Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.08.2018 09:30. Дата останніх змін - 03.08.2018 09:33

Канцелярські товари (папір, скрепки ДК 021:2015: 3019 "Офісне устаткування та приладдя різне" -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-03-000203-b  
ID 33ccffb574314b71b7614b2d350ceeee  
Очікувана вартість закупівлі
473.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Папір А4, скрепки 25 мм

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент економічного розвитку і торгівлі Кіровоградської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 473.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
03.08.18
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
03.08.18
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня