Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.04.2025 16:49. Дата останніх змін - 05.05.2025 14:57

ДК 021:2015:34710000-7- Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптери) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-08-013509-a  
ID 430e54fc881d470dac017f51698146ba  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`856`770.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місцезнаходження замовника: 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Незалежності, 82. Категорія замовника:органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Прилуцької міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`856`770.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.04.25
Період уточнень
до 13.04.25
Період оскаржень
до 13.04.25
Подання пропозицій
до 16.04.25
Кваліфікація переможця
з 16.04.25
Пропозиції розглянуті
з 23.04.25
Завершена
05.05.25
09.04.2025, 17:48
Закупівля одночасно обох позицій одним лотом чи все ж окремо двома лотами?
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією, склалося враження, що планується закупівля одночасно обох позицій БПЛА Mavic 3T та Matrice 4T, але їх помилково розділили на 2 лоти.
Тому що, якщо насправді планується закупівля 2 окремих лотів, то ви б мали викласти документи окремо по кожному лоту. Але оскільки у вас документація під закупівлю і жодних окремих документів по лотах, то схоже на те, що під час створення закупівлі, предмет закупівлі замість зазначення двома позиціями, помилково подали двома лотами.
Просимо привести Закупівлю до відповідного вигляду.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 16:18)
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та інтерес до участі в нашій процедурі закупівлі. Повідомляємо, що Замовником свідомо було визначено предмет закупівлі, як два окремі лоти: Лот 1 — Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) або еквівалент; Лот 2 — Квадрокоптер DJI Matrice 4T або еквівалент. Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 22 Особливостей затверджених Постановою КМУ №1178 та наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 Замовник має право самостійно визначати доцільність поділу предмета закупівлі на частини (лоти).
Тендерна документація охоплює обидва лоти, що не суперечить вимогам законодавства. Опис кожного лота, включаючи кількість, технічні характеристики, очікувану вартість та строки поставки, надано окремо. Тож підстав для внесення змін у структуру закупівлі немає.