Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.04.2025 22:18. Дата останніх змін - 08.05.2025 00:00

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Штампи (кліше), оснастки, печатки)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-22-011602-a  
ID 36471663357e4f4880449ea62a5c4d64  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-22-013799-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
42`036.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”  
Загальна очікувана вартість закупівлі 42`036.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.04.25
Період уточнень
до 27.04.25
Період оскаржень
до 27.04.25
Подання пропозицій
до 30.04.25
Аукціон
01.05.25
Кваліфікація переможця
з 01.05.25
Пропозиції розглянуті
з 02.05.25
Закупівля не відбулась
08.05.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Штампи (кліше), оснастки, печатки)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 42`036.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 210.18 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 01.05.2025 14:21 - 01.05.2025 14:50  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється по факту поставки Товару. Остаточний строк оплати Товару складає 7 (сім) робочих днів з моменту належної поставки Товару. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Умови поставки: 1. Доставка (перевезення) та розвантаження товару на склад Замовника здійснюється силами та за рахунок Учасника. 2. Орієнтовна кількість партій — 2-3 партії (в залежності від фінансування). 3. Місце поставки товару: Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», вул. Вадима Манька (колишня вул. Чкалова), 17, Київський р-н., м. Харків, Харківська обл., 61070.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Печатка (кліше) кругла (гума «TRODAT») D 45 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Печатка (кліше) кругла (гума «TRODAT») D 40 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
3)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 45х15 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
4)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 67х47 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
5)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 67х22 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
6)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 70х25 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
7)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 75х15 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
8)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 35х10 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
9)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 54х20 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
10)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 57х40 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
11)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») 50х30 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
12)
Штамп (кліше) (гума «TRODAT») овал 40х25 мм, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
13)
Оснастка для печатки D 45 мм TRODAT 52045, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
14)
Оснастка для печатки D 40 мм TRODAT 4924, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
15)
Оснастка для штампа (овал) 50х30 мм TRODAT (printy) 44055, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
16)
Оснастка для штампа 45х15 мм TRODAT (printy) 4912,, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
17)
Оснастка для штампа 70х25 мм TRODAT (printy) 4915, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
18)
Оснастка для штампа 35х10 мм TRODAT (printy) 4911, або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
19)
Печатка металева (латунь) D 25 мм (пломбір під пластилін)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 52 штука
20)
Печатка металева (латунь) D 30 мм (пломбір під сургуч)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
Т058 ТД Товари (Штампи (кліше), оснастки, печатки).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 22:18
Версія документу від: 22.04.2025 22:18
ID: 5fcf74654eb243d098255be599c78122
Тендерна документація
Т058 Додаток 1 Перелік документів пропозиції (Штампи (кліше), оснастки, печатки).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 22:18
Версія документу від: 22.04.2025 22:18
ID: eb12e59fd8fa4744ba2e57a99acc2262
Тендерна документація
Т058 Додаток 2 Перелік документів переможця (Штампи (кліше), оснастки, печатки).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 22:18
Версія документу від: 22.04.2025 22:18
ID: f930f6a4db564580b9032b7306be6f59
Проект договору
Т058 Додаток 3 Проект договору (Штампи (кліше), оснастки, печатки).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 22:18
Версія документу від: 22.04.2025 22:18
ID: 8037b3ce54604050915ec613d10ec27b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 22:18
Версія документу від: 22.04.2025 22:18
ID: 1b9bdab1bb6e48619d493bd99e38af31
Нетипізований документ
audit_36471663357e4f4880449ea62a5c4d64_f3e6e617006a4c859af2cfdc53d9bf93.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.05.2025 14:50
Версія документу від: 01.05.2025 14:50
ID: c5ca5af8ed6e42ae84befa562478f0c7

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.04.2025

Дати та строки

Дата публікації 22.04.2025 22:18  
Завершення періоду уточнень 27.04.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 22.04.2025 22:18  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.04.2025 08:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02066769  
Юридична адреса 61070, Україна, Харківська область, Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 01.05.2025 14:50
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Штампи (кліше), оснастки, печатки)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП Гудков Олексій Михайлович
ID: a252cffe481b4c33804fd6e6671119b2
41`780.00
Гривня з ПДВ
2
41`800.00
Гривня з ПДВ
3
36`600.00
Гривня з ПДВ
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 08.05.2025 00:00
Причина відміни торгів: дискваліфікація всіх поданих пропозицій

Протокол розкриття

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Штампи (кліше), оснастки, печатки)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
36`600.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
02.05.2025 15:27
2
41`780.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
02.05.2025 16:27
3
41`800.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
02.05.2025 17:29
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 08.05.2025 00:00
Причина відміни торгів: дискваліфікація всіх поданих пропозицій