групами послуг «Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах» та/або «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами» та/або «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах» та закладами охорони здоров’я Державного управління справами, закладами охорони здоров’я в системі Міноборони, МВС (в тому числі закладами охорони здоров’я ДСНС, Держприкордонслужби, Нацгвардії), СБУ, СЗРУ, Держспецзв’язку, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю психіатрія, забезпечують надання медичної допомоги та є користувачами електронної системи охорони здоров’я (далі - Заклади).
Огляд проводиться лікарем-психіатром, який працює в Закладі та зареєстрований у електронній системі охорони здоров’я, пройшов тематичне навчання за відповідною програмою згідно із законодавством України. Інформація про проходження тематичного навчання з посиланням на відповідний документ розміщується на офіційному вебсайті та/або у загальнодоступному місці Закладу.»
Наказом МОЗ України від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» у розділі 2 «Загальні вимоги до проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників» визначено:
2.8. Проведення попереднього (періодичних) медичного огляду здійснюється комісією з проведення медичних оглядів закладів охорони здоров'я (далі - Комісія). Комісію очолює заступник головного лікаря або уповноважена головним лікарем особа, який має підготовку з професійної патології.
2.12. Працівники, для яких є обов'язковими попередній та періодичні психіатричні огляди, повинні надати Комісії, що проводить медичний огляд, довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду

Таким чином, медичні послуги «Психіатричний огляд з видачею Довідки 100-2/о про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин є окремим медичним послугою від медичного профілактичного огляду працівника та мають передувати йому.


Відповідно до пункту 2.2. ПОЛОЖЕННЯ про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80, : При проведенні медичного огляду враховуються результати обов’язкового психіатричного огляду, проведеного відповідно до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 року № 651, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 червня 2022 року за № 648/37984.

Таким чином, медичні послуги «Психіатричний огляд з видачею Довідки 100-2/о про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин та отримання "Довідки водія" є окремими медичними послугами від медичного профілактичного огляду працівника та мають передувати йому.

Тобто, даний лот має бути розбитий на три окремі торги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.06.2025, 15:48)
Добрий день.
Дякуємо вам за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені правки.
Також правки будуть в Проекті договору, котрий буде завантажений на майданчик.