Процедура закупівлі оголошена 05.05.2025 15:48. Дата останніх змін - 28.05.2025 14:53
Послуги з управління медичними відходами -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-05-05-011451-a | |
| ID | e90cafd622cf49e99bac337b6d4000d4 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
322`350.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Костопільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Костопільської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 322`350.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
05.05.25
Період уточнень
до 10.05.25
Період оскаржень
до 10.05.25
Подання пропозицій
до 13.05.25
Аукціон
13.05.25
Кваліфікація переможця
з 13.05.25
Пропозиції розглянуті
з 15.05.25
Завершена
28.05.25
07.05.2025, 12:21
Щодо дозволу
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18 березня 2022 р., зі змінами, в умовах воєнного стану, який діє на підставі Указу президента України №64/2022 року від 24.02.2022 року, зі змінами, задля можливості здійснювати господарську діяльність, суб’єкти господарювання можуть здійснювати операції з оброблення відходів на підставі декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів.
Тому, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни в п. 3.2 Додатку 1 тендерної документації, та викласти абз, щодо дозвільних документів в наступній редакції:
« - Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги статті 27 Закону України «Про управління відходами») або декларацію про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відході»
Звертаємо, Вашу увагу, що ми, як потенційний учасник маємо ліцензію на право провадження господарської діяльності з
управління небезпечними відходами, яка отримана у відповідності до Закону України «Про дозвільну систему у сфері
господарської діяльності» та Постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами", та зауважуємо, що при отриманні такої ліцензії, замість дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів було зазначено та надано саме Декларацію про провадження господарської діяльності.
На підставі ліцензії, згідно ст. 42 Закону України «Про управління відходами», дозвіл видається для управління відходами, що не є небезпечними, проте у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18 березня 2022 р., зі змінами, на час дії воєнного стану, здійснюємо діяльність на підставі декларації про провадження господарської діяльності, яка містить інформацію, що дозвільним документом є: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Тобто, на законодавчому рівні встановлено колізійне застосування правових термінів.
Враховуючи, вищевикладене, що також підтверджується листом Міністерства захисту довкілля та природніх ресурсів України №36/36-02/69-25 від 12.03.2025року, ми як потенційний учасник маємо усі необхідні дозвільні документи для провадження діяльності у відповідності до вимог Закону України "Про управління відходами", проте таке формулювання як зазначено в тендерній документації, не дає можливості приймати участь в закупівлі, що значно зменшує коло конкуренції, оскільки декларація, хоч і є дозвільним документом на здійснення операцій з оброблення відходів, проте законодавчо визначено, що такий документ не містить терміну дії та відповідно має назву "Декларація про провадження господарської діяльності".
Тому, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни в п. 3.2 Додатку 1 тендерної документації, та викласти абз, щодо дозвільних документів в наступній редакції:
« - Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги статті 27 Закону України «Про управління відходами») або декларацію про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відході»
Звертаємо, Вашу увагу, що ми, як потенційний учасник маємо ліцензію на право провадження господарської діяльності з
управління небезпечними відходами, яка отримана у відповідності до Закону України «Про дозвільну систему у сфері
господарської діяльності» та Постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами", та зауважуємо, що при отриманні такої ліцензії, замість дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів було зазначено та надано саме Декларацію про провадження господарської діяльності.
На підставі ліцензії, згідно ст. 42 Закону України «Про управління відходами», дозвіл видається для управління відходами, що не є небезпечними, проте у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18 березня 2022 р., зі змінами, на час дії воєнного стану, здійснюємо діяльність на підставі декларації про провадження господарської діяльності, яка містить інформацію, що дозвільним документом є: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Тобто, на законодавчому рівні встановлено колізійне застосування правових термінів.
Враховуючи, вищевикладене, що також підтверджується листом Міністерства захисту довкілля та природніх ресурсів України №36/36-02/69-25 від 12.03.2025року, ми як потенційний учасник маємо усі необхідні дозвільні документи для провадження діяльності у відповідності до вимог Закону України "Про управління відходами", проте таке формулювання як зазначено в тендерній документації, не дає можливості приймати участь в закупівлі, що значно зменшує коло конкуренції, оскільки декларація, хоч і є дозвільним документом на здійснення операцій з оброблення відходів, проте законодавчо визначено, що такий документ не містить терміну дії та відповідно має назву "Декларація про провадження господарської діяльності".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.05.2025, 16:31)
закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог п. 3 ч. 2 ст. 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, вимога щодо надання у складі пропозиції Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі - повністю відповідає чинному законодавству та предмету закупівлі.
Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог п. 3 ч. 2 ст. 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, вимога щодо надання у складі пропозиції Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі - повністю відповідає чинному законодавству та предмету закупівлі.