Процедура закупівлі оголошена 04.04.2025 16:44. Дата останніх змін - 12.04.2025 10:18
Зарядні станції 1800- 2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, код за ЄЗС ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-04-011645-a | |
| ID | 523bbac61021408fab320f78234f1714 |
Очікувана вартість закупівлі
490`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 490`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 09.04.25
Завершена
12.04.25