Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.05.2025 17:51. Дата останніх змін - 08.05.2025 10:00

ЦЗВ-25Т_101_ЕК: Катанка з вуглецевої сталі звичайної якості (44330000-2 – Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-05-013874-a  
ID ea20b4c95b7b40a78b06bb7972ee18da  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-05-016895-a  
Очікувана вартість закупівлі
534`405.41 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (поставка зі сплатою мита) автомобільним транспортом відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом 30 календарних днів з дати укладання Договору. Місце поставки ТОВАРУ – м. Київ (Київська обл.) – 13,87 т, м. Козятин (Вінницька обл.) – 8,3 т. Строк поставки: протягом 30 календарних днів з дати укладання договору. Умови оплати: на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"  
Очікувана вартість закупівлі 534`405.41 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.05.25
Подання пропозицій
до 08.05.25
Закупівля не відбулась
08.05.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Умови оплати: на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 календарні дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (поставка зі сплатою мита) автомобільним транспортом відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом 30 календарних днів з дати укладання Договору. Місце поставки ТОВАРУ – м. Київ (Київська обл.) – 13,87 т, м. Козятин (Вінницька обл.) – 8,3 т.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Катанка 6.5 мм, В Ст3СП УО2
Класифікація за ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2025
Умови поставки: Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (поставка зі сплатою мита) автомобільним транспортом відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом 30 календарних днів з дати укладання Договору. Місце поставки ТОВАРУ – м. Київ (Київська обл.) – 13,87 т, м. Козятин (Вінницька обл.) – 8,3 т. Строк поставки: протягом 30 календарних днів з дати укладання договору. Умови оплати: на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 22.17 тонна

Тендерна документація

Проект договору
101_25_ЕК проєкт договору та додаткова інформація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 17:51
Версія документу від: 05.05.2025 17:51
ID: d9d624158f254cf1872924a731b7dd43
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 17:51
Версія документу від: 05.05.2025 17:51
ID: 11e8fb6f1b8943f6babe981dc9bc136b

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа, у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю (повинно відповідати вимогам, зазначеним у розділі 11 проєкту договору) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа, у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю) Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (не менше ніж на 1 (один) календарний місяць) Очікуване значення: 30 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Катанка 6.5 мм, В Ст3СП УО2
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Діаметр від: 6.5 - 6.5 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025
Марка сталі: 3СП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025
Пакування: бухта
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025
Відповідність вимогам стандарту: ДСТУ 2770
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025
Спосіб охолодження: УО2 двостадійне
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025
Точність прокатування: В звичайна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2025

Дати та строки

Дата публікації 05.05.2025 17:51  
Початок періоду прийому пропозицій 05.05.2025 17:51  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.05.2025 10:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40081347  
Юридична адреса 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15