Процедура закупівлі оголошена 29.05.2025 11:30. Дата останніх змін - 06.06.2025 11:35
Бланки (журнали обліку, журнали контролю, журнали реєстрації, книги канцелярські, листки, заявки, згоди, висновки, картки хворих)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-05-29-004014-a | |
| ID | 579671da40fa4b0692f0f3cd85d73cc2 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-05-23-008690-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
236`540.64 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Умови оплати: протягом 30 календарних днів
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 236`540.64 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
29.05.25
Період уточнень
до 03.06.25
Період оскаржень
до 03.06.25
Подання пропозицій
до 06.06.25
Закупівля не відбулась
06.06.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Бланки (журнали обліку, журнали контролю, журнали реєстрації, книги канцелярські, листки, заявки, згоди, висновки, картки хворих)
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 236`540.64 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`365.41 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Умови поставки
| Подія | Підписання договору | |
| Тип оплати | Повторювана поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Журнал обліку процедур (100 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 75 штука
|
| 2) |
Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів (100 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 133 штука
|
| 3) |
Журнал обліку роботи з гігієничного виховання населення ( 100 аркушів А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штука
|
| 4) |
Журнал реєстрації імунологічних досліджень ( 200 арк формат А4 книжне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
| 5) |
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 170 штука
|
| 6) |
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.) предметно-кількісний облік
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 96 штука
|
| 7) |
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (200 аркушів формату А4 книжне розташув.) додаток 5
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 143 штука
|
| 8) |
Журнал обліку фактів звернення та доставлений до КНП СОРСОКЛ осіб у зв’язку із заподіянням ушкоджень кримінального характеру та інформування про такі випадки органів та підрозділів поліції (100 аркушів фрормату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
| 9) |
Журнал контролю якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення (100 аркушів формату А4 книжне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 87 штука
|
| 10) |
Журнал реєстрації імунологічних досліджень ( 200 арк формат А4 книжне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 штука
|
| 11) |
Журнал реєстрації досліджень на гормони щитоподібної залози (200 аркушів формату А4)6
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
| 12) |
Журнал реєсграції досліджень і результатів визначення чутливості мікроорганізмів до хіміотерапевтичних препаратів (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 13) |
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів (400 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
|
| 14) |
Журнал реєстрації взяття крові для проведення досліджень на наявність антитіл до ВІЛ пацієнтів ( 200 аркушів формат А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
|
| 15) |
Журнал реєстрації взяття крові для проведення дослідження на наявність серологічних маркерів ВІЛ (форма №498-9/о) (50 аркушів альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
|
| 16) |
Журнал реєстрації добровільного перед- та післятестового консультування у зв'язку з тестуванням на ВІЛ-інфекцію (форма №503/о) (50 аркушів альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 штука
|
| 17) |
Журнал реєстрації досліджень біопсійного та операційного метеріалу (200 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
|
| 18) |
Журнал реєстрації досліджень на групову та резус-належність крові (200 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 штука
|
| 19) |
Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень ( 200 аркушів формату А4, книжне розташування в розгорнутому вигляді)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 20) |
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (формат А4 100 арк)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 45 штука
|
| 21) |
Журнал реєстрації мікробіологічних і паразитологічних досліджень (200 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
| 22) |
Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин (100 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 36 штука
|
| 23) |
Журнал реєстрації ультразвукових досліджень (100 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 38 штука
|
| 24) |
Журнал реєстрації функціональних досліджень( 200 аркушів формату А4, альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 25) |
Журнал складського обліку медичного обладнання та медичних виробів (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 31 штука
|
| 26) |
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів (200 аркушів формату А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 55 штука
|
| 27) |
Заявка на планову консультацію 105*145 мм (4 штуки на А4)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9625 штука
|
| 28) |
Інформаційна добровільна згода пацієнта на присутність здобувачів освіти у сфері охорони здоровя при поведенні діагностики ,лікування, операції та знеболення і на участь науково педагогічних працівників у проведенні діагностики , лікування, операцій та знеболення ( форма А5)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 127350 штука
|
| 29) |
Журнал обліку процедур (200 аркушів формату А4 книжне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 59 штука
|
| 30) |
Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення (формат А5 двусторонній друк)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 129750 штука
|
| 31) |
Інформована згода на проходження тесту на ВІЛ (форма №503-1/о) (формат А5)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2190 штука
|
| 32) |
Карта пацієнта який вибув із стаціонару (формат А4 двусторонній друк)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 101100 штука
|
| 33) |
Карта хворого, який лікується у фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті) (формат А4 альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
|
| 34) |
Книга канцелярська (в лінійку, 100 аркушів , формат А4) шт 61
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 61 штука
|
| 35) |
