Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.05.2025 20:46. Дата останніх змін - 07.05.2025 20:46

Папір і канцелярське приладдя

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-07-014230-a  
ID 3a7bd08b31224c1fa2d6c13afc2886a3  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-07-017274-a  
Очікувана вартість закупівлі
4`197.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Чорнолізький ліцей Тисменицької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 4`197.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
07.05.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
07.05.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір ксероксний
Класифікація за ДК 021:2015: 30197644-2 - Папір для ксерографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.05.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18 пачка
2)
Папки
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.05.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
3)
Папки
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.05.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 20:46
Версія документу від: 07.05.2025 20:46
ID: a28c4165d39b4d99bf7768ad4f1e777a

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Чорнолізький ліцей Тисменицької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20562846  
Юридична адреса 77471, Україна, Івано-Франківська область, село Чорнолізці, вулиця Незалежності, будинок 1  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
4`197.00
Гривня з ПДВ
Переможець
07.05.2025 20:46

Укладені договори

Номер договору
22
Дата підписання
07.05.2025
Дата початку дії
07.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
4`197.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
3`497.50 Гривня