Процедура закупівлі оголошена 07.04.2025 15:11. Дата останніх змін - 05.05.2025 09:58
Послуги з управління медичними відходами категорії «В»,«С» з наданням пакувальної тари -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-07-009661-a | |
| ID | 647af0be753c4128b7da5ca16fcd2740 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`698`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`698`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
07.04.25
Період уточнень
до 13.04.25
Період оскаржень
до 13.04.25
Подання пропозицій
до 16.04.25
Аукціон
16.04.25
Кваліфікація переможця
з 16.04.25
Пропозиції розглянуті
з 23.04.25
Завершена
05.05.25
08.04.2025, 16:53
Інформація, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу)та наявність обладнання для переробки люмінесцентних ламп.
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо передбачити можливість використання обладнання для переробки люмінесцентних ламп співиконавця
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.04.2025, 20:41)
Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше звернення, відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
08.04.2025, 16:58
Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, відповідно до порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (постанова Кабінету Міністрів України №1328 від 19.12.2023р) та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (постанова Кабінету Міністрів України від 5.12.2023р № 1278) (надати документальне підтвердження у складі пропозиції)
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 27 ЗУ «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати зокрема дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Постановою КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів», відповідно до пункту 10 частини першої статті 19 та абзацу другого частини першої статті 42 Закону України “Про управління відходами” КМУ затвердив Порядок видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Однак згідно абзацу другого частини першої статті 42 Закону України “Про управління відходами” видача, відмова у видачі, припинення дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів здійснюються відповідно до законів України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та "Про адміністративні послуги" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» декларація про провадження господарської діяльності - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність. Згідно з частиною 3 статті 4 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» суб’єкт господарювання набуває право на здійснення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності з дати надходження до електронного сервісу (у разі подання декларації в електронній формі). В той час, згідно частини 2-2 статті 11 «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» у період дії воєнного
стану, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності може набуватися суб’єктом господарювання на підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається КМУ.
БЕЗ ОТРИМАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ.
Разом з тим, абзац 1 частини статті 9 ЗУ «Про адміністративні послуги» передбачає що адміністративні послуги в електронній формі надаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
Відповідно до Постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 зі змінами, внесеними постановою КМУ від 13 грудня 2024 р. № 1431 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
В той час пункт 1 частини 1 ПОСТАНОВИ КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» установлює, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Додаток 2 до постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 не містить такого виду господарської діяльності, як провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (як це вказано в пункті 1 частини 3 статті 27 ЗУ «Про управління відходами»).
Таким чином, згідно зокрема з абзацом 8 частини 1 статті 1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» суб’єкти господарювання можуть набувати право на провадження заявленого виду господарської діяльності за декларативним принципом, подаючи декларацію через Єдиний державного вебпорталу електронних послуг.
З огляду на це просимо передбачити в тендерних вимогах можливість надання дозволу або декларації про провадження господарської діяльності
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» декларація про провадження господарської діяльності - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність. Згідно з частиною 3 статті 4 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» суб’єкт господарювання набуває право на здійснення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності з дати надходження до електронного сервісу (у разі подання декларації в електронній формі). В той час, згідно частини 2-2 статті 11 «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» у період дії воєнного
стану, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності може набуватися суб’єктом господарювання на підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається КМУ.
БЕЗ ОТРИМАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ.
Разом з тим, абзац 1 частини статті 9 ЗУ «Про адміністративні послуги» передбачає що адміністративні послуги в електронній формі надаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
Відповідно до Постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 зі змінами, внесеними постановою КМУ від 13 грудня 2024 р. № 1431 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
В той час пункт 1 частини 1 ПОСТАНОВИ КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» установлює, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Додаток 2 до постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 не містить такого виду господарської діяльності, як провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (як це вказано в пункті 1 частини 3 статті 27 ЗУ «Про управління відходами»).
Таким чином, згідно зокрема з абзацом 8 частини 1 статті 1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» суб’єкти господарювання можуть набувати право на провадження заявленого виду господарської діяльності за декларативним принципом, подаючи декларацію через Єдиний державного вебпорталу електронних послуг.
З огляду на це просимо передбачити в тендерних вимогах можливість надання дозволу або декларації про провадження господарської діяльності
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.04.2025, 20:42)
Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше звернення, відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
09.04.2025, 16:13
ВИМОГА
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник
Тендерна докуенмтація містить наступну інформацію
Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04 Перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки кг 5000
Вами зазначено дзеркальний код відходів 18 01 04.
Так відповідно до НАКАЗУ МОЗ 31.10.2024 № 1827 "Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» -
10. Класифікація відходів проводиться утворювачем відходів відповідно до Порядку класифікації відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102.
Відповідно до Порядку класифікації відходів
13. Утворювач відходів або суб’єкт господарювання у сфері управління відходами в разі наявності дзеркальних кодів для тих відходів, які можуть бути класифіковані як за кодами небезпечних відходів, так і за кодами відходів, що не є небезпечними, залежно від наявності чи відсутності небезпечних речовин у них може:
1) прийняти рішення не проводити оцінювання небезпечних властивостей відходів і класифікувати відходи за кодом, який позначений символом “*”;
2) класифікувати відходи за кодом без позначення символом “*” ТІЛЬКИ ЗА УОМВИ НАДАННЯ ПРОТОКОЛІВ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, що засвідчують відсутність небезпечних властивостей.
