Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.05.2025 14:50. Дата останніх змін - 12.05.2025 19:11

Дизельне паливо; Бензин -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-007308-a  
ID 4a1ae79a6f2f4738b2ab1be0381570f4  
Очікувана вартість закупівлі
20`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару здійснюється на адресу Замовника: 29016, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Львівське шосе, 10/1. Відпуск бензину та дизпалива здійснюється на власній АЗС Постачальника, орендованій Постачальником АЗС або партнерській з Постачальником АЗС. Строк (термін) поставки (передачі) Товару: до 31.12.2025 року. Поставка Товару здійснюється згідно з заявками Замовника протягом десяти днів з моменту отримання заявки. Моментом передачі скретч-карток/талонів Замовнику вважається момент підписання відповідних документів: видаткової накладної та акта здачі-приймання. Для отримання товару від Постачальника представник Замовника – особа, у якої наявна відповідна скретч- картка/талон, – звертається до будь-якої із автозаправних станцій, що зазначена Постачальником у переліку автозаправних станцій (Додаток №2). Відпуск товару Замовнику (його представникам – особам, у яких наявні відповідні скретч-картки/талони) здійснюється тільки після їх пред'явлення. Наявність скретч-карток/талонів у особи, що звертається до Постачальника (до однієї із автозаправних станцій згідно переліку Постачальника) є підтвердженням повноважень такої особи на отримання товару за цим Договором. Заправка автотранспорту Замовника по скретч-картках/талонах повинна здійснюватися цілодобово . Термін дії скретч-карток/талонів – до їх повного використання Замовником, але не менше 12 місяців з моменту поставки. У разі закінчення терміну строку дії невикористаних Замовником скретч-карт/талонів, Учасник обміняє ці картки на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжує термін використання наявних у Замовника скретч-карт/талонів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я"  
Очікувана вартість закупівлі 20`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
06.05.25
Подання пропозицій
до 09.05.25
Кваліфікація переможця
з 09.05.25
Пропозиції розглянуті
з 09.05.25
Завершена
12.05.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня