Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.04.2025 13:51. Дата останніх змін - 25.04.2025 00:00

ДК 021:2015: 50870000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків (Поточний ремонт та утримання дитячих та спортивних майданчиків в Шевченківському районі м. Запоріжжя) - Інформація щодо скасування процедури

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-007772-a  
ID 6897f72debe8472b93d75e1d51ae1d60  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`474`124.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`474`124.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
11.04.25
Період уточнень
до 20.04.25
Період оскаржень
до 20.04.25
Подання пропозицій
до 23.04.25
Торги відмінено
25.04.25
Дата оприлюднення інформації про відміну14.04.2025, 13:42
Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пояснення причин: У зв’язку із необхідністю перегляду вимог до предмету закупівлі (зокрема, загального обсягу закупівлі) та тендерної документації відповідно до діючих норм законодавства, виникла підстава у відміні відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015:50870000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків (Поточний ремонт та утримання дитячих та спортивних майданчиків у Шевченківському районі м. Запоріжжя , номер закупівлі UA-2025-04-11-007772-a відповідно до підпункту 2 пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова) у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Виконано
Дата відміни закупівлі25.04.2025, 00:00
Кінцева дата періоду оскарження25.04.2025, 00:00