Просимо Вас завантажити протоколи лабораторних досліджень щодо відходів, які Вами були класифіковані по коду 18 01 04, або у разі відсутності таких протоколів внести зміни до тендерної документації та поставити дзеркальний код 18 01 03*.
Додатково, хочемо звернути Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації передбачено 13. Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, відповідно до порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (постанова Кабінету Міністрів України №1328 від 19.12.2023р)
Тендерна документація в такій редакції містить дискримінаційну вимогу, що САМЕ УЧАСНИК повинен мати дозвіл на оброблення відходів. Така вимога не передбачає залучення субпідрядників.
Просимо Вас врахувати вимогу та внести зміни до тендерної документації. У разі Вашої незгоди ми будемо звертатись до АМКУ
Тендерна докуенмтація містить наступну інформацію
Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04 Перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки кг 5000
Вами зазначено дзеркальний код відходів 18 01 04.
Так відповідно до НАКАЗУ МОЗ 31.10.2024 № 1827 "Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» -
10. Класифікація відходів проводиться утворювачем відходів відповідно до Порядку класифікації відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102.
Відповідно до Порядку класифікації відходів
13. Утворювач відходів або суб’єкт господарювання у сфері управління відходами в разі наявності дзеркальних кодів для тих відходів, які можуть бути класифіковані як за кодами небезпечних відходів, так і за кодами відходів, що не є небезпечними, залежно від наявності чи відсутності небезпечних речовин у них може:
1) прийняти рішення не проводити оцінювання небезпечних властивостей відходів і класифікувати відходи за кодом, який позначений символом “*”;
2) класифікувати відходи за кодом без позначення символом “*” ТІЛЬКИ ЗА УОМВИ НАДАННЯ ПРОТОКОЛІВ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, що засвідчують відсутність небезпечних властивостей.
Просимо Вас завантажити протоколи лабораторних досліджень щодо відходів, які Вами були класифіковані по коду 18 01 04, або у разі відсутності таких протоколів внести зміни до тендерної документації та поставити дзеркальний код 18 01 03*.
Додатково, хочемо звернути Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації передбачено 13. Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, відповідно до порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (постанова Кабінету Міністрів України №1328 від 19.12.2023р)
Тендерна документація в такій редакції містить дискримінаційну вимогу, що САМЕ УЧАСНИК повинен мати дозвіл на оброблення відходів. Така вимога не передбачає залучення субпідрядників.
Просимо Вас врахувати вимогу та внести зміни до тендерної документації. У разі Вашої незгоди ми будемо звертатись до АМКУ
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.04.2025, 21:34)
Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше звернення. Стосовно першого питання прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Стосовно Вашої вимоги пояснюємо наступне. Відповідно до п 11 ст 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" (із змінами) замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону, тобто КП "1-А МКЛ ПМР" займає сторону замовника. п. 37 цієї ж статті зазначається: учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто в даному випадку, Ви є потенційним учасником процедури закупівлі. Саме Учасники подають свої тендерні пропозиції для участі в закупівлі. Якщо за результатами оцінки Вашу пропозицію ЕСЗ буде визначено найбільш економічно вигідною, та буде надано всі необхідні документи які передбачаються вимогами тендерної документації,Замовник приймає рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, за результатами якої буде укладено договір з переможцем.Слово "Учасник" жодним чином не є дискримінаційною вимогою.
Статтею 27 частина 2 пункт 3 Закону України «Про управління відходами» від 20 червня 2022 року №2320-ІХ із змінами (далі – Закону), зазначається, що не допускається передача небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Статтею 1частина 1 пунктами 36, 38 Закону передбачено, що :
- суб’єкт господарювання у сфері управління відходами - юридична особа або фізична особа-підприємець, що здійснює збирання, купівлю, зберігання, перевезення, відновлення та/або видалення відходів відповідно до законодавства;
- управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів.
Тобто, учасник може залучати субпідряд тільки на вивезення відходів у тому випадку якщо субпідрядник має ліцензію ДСУ з безпеки на транспорті. Залучати субпідрядника на здійснення операцій з оброблення відходів учасник не може.
Стосовно Вашої вимоги пояснюємо наступне. Відповідно до п 11 ст 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" (із змінами) замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону, тобто КП "1-А МКЛ ПМР" займає сторону замовника. п. 37 цієї ж статті зазначається: учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто в даному випадку, Ви є потенційним учасником процедури закупівлі. Саме Учасники подають свої тендерні пропозиції для участі в закупівлі. Якщо за результатами оцінки Вашу пропозицію ЕСЗ буде визначено найбільш економічно вигідною, та буде надано всі необхідні документи які передбачаються вимогами тендерної документації,Замовник приймає рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, за результатами якої буде укладено договір з переможцем.Слово "Учасник" жодним чином не є дискримінаційною вимогою.
Статтею 27 частина 2 пункт 3 Закону України «Про управління відходами» від 20 червня 2022 року №2320-ІХ із змінами (далі – Закону), зазначається, що не допускається передача небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Статтею 1частина 1 пунктами 36, 38 Закону передбачено, що :
- суб’єкт господарювання у сфері управління відходами - юридична особа або фізична особа-підприємець, що здійснює збирання, купівлю, зберігання, перевезення, відновлення та/або видалення відходів відповідно до законодавства;
- управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів.
Тобто, учасник може залучати субпідряд тільки на вивезення відходів у тому випадку якщо субпідрядник має ліцензію ДСУ з безпеки на транспорті. Залучати субпідрядника на здійснення операцій з оброблення відходів учасник не може.