Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.05.2025 11:30. Дата останніх змін - 06.06.2025 11:35

Бланки (журнали обліку, журнали контролю, журнали реєстрації, книги канцелярські, листки, заявки, згоди, висновки, картки хворих)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-29-004014-a  
ID 579671da40fa4b0692f0f3cd85d73cc2  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-23-008690-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
236`540.64 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Умови оплати: протягом 30 календарних днів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 236`540.64 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
29.05.25
Період уточнень
до 03.06.25
Період оскаржень
до 03.06.25
Подання пропозицій
до 06.06.25
Закупівля не відбулась
06.06.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Бланки (журнали обліку, журнали контролю, журнали реєстрації, книги канцелярські, листки, заявки, згоди, висновки, картки хворих)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 236`540.64 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`365.41 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Журнал обліку процедур (100 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 75 штука
2)
Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів (100 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 133 штука
3)
Журнал обліку роботи з гігієничного виховання населення ( 100 аркушів А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штука
4)
Журнал реєстрації імунологічних досліджень ( 200 арк формат А4 книжне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
5)
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 170 штука
6)
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.) предметно-кількісний облік
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 96 штука
7)
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (200 аркушів формату А4 книжне розташув.) додаток 5
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 143 штука
8)
Журнал обліку фактів звернення та доставлений до КНП СОРСОКЛ осіб у зв’язку із заподіянням ушкоджень кримінального характеру та інформування про такі випадки органів та підрозділів поліції (100 аркушів фрормату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
9)
Журнал контролю якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення (100 аркушів формату А4 книжне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 87 штука
10)
Журнал реєстрації імунологічних досліджень ( 200 арк формат А4 книжне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 штука
11)
Журнал реєстрації досліджень на гормони щитоподібної залози (200 аркушів формату А4)6
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
12)
Журнал реєсграції досліджень і результатів визначення чутливості мікроорганізмів до хіміотерапевтичних препаратів (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
13)
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів (400 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
14)
Журнал реєстрації взяття крові для проведення досліджень на наявність антитіл до ВІЛ пацієнтів ( 200 аркушів формат А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
15)
Журнал реєстрації взяття крові для проведення дослідження на наявність серологічних маркерів ВІЛ (форма №498-9/о) (50 аркушів альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
16)
Журнал реєстрації добровільного перед- та післятестового консультування у зв'язку з тестуванням на ВІЛ-інфекцію (форма №503/о) (50 аркушів альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 штука
17)
Журнал реєстрації досліджень біопсійного та операційного метеріалу (200 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
18)
Журнал реєстрації досліджень на групову та резус-належність крові (200 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 штука
19)
Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень ( 200 аркушів формату А4, книжне розташування в розгорнутому вигляді)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
20)
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (формат А4 100 арк)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 45 штука
21)
Журнал реєстрації мікробіологічних і паразитологічних досліджень (200 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
22)
Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин (100 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 36 штука
23)
Журнал реєстрації ультразвукових досліджень (100 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 38 штука
24)
Журнал реєстрації функціональних досліджень( 200 аркушів формату А4, альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
25)
Журнал складського обліку медичного обладнання та медичних виробів (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 31 штука
26)
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів (200 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 55 штука
27)
Заявка на планову консультацію 105*145 мм (4 штуки на А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9625 штука
28)
Інформаційна добровільна згода пацієнта на присутність здобувачів освіти у сфері охорони здоровя при поведенні діагностики ,лікування, операції та знеболення і на участь науково педагогічних працівників у проведенні діагностики , лікування, операцій та знеболення ( форма А5)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 127350 штука
29)
Журнал обліку процедур (200 аркушів формату А4 книжне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 59 штука
30)
Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення (формат А5 двусторонній друк)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 129750 штука
31)
Інформована згода на проходження тесту на ВІЛ (форма №503-1/о) (формат А5)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2190 штука
32)
Карта пацієнта який вибув із стаціонару (формат А4 двусторонній друк)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 101100 штука
33)
Карта хворого, який лікується у фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті) (формат А4 альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
34)
Книга канцелярська (в лінійку, 100 аркушів , формат А4) шт 61
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 61 штука
35)
Книга обліку руху трудових книжок ( форма № П-10) (формат А4 книжне розташування 100 аркушів)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
36)
Консультативний висновок спеціаліста (формат А5, двусторонній друк)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120000 штука
37)
Журнал обліку наркотичних засобів,психотропних речовин і прекурсорів (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
38)
Листок лікарських призначень (формат А4, двусторонній друк, на зворотній стороні-обстеження, книжне розташув.);замість п.129 для відділення ІТ
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 216500 штука
39)
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару (формат А4, двусторонній друк, альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34800 штука
40)
Листок основних показників стану хворого (формат А4 двусторонній друк, альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10830 штука

