Процедура закупівлі оголошена 08.04.2025 09:54. Дата останніх змін - 08.05.2025 08:58
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі «Г-1», покрівлі гаражу «Б-1» на об’єкті 14 ДПРЧ 4 ДПРЗ за адресою: вул. Пастера, 58, смт. Доманівка Вознесенського району Миколаївської області -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-08-001284-a | |
| ID | 67265c02a58640b9ab3581943bf47e04 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
815`563.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 815`563.20 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
08.04.25
Період уточнень
до 20.04.25
Період оскаржень
до 20.04.25
Подання пропозицій
до 23.04.25
Аукціон
24.04.25
Кваліфікація переможця
з 24.04.25
Пропозиції розглянуті
з 29.04.25
Завершена
08.05.25
16.04.2025, 10:29
Щодо дискримінаційних вимог
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт покрівлі адміністрати
Шановний Замовнику!
Пунктом 9 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено проведення огляду об’єкта. За результатами огляду об’єкту капітального ремонту, щодо якого мають бути виконані роботи згідно цієї тендерної документації, складається Акт огляду об’єкту капітального ремонту (форма 1 до цього додатка), складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проєктно-кошторисною документацією згідно об’єкту.
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи замовника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов, взяти участь у і закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт за підписом представника замовника та представника учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, огляд об’єкту є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом замовника щодо обмеження конкуренції, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
Зазначена вимога Замовника протирічить принципам здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Законом України «Про публічні закупівлі», що підтверджується багатьма рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: 1. Рішення 7661-р/пк-пз від 30.05.2023 2. Рішення 8277-р/пк-пз від 07.06.2023 3. Рішення 8360-р/пк-пз від 08.06.2023 4. Рішення 8453-р/пк-пз від 12.06.2023 5. Рішення 8708-р/пк-пз від 14.06.2023 Керуючись п.54 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації, а саме прибрати з ТД вимогу щодо надання акту обстеження об'єкту в іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пунктом 9 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено проведення огляду об’єкта. За результатами огляду об’єкту капітального ремонту, щодо якого мають бути виконані роботи згідно цієї тендерної документації, складається Акт огляду об’єкту капітального ремонту (форма 1 до цього додатка), складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проєктно-кошторисною документацією згідно об’єкту.
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи замовника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов, взяти участь у і закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт за підписом представника замовника та представника учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, огляд об’єкту є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом замовника щодо обмеження конкуренції, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
Зазначена вимога Замовника протирічить принципам здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Законом України «Про публічні закупівлі», що підтверджується багатьма рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: 1. Рішення 7661-р/пк-пз від 30.05.2023 2. Рішення 8277-р/пк-пз від 07.06.2023 3. Рішення 8360-р/пк-пз від 08.06.2023 4. Рішення 8453-р/пк-пз від 12.06.2023 5. Рішення 8708-р/пк-пз від 14.06.2023 Керуючись п.54 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації, а саме прибрати з ТД вимогу щодо надання акту обстеження об'єкту в іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2025, 16:27)
Внесено відповідні зміни в тендерну документацію та викладено у новій редакції разом з переліком змін.
17.04.2025, 10:02
Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі
Запитання щодо лоту Капітальний ремонт покрівлі адміністрати
Шановний Замовнику! Просимо уточнити, яка саме у даній закупівлі закладена середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу). Згідно останніх змін рівень середньомісячної заробітної плати відповідає мінімально допустимому значенню, яке може бути враховане при складанні інвесторської кошторисної документації у 2025 році. Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік (Постанова КМУ від 28.06.2024 р. №780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2005-2027 роки») і складає: 16928*1,097=18570,02. Цьому показнику заробітної плати відповідає значення середньомісячної тривалості робочого часу розраховані із умов тривалості воєнного стану до 8 травня 2025 року – 169,58 (у відповідності з даними щодо 40-годинного робочого тижня). При наших розрахунках Договірної ціни, сума тендерної пропозиції виходить за межі очікуваної вартості. 1. Чи вірно визначена Замовником очікувана вартість предмета закупівлі? 2.Яка саме у даній закупівлі закладена середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2025, 16:04)
Доброго дня, Учаснику!
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно кошторисної документації, котра отримала позитивну експертну оцінку №15-0127//03-24 від 08.08.2024 року. Відповідно до кошторисної документації середньомісячна заробітна плата на робітника в режимі повної зайнятості становить - 13707,89 грн. При розрахунку Договірної ціни у учасника закупівлі є можливість понизити інші статті витрат і тим самим вивільнити кошти для врегулювання заробітної плати відповідно до діючих норм на теперішній час.
Коригування кошторисної документації з подальшим проведенням її експертизи передбачає додаткові витрати коштів державного бюджету, які станом на сьогоднішній день не передбачені в кошторисі замовника.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно кошторисної документації, котра отримала позитивну експертну оцінку №15-0127//03-24 від 08.08.2024 року. Відповідно до кошторисної документації середньомісячна заробітна плата на робітника в режимі повної зайнятості становить - 13707,89 грн. При розрахунку Договірної ціни у учасника закупівлі є можливість понизити інші статті витрат і тим самим вивільнити кошти для врегулювання заробітної плати відповідно до діючих норм на теперішній час.
Коригування кошторисної документації з подальшим проведенням її експертизи передбачає додаткові витрати коштів державного бюджету, які станом на сьогоднішній день не передбачені в кошторисі замовника.