Процедура закупівлі оголошена 17.04.2025 15:08. Дата останніх змін - 05.05.2025 17:23
Канцелярське та письмове приладдя
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-17-008470-a | |
| ID | 540e3a3aff0a4ad4a0eadae10218dce2 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-17-008997-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
110`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | НАЦІОНАЛЬНИЙ ФОНД ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 110`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
17.04.25
Період уточнень
до 22.04.25
Період оскаржень
до 22.04.25
Подання пропозицій
до 25.04.25
Аукціон
25.04.25
Кваліфікація переможця
з 25.04.25
Пропозиції розглянуті
з 29.04.25
Завершена
05.05.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Канцелярське та письмове приладдя
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 110`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 552.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 25.04.2025 13:58 - 25.04.2025 14:21 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Замовник сплачує вартість поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання належно оформленої видаткової накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір А4, пачка 500 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 404 пачка
|
| 2) |
Папір офісний А3, пачка 500 арк
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
| 3) |
Папір кольоровий А3
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
| 4) |
Зошит на пружині (пружина збоку)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
|
| 5) |
Книга обліку
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
| 6) |
Блок паперу для нотаток, клейкий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 штука
|
| 7) |
Швидкозшивач А5
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 8) |
Папка-швидкозшивач з пружинним механізмом «CLIP A» і карманцем, формат А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 9) |
Папка-кутик А4, асорті
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
| 10) |
Закладки пластикові клейкі неонові
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 62 паковання
|
| 11) |
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
| 12) |
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
| 13) |
Папка картонна на зав’язках А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 615 штука
|
| 14) |
Папка на гумках А4, пластикова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18 штука
|
| 15) |
Конверт C5
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 паковання
|
| 16) |
Блок паперу для нотаток, не склеєний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 паковання
|
| 17) |
Бокс для паперу пластиковий з папером
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
| 18) |
Скріпки 25 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 паковання
|
| 19) |
Скріпки 33 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 паковання
|
| 20) |
Скріпки 50 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 паковання
|
| 21) |
Скріпки 78 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 паковання
|
| 22) |
Степлер №24
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 23) |
Степлер №10
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 24) |
Антистеплер
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
| 25) |
Скоби № 10
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 паковання
|
| 26) |
Скоби № 24/6
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 61 паковання
|
| 27) |
Ручка кулькова, синя,1,0 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 137 штука
|
| 28) |
Ручка кулькова, чорна, 0,7 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18 штука
|
| 29) |
Ручка гелева автоматична, 0.7 мм синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 46 штука
|
| 30) |
Олівець (простий з гумкою)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 103 штука
|
| 31) |
Чинка для олівців
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 штука
|
| 32) |
Лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 33) |
Набір маркерів текстових
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 паковання
|
| 34) |
Файл для документів А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 паковання
|
| 35) |
Ножиці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 штука
|
| 36) |
Клей олівець
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 24 штука
|
| 37) |
Клей ПВА з ковпачком-дозатором
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штука
|
| 38) |
Клей ПВА з пензликом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
| 39) |
Коректор-ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 штука
|
| 40) |
Коректор з пензликом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 41) |
Ластик (гумка)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 штука
|
| 42) |
Стрічка клейка канцелярська
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 штука
|
| 43) |
Стрічка клейка пакувальна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 22 штука
|
| 44) |
Діркопробивач
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
| 45) |
Папка-реєстратор А4, 50 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 46) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 64 штука
|
| 47) |
Книга обліку А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
| 48) |
Ніж канцелярський
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
|
| 49) |
Леза для канцелярських ножів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 паковання
|
| 50) |
Біндер 32 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 паковання
|
| 51) |
Біндер 25 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 27 паковання
|
| 52) |
Біндер 41 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 19 паковання
|
| 53) |
Біндер 19 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 паковання
|
| 54) |
Фарба штемпельна, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 55) |
Рамка для фото
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 56) |
Калькулятор настільний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: 75a5fe53e35841c6bf6f42df599fce0a
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: 1337315fb5e54993a3aa4054be6f29d7
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 5 Документи переможця.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: 46d3e84f654e4f77a9a5bc9ff0715c86
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: a8bbe26a5bd041beaf04655838b81829
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 Перелік документів.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: 60f8b02dfe684ea1b3720a9e25606542
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Технічні характеристики.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: efecd3482b0646d9b2fb0c6ed84e42ee
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:10
Версія документу від: 17.04.2025 15:10
ID: 8f8a89f6f9f041c2835a5b55af87bb10
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_540e3a3aff0a4ad4a0eadae10218dce2_cec8d9ada6fc48178b82c33b8b533c46.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.04.2025 14:21
Версія документу від: 25.04.2025 14:21
ID: 3522f680ffc149dc9ac9e051c7629e08
|
Перебіг аукціону
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Посилання на законодавство
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі та/або його конкретній назві
2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.
3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та/або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
| Дата публікації | 17.04.2025 15:10 | |
| Завершення періоду уточнень | 22.04.2025 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 17.04.2025 15:08 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.04.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | НАЦІОНАЛЬНИЙ ФОНД ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42734019 |
| Юридична адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА будинок 1 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 25.04.2025 14:21
Канцелярське та письмове приладдя
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
Канцелярське та письмове приладдя
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
105`583.11
Гривня з ПДВ
Переможець
29.04.2025 14:34
Повідомлення про намір укласти договір
Канцелярське та письмове приладдя
ТОВ "Акцент Сервіс Груп"
Код ЄДРПОУ: 38537104
105`583.11
Гривня з ПДВ
29.04.2025
14:34
Укладені договори
Канцелярське та письмове приладдя
Номер договору
№ 48/05/05
Дата підписання
05.05.2025
Дата початку дії
05.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
105`583.11 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
87`985.94 Гривня
