Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.04.2025 11:59. Дата останніх змін - 30.05.2025 12:24

С_25Т-320_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла в асортименті)(ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла))

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-005469-a  
ID 1eac4a182d6b4cbfa4236445edc7eee8  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-04-006048-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
525`293.88 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 525`293.88 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
04.04.25
Період уточнень
до 13.04.25
Період оскаржень
до 13.04.25
Подання пропозицій
до 16.04.25
Аукціон
17.04.25
Кваліфікація переможця
з 17.04.25
Пропозиції розглянуті
з 09.05.25
Завершена
30.05.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 64`062.42 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 960.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 17.04.2025 13:39 - 17.04.2025 14:03  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 штука
2)
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61109, Україна, Харківська область, м.Харків
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 Проєкт договору еколог..docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 03674706b3f94341b738f0bdbf45be94
Нетипізований документ
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи).xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: b6668f13fd4143fbb3c0ae2786c37fce
Нетипізований документ
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи).xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 461b8420ccad40e289b865b0a587ef3c
Нетипізований документ
Додаток 7 до тендерної документації_товари_.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: dbf54714bd13490cb552bca163dcfa11
Нетипізований документ
ТД С_25Т-320 Стільці та крісла 3 Лота (Нова редакція).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:44
Версія документу від: 10.04.2025 16:44
ID: 844963ec292d407f8adb34f525e405bd
Нетипізований документ
ТД С_25Т-320 Стільці та крісла 3 Лота.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 844963ec292d407f8adb34f525e405bd
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:46
Версія документу від: 10.04.2025 16:46
ID: b031634fad5c4d9cb53865ddb9892171
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 12:03
Версія документу від: 04.04.2025 12:03
ID: b031634fad5c4d9cb53865ddb9892171
Нетипізований документ
Перелік змін, С_25Т-320.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:44
Версія документу від: 10.04.2025 16:44
ID: d99676ba875a479a9a0df4f2ccf065d9
Нетипізований документ
audit_1eac4a182d6b4cbfa4236445edc7eee8_02bdc2646d6f4a32940a3f155d0cbf6c.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 14:03
Версія документу від: 17.04.2025 14:03
ID: 9a55b445cafe434797f3dfa91cc53f9a

Лот №2. ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 340`499.06 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`000.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
2)
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
3)
Крісло комп’ютерне
Класифікація за ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 53 штука

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 Проєкт договору еколог..docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 03674706b3f94341b738f0bdbf45be94
Нетипізований документ
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи).xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: b6668f13fd4143fbb3c0ae2786c37fce
Нетипізований документ
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи).xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 461b8420ccad40e289b865b0a587ef3c
Нетипізований документ
Додаток 7 до тендерної документації_товари_.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: dbf54714bd13490cb552bca163dcfa11
Нетипізований документ
ТД С_25Т-320 Стільці та крісла 3 Лота (Нова редакція).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:44
Версія документу від: 10.04.2025 16:44
ID: 844963ec292d407f8adb34f525e405bd
Нетипізований документ
ТД С_25Т-320 Стільці та крісла 3 Лота.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 844963ec292d407f8adb34f525e405bd
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:46
Версія документу від: 10.04.2025 16:46
ID: b031634fad5c4d9cb53865ddb9892171
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 12:03
Версія документу від: 04.04.2025 12:03
ID: b031634fad5c4d9cb53865ddb9892171
Нетипізований документ
Перелік змін, С_25Т-320.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:44
Версія документу від: 10.04.2025 16:44
ID: d99676ba875a479a9a0df4f2ccf065d9

Лот №3. ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 120`732.40 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`800.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 17.04.2025 14:51 - 17.04.2025 15:32  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Берестинський р-н, с.Наталине
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
2)
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Берестинський р-н, с.Наталине
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
3)
Крісло керівника
Класифікація за ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Берестинський р-н, с.Наталине
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 Проєкт договору еколог..docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 03674706b3f94341b738f0bdbf45be94
Нетипізований документ
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи).xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: b6668f13fd4143fbb3c0ae2786c37fce
Нетипізований документ
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи).xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 461b8420ccad40e289b865b0a587ef3c
Нетипізований документ
Додаток 7 до тендерної документації_товари_.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: dbf54714bd13490cb552bca163dcfa11
Нетипізований документ
ТД С_25Т-320 Стільці та крісла 3 Лота (Нова редакція).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:44
Версія документу від: 10.04.2025 16:44
ID: 844963ec292d407f8adb34f525e405bd
Нетипізований документ
ТД С_25Т-320 Стільці та крісла 3 Лота.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 11:59
Версія документу від: 04.04.2025 11:59
ID: 844963ec292d407f8adb34f525e405bd
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:46
Версія документу від: 10.04.2025 16:46
ID: b031634fad5c4d9cb53865ddb9892171
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 12:03
Версія документу від: 04.04.2025 12:03
ID: b031634fad5c4d9cb53865ddb9892171
Нетипізований документ
Перелік змін, С_25Т-320.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 16:44
Версія документу від: 10.04.2025 16:44
ID: d99676ba875a479a9a0df4f2ccf065d9
Нетипізований документ
audit_1eac4a182d6b4cbfa4236445edc7eee8_4c92653abe7d4b50ac66f087187885c3.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 15:32
Версія документу від: 17.04.2025 15:32
ID: 8af5fb04a9cf4ec18de21b0a26c7da2f

