Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.08.2018 10:06. Дата останніх змін - 19.09.2018 17:35

Капітальний ремонт пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією філії №3 поліклінічної частини Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Турівська, 26 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-09-000146-a  
ID c795da6ad1f646e2bed9a2154f10270d  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`090`195.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Капітальний ремонт пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією філії №3 поліклінічної частини Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Турівська, 26 (Код ДК 021-2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи) . Відповідальна особа з технічних питань: Онисенко Станіслав Гнатович (0672400465)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДКЛ № 9 Подільського р-ну м. Києва  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`090`195.40 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
09.08.18
Період уточнень
до 14.08.18
Період оскаржень
до 20.08.18
Подання пропозицій
до 24.08.18
Торги відмінено
19.09.18
10.08.2018, 12:40
Щодо ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиці, пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві. Дана вимога є неправомірною з наступних причин: по-перше, предмет закупівлі - «Капітальний ремонт пожежної сигналізації». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. по-друге, згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. по-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Тому ми вимагаємо виключити вимогу про надання ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві та внести відповідні зміни!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:32)
Учасник має надати Ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.
10.08.2018, 12:40
Щодо сертифікату відповідальності
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У технічному завданні прописана вимога: Учасником у складі пропозиції надається копія страхового сертифікату відповідальності перед третіми особами (Замовником) за якість кабельно-провідникової продукції. Звертаємо увагу, що Учасники даної закупівлі не є виробниками даної продукції і відповідно не повинні мати сертифікату відповідальності. Якби предмет Вашої закупівлі стосувався саме закуповування продукції, товарів, то Ви могли б у Виробника вимагати дані документи. Але повторюємося, ми не виробники, тому просимо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:33)
Зазвичай Виконавець співпрацює з одним або кількома виробниками/постачальниками кабельно-провідникової продукції. Отже, Учасник, як потенційний виконавець робіт, маєте уявлення про виробника, кабель якого будете купувати. При цьому Учасник повинен бути впевнений у якості тієї продукції, яку планує використовувати під час проведення робіт.
Даний сертифікат видається не на окрему партію, а на продукцію конкретного типу загалом. На сьогоднішній день якість кабелю знаходиться під великим питанням, не дивлячись на його сертифікацію.
Таким чином, Замовником прийнято рішення залишити документацію без змін.
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.
10.08.2018, 12:41
Щодо свідоцтв
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У додатку 1 пункті 2.2. вимагається документальне підтвердження проходження перевірки знань працівниками Учасника, згідно п.2.1. чинні на дату подання та до завершення надання послуг, а саме: а) свідоцтво про проходження навчання «роботи на висоті»; б) свідоцтво про проходження навчання з питань охорони праці; в) свідоцтво про проходження навчання з питань пожежної безпеки. Оскільки таке навчання особи проходять у різних навчальних закладах та в різні часи, форма документів про підтвердження проходження перевірки знань є різною, хтось отримував свідоцтво, хтось посвідчення. Тому ми просимо внести зміни до документації та прописати альтернативу - надати свідоцтво або посвідчення про проходження навчання «роботи на висоті», про проходження навчання з питань охорони праці, про проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:34)
Надання посвідчень замість свідоцтв, в яких буде у наявності документальне підтвердження проходження перевірки знань, не буде причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.
10.08.2018, 12:42
Щодо графіку та стандарту
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиці, пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм \ договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, зведеним та локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Стандарт на який Ви посилаєтеся не належить до сфери послуг, які Ви закуповуєте. У пункті 1 даного стандарту зазначено: Цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі — будівництво). Тобто навіть зміст цього стандарту говорить про будівництво, а Ваш предмет закупівлі - капітальний ремонт пожежної сигналізації. Тому ми просимо виключити дані положення та внести відповідні зміни.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:35)
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за результатами експертизи проектно-кошторисної документації , вид будівництва визначено як « капітальний ремонт ». Тому питання є некоректним. Тому при розрахунку кошторисної документації Учасник має керуватися чинним ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Таким чином, Замовником прийнято рішення залишити документацію без змін.