Книга обліку руху трудових книжок ( форма № П-10) (формат А4 книжне розташування 100 аркушів)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 36) |
Консультативний висновок спеціаліста (формат А5, двусторонній друк)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120000 штука
|
| 37) |
Журнал обліку наркотичних засобів,психотропних речовин і прекурсорів (200 аркушів формату А4 альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
| 38) |
Листок лікарських призначень (формат А4, двусторонній друк, на зворотній стороні-обстеження, книжне розташув.);замість п.129 для відділення ІТ
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 216500 штука
|
| 39) |
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару (формат А4, двусторонній друк, альбомне розташув.)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34800 штука
|
| 40) |
Листок основних показників стану хворого (формат А4 двусторонній друк, альбомне розташування)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10830 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
1.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 19840e51e50b4f5193694f54984809ae
|
![]() |
Нетипізований документ
2.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: cc1fee5cad1945bb98f51643f38f2924
|
![]() |
Нетипізований документ
3.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 109d361755d2469ca6904e4f72e80ac8
|
![]() |
Нетипізований документ
4.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 2dcaaf4cc5bf4d0aaa9cc973c7b0ddc7
|
![]() |
Нетипізований документ
5.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 6989825e3a8d43408052723cd15a53a0
|
![]() |
Нетипізований документ
6.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 681d21fce1bb40bea114242bc7690f7a
|
![]() |
Нетипізований документ
8.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: e6b1fe72261b42658e757c0a8acf2ad8
|
![]() |
Нетипізований документ
9.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 314fcb67627d44d5b229bfff7aa54d05
|
![]() |
Нетипізований документ
10.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 1d6f31b1033b4f63abbf82d6546265f3
|
![]() |
Нетипізований документ
11.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 1f88ee63f443404aafaa6d085f264791
|
![]() |
Нетипізований документ
12.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 346cec80eec24801bf06250a84918bc7
|
![]() |
Нетипізований документ
13.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 662e42d73bab44c29d84754accbb7fb3
|
![]() |
Нетипізований документ
14.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 5aede99e98654c48800ae8f3e3dddc7b
|
![]() |
Нетипізований документ
15.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: ca47b2462c8e434894224ff3061d0559
|
![]() |
Нетипізований документ
16.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 3fde64b6292e437a9c688655a32f2788
|
![]() |
Нетипізований документ
17.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 5419ebce2623479884dee8de4bdb2e2f
|
![]() |
Нетипізований документ
18.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 25598eefe10840ff91c359cc635935c9
|
![]() |
Нетипізований документ
19.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 8b8433c47f0a43249ff7b2a9b1b94ad1
|
![]() |
Нетипізований документ
20.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 0733c70cdfa24e789c7c27ce19b94198
|
![]() |
Нетипізований документ
21.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: a8e4c145aad54ee5bc068f5b00ca5562
|
![]() |
Нетипізований документ
22.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 1ca068ba94bb49c39b574800d04e3d69
|
![]() |
Нетипізований документ
23.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: b55e51b841584bfaa77f26951ee2d83a
|
![]() |
Нетипізований документ
24.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: ba4673526bf14b01869229192bd25f13
|
![]() |
Нетипізований документ
25.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 8323cdf843f54fafa6f0c3fb3928545f
|
![]() |
Нетипізований документ
26.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 6b1169f2bd634ac7933172a7466c43a5
|
![]() |
Нетипізований документ
27.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 7dcff96ac943491689675d2d81578bf0
|
![]() |
Нетипізований документ
28.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: afa0b106763141b2b9149e54e81f2d41
|
![]() |
Нетипізований документ
29.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: f1d255e08d8345e184ab239c9cad552c
|
![]() |
Нетипізований документ
30.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 36df0ecc894e41b38de8ce89a46bd908
|
![]() |
Нетипізований документ
31.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 5960711dba6e455891ed1affcf09515a
|
![]() |
Нетипізований документ
32.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: cc23361dddbb489bbafca0db11d92907
|
![]() |
Нетипізований документ
33.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: f32c2304ecbc4795b85452f94127823b
|
![]() |
Нетипізований документ
35.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: b8a82e9a9fcd4f67afcf3442b5b643fa
|
![]() |
Нетипізований документ
36.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 0ccfb2d33fc2435d9613be36d79d4531
|
![]() |
Нетипізований документ
37.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 9e2439bb9c39445a806e4a7fcd87278f
|
![]() |
Нетипізований документ
38.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 05f575feda5f4a658cba67d8901bdc5f
|
![]() |
Нетипізований документ
39.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 678e504c436f4c6ebf85882f31e84059
|
![]() |
Нетипізований документ
40.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: db30c2fbb82d4f99800d8363208d8938
|
![]() |
Нетипізований документ
ТД по бланкам.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: 2d290f5fa3f742369071bdeb6ad99edc
|
![]() |
Проект договору
Проект договору по бланкам.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:31
Версія документу від: 29.05.2025 11:31
ID: b134d61159b0445cae42772664da69c9
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2025 11:34
Версія документу від: 29.05.2025 11:34
ID: 8a66d76c63ae4b8fa77a0ad84e7e8476
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Мінімальне значення: 90 день
|
Дати та строки
| Дата публікації | 29.05.2025 11:34 | |
| Завершення періоду уточнень | 03.06.2025 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 29.05.2025 11:34 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 06.06.2025 11:35 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02000381 |
| Юридична адреса | 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 48 |
