Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.04.2025 10:07. Дата останніх змін - 03.04.2025 10:07

Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-03-002104-a  
ID 352fde2fa8464889bc1409da4ed3a3bf  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-03-002124-a  
Очікувана вартість закупівлі
3`294.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Очікувана вартість закупівлі 3`294.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
03.04.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
03.04.25

Специфікація закупівлі

1)
Журнал реєстрації наказів А4*100л. 80гр.обк.тв.клеєн
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
2)
Повідомлення А4-1*50гр.
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
3)
Графік відвідування та надання соціальних послуг А4-1*50 гр
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
4)
Картка визначення індивід. потреб А4(2)*50гр
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
5)
Індивідуальний план А4(2) 50 гр
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
6)
Типовий договір А3-2*50гр.
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
7)
Заява А3-2*50 гр
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
8)
Моніторинг/поточне оцінювання А4(2) 50 гр.
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:07
Версія документу від: 03.04.2025 10:07
ID: b1281250f83942528336f0ff176bbad7

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44132997  
Юридична адреса 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул.Пушкіна, будинок 14  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`294.00
Гривня без ПДВ
Переможець
03.04.2025 10:06

Укладені договори

Номер договору
88
Дата підписання
03.04.2025
Дата початку дії
03.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`294.00 Гривня без ПДВ