Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.04.2025 15:08. Дата останніх змін - 05.05.2025 17:23

Канцелярське та письмове приладдя

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-17-008470-a  
ID 540e3a3aff0a4ad4a0eadae10218dce2  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-17-008997-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
110`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНИЙ ФОНД ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 110`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.04.25
Період уточнень
до 22.04.25
Період оскаржень
до 22.04.25
Подання пропозицій
до 25.04.25
Аукціон
25.04.25
Кваліфікація переможця
з 25.04.25
Пропозиції розглянуті
з 29.04.25
Завершена
05.05.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Канцелярське та письмове приладдя

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 110`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 552.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 25.04.2025 13:58 - 25.04.2025 14:21  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник сплачує вартість поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання належно оформленої видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір А4, пачка 500 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 404 пачка
2)
Папір офісний А3, пачка 500 арк
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
3)
Папір кольоровий А3
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
4)
Зошит на пружині (пружина збоку)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
5)
Книга обліку
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
6)
Блок паперу для нотаток, клейкий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 штука
7)
Швидкозшивач А5
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
8)
Папка-швидкозшивач з пружинним механізмом «CLIP A» і карманцем, формат А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
9)
Папка-кутик А4, асорті
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
10)
Закладки пластикові клейкі неонові
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 62 паковання
11)
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
12)
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
13)
Папка картонна на зав’язках А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 615 штука
14)
Папка на гумках А4, пластикова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18 штука
15)
Конверт C5
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 паковання
16)
Блок паперу для нотаток, не склеєний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 паковання
17)
Бокс для паперу пластиковий з папером
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
18)
Скріпки 25 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 паковання
19)
Скріпки 33 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 паковання
20)
Скріпки 50 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 паковання
21)
Скріпки 78 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 паковання
22)
Степлер №24
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
23)
Степлер №10
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
24)
Антистеплер
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
25)
Скоби № 10
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 паковання
26)
Скоби № 24/6
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 61 паковання
27)
Ручка кулькова, синя,1,0 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 137 штука
28)
Ручка кулькова, чорна, 0,7 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18 штука
29)
Ручка гелева автоматична, 0.7 мм синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 46 штука
30)
Олівець (простий з гумкою)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 103 штука
31)
Чинка для олівців
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 штука
32)
Лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
33)
Набір маркерів текстових
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 паковання
34)
Файл для документів А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 паковання
35)
Ножиці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 штука
36)
Клей олівець
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 24 штука
37)
Клей ПВА з ковпачком-дозатором
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штука
38)
Клей ПВА з пензликом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
39)
Коректор-ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 штука
40)
Коректор з пензликом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
41)
Ластик (гумка)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 штука
42)
Стрічка клейка канцелярська
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 штука
43)
Стрічка клейка пакувальна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 22 штука
44)
Діркопробивач
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
45)
Папка-реєстратор А4, 50 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
46)
Папка-реєстратор А4, 70 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 64 штука
47)
Книга обліку А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
48)
Ніж канцелярський
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
49)
Леза для канцелярських ножів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 паковання
50)
Біндер 32 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 паковання
51)
Біндер 25 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 27 паковання
52)
Біндер 41 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 19 паковання
53)
Біндер 19 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 паковання
54)
Фарба штемпельна, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
55)
Рамка для фото
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
56)
Калькулятор настільний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 3 Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: 75a5fe53e35841c6bf6f42df599fce0a
Тендерна документація
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: 1337315fb5e54993a3aa4054be6f29d7
Тендерна документація
Додаток 5 Документи переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: 46d3e84f654e4f77a9a5bc9ff0715c86
Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: a8bbe26a5bd041beaf04655838b81829
Тендерна документація
Додаток 1 Перелік документів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: 60f8b02dfe684ea1b3720a9e25606542
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Технічні характеристики.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:08
Версія документу від: 17.04.2025 15:08
ID: efecd3482b0646d9b2fb0c6ed84e42ee
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:10
Версія документу від: 17.04.2025 15:10
ID: 8f8a89f6f9f041c2835a5b55af87bb10
Нетипізований документ
audit_540e3a3aff0a4ad4a0eadae10218dce2_cec8d9ada6fc48178b82c33b8b533c46.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.04.2025 14:21
Версія документу від: 25.04.2025 14:21
ID: 3522f680ffc149dc9ac9e051c7629e08

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Канцелярське та письмове приладдя
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі та/або його конкретній назві 2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025

Дати та строки

Дата публікації 17.04.2025 15:10  
Завершення періоду уточнень 22.04.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 17.04.2025 15:08  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.04.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНИЙ ФОНД ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42734019  
Юридична адреса 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА будинок 1  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 25.04.2025 14:21
Канцелярське та письмове приладдя
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "Акцент Сервіс Груп"
ID: 7d2ddc183fc141e6bcb6afdde79dcc24
105`583.11
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
ID: 9df3f81ed8c34c70a60f84bac77f7d67
105`983.88
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Канцелярське та письмове приладдя
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
105`583.11
Гривня з ПДВ
Переможець
29.04.2025 14:34
2
105`983.88
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Канцелярське та письмове приладдя
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "Акцент Сервіс Груп"
Код ЄДРПОУ: 38537104
105`583.11
Гривня з ПДВ
29.04.2025
14:34

Укладені договори

Канцелярське та письмове приладдя
Номер договору
№ 48/05/05
Дата підписання
05.05.2025
Дата початку дії
05.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
105`583.11 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
87`985.94 Гривня