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.
10.08.2018, 12:42
Щодо висновків Державної санітарно-епідеміологічної служби України на матеріали
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У додатку № 3 підпункту 2.4. зазначено: копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної служби України на матеріали, які будуть в подальшому використані для виконання робіт капітального ремонту. Повідомляємо, що по-перше, на сьогоднішній день СЕС ліквідовано. Відповідно сьогодні отримати дані документи неможливо. Його можуть надати лише суб'єкти господарювання, які отримали його ще в період існування СЕС (тобто до 2017 року). Таким чином Ви ставите учасників у дискримінаційне становище. По-друге, висновки, які Ви вимагаєте повинні отримувати виробники продукції, товару, матеріалів. Учасники даної закупівлі такими суб'єктами не є. Учасники виступають споживачами продукції, товару та матеріалів (а саме необхідного обладнання, інструменту та іншого технічного спорядження). Саме тому Вимога про надання висновків СЕС учасниками даної закупівлі є необгрунтованою. Тому ми просимо виключити її та внести зміни до документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:37)
У разі , якщо Учасник надає сертифікати відповідності на матеріали / обладнання, з поясненням об'єктивної причини ненадання документів, що вимагаються тендерною документацією , це не буде причиною відхилення пропозиції.
10.08.2018, 12:44
Щодо Копії ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури (до переліку робіт повинні бути включені монтаж внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання)
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У додатку 3 підпункті 2.2. зазначено: Копія ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури (до переліку робіт повинні бути включені монтаж внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання) 2.3. Дозвіл. Дана вимога є неправомірною з наступних причин: по-перше, предмет закупівлі - «Капітальний ремонт пожежної сигналізації». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. по-друге, згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. по-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Тому ми вимагаємо виключити вимогу про надання Копії ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури (до переліку робіт повинні бути включені монтаж внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання) та внести відповідні зміни!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:37)
Учасник має надати Ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.
10.08.2018, 12:44
Щодо Дозвілу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу.
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У додатку 3 підпункті 2.3. зазначено: Дозвіл на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу. Дана вимога є неправомірною. Процедура отримання даного дозволу регулюється Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Цей Порядок містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про капітальний ремонт пожежної сигналізації. Той вид робіт, який закуповуєте Ви надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної докмуентації та прибрати вимогу про дозвіл на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:40)
Учасник має надати або Дозвіл на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3.
Відповідно до постави КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами.
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.
10.08.2018, 12:45
Щодо інженера проектувальника у частині безпеки експлуатації будівель та споруд
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У Додатку 1 підпункті 2.4.зазначено: сертифікат інженера проектувальника у частині безпеки експлуатації будівель та споруд. Нам є незрозумілим: навіщо Вам даний інженер, адже Ви закуповуєте послуги з капітального ремонту пожежної сигналізації, і його мають виконувати налагоджувальники та електромонтери. А інженер, який у Вас зазначений виконує роботи з проектування зовнішніх мереж електропостачання. Також у Ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відсутня інформація з вимогою про наявність такого працівника. Тому ми просимо виключити дану вимогу та внести відповідні зміни!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:40)
По факту проведення робіт ,виконавцем розробляється виконавча документація , яка має відповідати вимогам чинного Законодавства у галузі будівництва та пожежної безпеки. Виконавча документація має бути підписана інженером проектувальником у частині вимог пожежної безпеки та інженером проектувальником у частині забезпечення безпеки експлуатації будівель.
Таким чином, Замовником прийнято рішення залишити документацію без змін.
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.
