Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.04.2025 16:43. Дата останніх змін - 04.04.2025 16:43

Журнал реєстрації

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011635-a  
ID 572c2419e19745d0936b15910dbcf12e  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-04-013684-a  
Очікувана вартість закупівлі
9`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Надвірнянська міська рада  
Очікувана вартість закупівлі 9`200.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
04.04.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
04.04.25

Специфікація закупівлі

1)
Журнал реєстрації актів обстеження
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
2)
Журнал реєстрації характеристик
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
3)
Журнал реєстрації виданих довідок
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
4)
Журнал особистого прийому громадян
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
5)
Журнал реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:43
Версія документу від: 04.04.2025 16:43
ID: 7440d8f6cd0849b48929208bfd7558dd

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Надвірнянська міська рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04054257  
Юридична адреса 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
9`200.00
Гривня без ПДВ
Переможець
04.04.2025 16:43

Укладені договори

Номер договору
89/38
Дата підписання
04.04.2025
Дата початку дії
04.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
9`200.00 Гривня без ПДВ