Тендерна документація

Нетипізований документ
1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 19840e51e50b4f5193694f54984809ae
Нетипізований документ
2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: cc1fee5cad1945bb98f51643f38f2924
Нетипізований документ
3.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 109d361755d2469ca6904e4f72e80ac8
Нетипізований документ
4.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 2dcaaf4cc5bf4d0aaa9cc973c7b0ddc7
Нетипізований документ
5.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 6989825e3a8d43408052723cd15a53a0
Нетипізований документ
6.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 681d21fce1bb40bea114242bc7690f7a
Нетипізований документ
8.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: e6b1fe72261b42658e757c0a8acf2ad8
Нетипізований документ
9.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 314fcb67627d44d5b229bfff7aa54d05
Нетипізований документ
10.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 1d6f31b1033b4f63abbf82d6546265f3
Нетипізований документ
11.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 1f88ee63f443404aafaa6d085f264791
Нетипізований документ
12.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 346cec80eec24801bf06250a84918bc7
Нетипізований документ
13.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 662e42d73bab44c29d84754accbb7fb3
Нетипізований документ
14.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 5aede99e98654c48800ae8f3e3dddc7b
Нетипізований документ
15.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: ca47b2462c8e434894224ff3061d0559
Нетипізований документ
16.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 3fde64b6292e437a9c688655a32f2788
Нетипізований документ
17.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 5419ebce2623479884dee8de4bdb2e2f
Нетипізований документ
18.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 25598eefe10840ff91c359cc635935c9
Нетипізований документ
19.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 8b8433c47f0a43249ff7b2a9b1b94ad1
Нетипізований документ
20.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 0733c70cdfa24e789c7c27ce19b94198
Нетипізований документ
21.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: a8e4c145aad54ee5bc068f5b00ca5562
Нетипізований документ
22.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 1ca068ba94bb49c39b574800d04e3d69
Нетипізований документ
23.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: b55e51b841584bfaa77f26951ee2d83a
Нетипізований документ
24.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: ba4673526bf14b01869229192bd25f13
Нетипізований документ
25.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 8323cdf843f54fafa6f0c3fb3928545f
Нетипізований документ
26.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 6b1169f2bd634ac7933172a7466c43a5
Нетипізований документ
27.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 7dcff96ac943491689675d2d81578bf0
Нетипізований документ
28.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: afa0b106763141b2b9149e54e81f2d41
Нетипізований документ
29.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: f1d255e08d8345e184ab239c9cad552c
Нетипізований документ
30.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 36df0ecc894e41b38de8ce89a46bd908
Нетипізований документ
31.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 5960711dba6e455891ed1affcf09515a
Нетипізований документ
32.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: cc23361dddbb489bbafca0db11d92907
Нетипізований документ
33.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: f32c2304ecbc4795b85452f94127823b
Нетипізований документ
35.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: b8a82e9a9fcd4f67afcf3442b5b643fa
Нетипізований документ
36.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 0ccfb2d33fc2435d9613be36d79d4531
Нетипізований документ
37.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 9e2439bb9c39445a806e4a7fcd87278f
Нетипізований документ
38.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 05f575feda5f4a658cba67d8901bdc5f
Нетипізований документ
39.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 678e504c436f4c6ebf85882f31e84059
Нетипізований документ
40.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: db30c2fbb82d4f99800d8363208d8938
Нетипізований документ
ТД по бланкам.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 2d290f5fa3f742369071bdeb6ad99edc
Проект договору
Проект договору по бланкам.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: b134d61159b0445cae42772664da69c9
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:34
Версія документу від: 29.05.2025 11:34
ID: 8a66d76c63ae4b8fa77a0ad84e7e8476

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Мінімальне значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.05.2025

Дати та строки

Дата публікації 29.05.2025 11:34  
Завершення періоду уточнень 03.06.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 29.05.2025 11:34  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.06.2025 11:35  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02000381  
Юридична адреса 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 48