10.08.2018, 12:45
Щодо засобів пожежогасіння
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У додатку 1 пункті 1.3. зазначено про надання документів, що підтверджують забезпечення під час надання послуг приміщень об’єкта засобами первинного пожежогасіння, у вигляді відповідного гарантійного листа з переліком наявних в учасника первинних засобів пожежогасіння (у належному технічному стані) та надання документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). Дана вимога є неправомірною, оскільки ремонт пожежної сигналізації не включає в себе продаж або надання в користування засобів пожежогасіння. Якщо Ви, як замовник, хочете придбати даний товар, то для цього є інший код класифікатора ДК 021-2015 35111200-7 Засоби пожежогасіння. А пописуючи вимогу про надання таких засобів, Ви по суті об’єднуєте позиції двох різних закупівель в одну – капітальний ремонт. Тому просимо виключити дану вимогу, як таку, що не відноситься до предмету закупівлі, яку Ви оголосили.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:40)
Виконавець має забезпечити дотримання вимог пожежної безпеки під час виконання робіт із застосуванням електроінструменту. У зв’язку з великою кількістю дітей , перебуваючих на об’єкті , протипожежна безпека провадження діяльності є дуже важливою.
Тобто дана вимога ї є елементарною нормою безпечного проведення робіт.
Таким чином, Замовником прийнято рішення залишити документацію без змін.
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.
10.08.2018, 12:46
Щодо надання протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт пожежної сигналізації
У Додатку 1 пункті 1.2. встановлена вимога: протокол(-и) про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг. Дана вимога є неправомірною з наступних причин: Згідно п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» (далі – Правила) містить положення про те, що замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Але, дане положення не адресоване конкретно до учасників (тобто, до суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері протипожежного призначення). Це положення стосується Замовника (конкретно в даному випадку). Тобто, сам Замовник як утримувач і користувач будівель повинен дотримуватися Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Міністерством внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 р. Ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил, Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств та об’єктів. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил, Керівник підприємства повинен визначити обов’язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту. Обов’язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов’язках, положеннях про підрозділ. Тобто, ц Вас, як у Замовника повинна бути назначена відповідальна посадова особа щодо забезпечення пожежної безпеки та контролю за утриманням й експлуатацією засобів протипожежного захисту, а також щодо забезпечення проведення заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Якщо ж такої особи в Замовника немає, то звісно Замовник може скористатися послугами компанії, що спеціалізується на наданні послуг з проведення заміру опору ізоляції. Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту та наявність електротехнічної лабораторії передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Визначення коду класифікатора до закупівлі регулює Наказ МІністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578). Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до вказаного Порядку визначення предмета закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Отже, Ви, як Замовник повинен мати або ж відповідальну особу за дотримання правил пожежної безпеки та контролю проведення замірів опору ізоляції і т.д, або може скористатися послугами іншої компанії, що спеціалізується на такому виді послуг, але для цього Замовнику потрібно проводити окрему процедуру закупівлі, яка має свій окремий код класифікатора, а не прописувати дану вимогу до учасників в Тендерну документації на закупівлю послуг щодо капітального ремонту пожежної сигналізації. Таким чином, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Замовником же прописана вимога щодо наявності протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг! Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Таким чином, в одній процедурі закупівлі Замовник фактично об'єднав два різних коди класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж, лише один (що безпосередньо стосується потрібних йому послуг з капітального ремонту пожежної сигналізації), але додав ще й інші послуги (які насправді не відносяться до послуг з капітального ремонту пожежної сигналізації, та ще й мають зовсім інший, свій код класифікатора і на дані послуги Замовники повинні проводити окрему процедуру закупівлі). Тому ми вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2018, 17:41)
Виконавець має провадити свою діяльність справним електроінструментом, оскільки це безпосередньо впливає на якість виконання робіт.
Виконавець відповідальний за те, що його фахівці працюють справним та безпечним електроінструментом. А тому монтажна організація щорічно надає свій електроінструмент для перевірки опору ізоляції. Або, у разі оренди обладнання, Орендодавець бере на себе зобов’язання стосовно підтримання інструменту в робочому та безпечному стані, а отже також щорічно проводить зазначені заміри своїми силами. Тобто дана вимога ї є елементарною нормою безпечного проведення робіт.
Таким чином, Замовником прийнято рішення залишити документацію без змін.
Відповідальна особа з технічних питань Онисенко С.Г.