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та су
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, а саме: за кодом 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, із зазначенням назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника; 1.2*. Надається скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; 1.3*.Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1). ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Відповідність екологічним нормам
Замовник має право вимагати в учасників підтвердження відповідності пропонованих ними товарів, послуг чи робіт екологічним та іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації. При встановленні таких характеристик замовник зобов'язаний зазначити в тендерній документації перелік маркувань, протоколів випробувань, декларацій або сертифікатів, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі встановленим характеристикам. Усі маркування, протоколи випробувань та сертифікати мають бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим визначеним законодавством способом
Критерій відноситься до лоту ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та су
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасником в складі тендерної пропозиції надається довідка/лист у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та су
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, а саме: за кодом 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, із зазначенням назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника; 1.2*. Надається скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; 1.3*.Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1). ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Відповідність екологічним нормам
Замовник має право вимагати в учасників підтвердження відповідності пропонованих ними товарів, послуг чи робіт екологічним та іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації. При встановленні таких характеристик замовник зобов'язаний зазначити в тендерній документації перелік маркувань, протоколів випробувань, декларацій або сертифікатів, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі встановленим характеристикам. Усі маркування, протоколи випробувань та сертифікати мають бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим визначеним законодавством способом
Критерій відноситься до лоту ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та су
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасником в складі тендерної пропозиції надається довідка/лист у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та су
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, а саме: за кодом 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, із зазначенням назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника; 1.2*. Надається скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; 1.3*.Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1). ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Відповідність екологічним нормам
Замовник має право вимагати в учасників підтвердження відповідності пропонованих ними товарів, послуг чи робіт екологічним та іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації. При встановленні таких характеристик замовник зобов'язаний зазначити в тендерній документації перелік маркувань, протоколів випробувань, декларацій або сертифікатів, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі встановленим характеристикам. Усі маркування, протоколи випробувань та сертифікати мають бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим визначеним законодавством способом
Критерій відноситься до лоту ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та су
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасником в складі тендерної пропозиції надається довідка/лист у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025

Дати та строки

Дата публікації 04.04.2025 12:03  
Завершення періоду уточнень 13.04.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 04.04.2025 11:59  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.04.2025 15:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 30019775  
Юридична адреса 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 17.04.2025 15:32
ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
52`926.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "Епіцентр К"
ID: 5fb1b4f361fc4719a643249ecfbbd59a
54`843.90
Гривня з ПДВ
ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
339`396.00
Гривня з ПДВ
ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
ID: c266c9adf26148a2ae41334e01b3cc19
101`500.00
Гривня з ПДВ
2
101`646.00
Гривня з ПДВ
3
ФОП Макарова Ксенія Василівна
ID: f885453bbf1f4a9990eb53bdc0b24dbf
90`750.00
Гривня з ПДВ
4
82`320.00
Гривня з ПДВ
5
ТОВ "Епіцентр К"
ID: 5fb1b4f361fc4719a643249ecfbbd59a
111`199.20
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
2
54`843.90
Гривня з ПДВ
Не розглядався
ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
2
90`750.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
101`500.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
5
111`199.20
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Код ЄДРПОУ: 45692951
52`926.00
Гривня з ПДВ
09.05.2025
10:45
ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Код ЄДРПОУ: 37764057
339`396.00
Гривня з ПДВ
23.04.2025
16:11
ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Код ЄДРПОУ: 45692951
82`320.00
Гривня з ПДВ
09.05.2025
11:09

Укладені договори

ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Номер договору
ЛІКВО25-320-1
Дата підписання
29.05.2025
Дата початку дії
29.05.2025
Дата завершення дії
01.09.2025
Ціна договору
52`926.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
44`105.00 Гривня
ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Номер договору
НДІ 25-320-2
Дата підписання
15.05.2025
Дата початку дії
15.05.2025
Дата завершення дії
30.09.2025
Ціна договору
339`396.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
282`830.00 Гривня
ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Номер договору
УБМР 25-320-3
Дата підписання
30.05.2025
Дата початку дії
30.05.2025
Дата завершення дії
30.09.2025
Ціна договору
82`320.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
68`600.00 Гривня