Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 16:26. Дата останніх змін - 28.05.2025 09:53

Капітальний ремонт дороги по вул. Захисників Вітчизни в с. Іванковичі Обухівського району Київської області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-010546-a  
ID a10b570b470145628c24108b75a6ee28  
Загальна очікувана вартість закупівлі
12`430`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 12`430`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 62`150.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
02.04.25
Період уточнень
до 18.04.25
Період оскаржень
до 18.04.25
Подання пропозицій
до 21.04.25
Аукціон
22.04.25
Кваліфікація переможця
з 22.04.25
Пропозиції розглянуті
з 19.05.25
Завершена
28.05.25
03.04.2025, 11:58
Щодо висновку СЕЕ
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, шановний Замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога надати Висновок наукової саннітарно – епідеміологіної експертизи на відповідність санітарному законодавству на асфальтобетонні суміші що будуть використовуватись при наданні послуг. З 1 жовтня 2023 року введено в дію Закон України від 06.09.2022 №2573-IX "Про систему громадського здоров'я". Цей документ розроблений з метою врегулювання механізмів створення ефективної системи громадського здоров’я в Україні, що сприятиме зміцненню здоров’я населення, запобіганню хворобам та збільшенню тривалості життя та скасовує необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
З цієї дати із переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності були виключені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином проведення санітарно-епідеміологічної експертизи і отримання висновку СЕЕ на сьогодні законодавством України не передбачено. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2025, 13:09)
Дякую за зауваження, перевіряється інформація. У підтвердження даного зауваження будуть внесені коригування
03.04.2025, 13:28
Щодо працівників
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Тендерна документація, а саме Додаток1 містить вимогу «Для підтвердження інформації про Інженерно-технічних працівників учасник повинен надати: …… кваліфікаційне посвідчення про проходження навчання вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках».

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідно до норм чинного законодавства України Сертифікація персоналу є ДОБРОВІЛЬНОЮ. Наше підприємство має інженера з охорони праці, який має все необхіднє навчання з питань охорони праці яке є ОБОВ ЯЗКОВЄ у відповідності до Закону України «Про охорону праці» та інших нормативних документів (НПАОП) відповідно до яких ми виконуємо роботи на будівельних майданчиках, але не можемо прийняти участь у Вашій закупівлі через встановлення дискримінаційної вимоги щодо інженера з охорони праці.
Вважаємо що вимога щодо кваліфікаційного посвідчення про проходження навчання вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 є дискримінаційною та звужує коло учасників. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякую.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2025, 13:37)
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей застосування деяких положень законодавства в сфері публічних закупівель» (постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178), учасники мають право вимагати сертифікати якості у разі необхідності підтвердження компетентності та кваліфікації осіб, які залучаються до виконання робіт у рамках закупівельних процедур.

Зокрема, відповідно до вимог документації для цієї закупівлі, додаток 1 містить вимогу щодо надання кваліфікаційного посвідчення, яке підтверджує проходження навчання за стандартом СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», що стосується виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Цей сертифікат є невід'ємною частиною процедури сертифікації фахівців, яка є стандартизованим процесом, визначеним законодавством і застосовуваним в Україні для підтвердження компетентності працівників у відповідних сферах.

Наголошуємо, що вимога надання сертифікату є не дискримінаційною. Вона спрямована на підтвердження кваліфікації та відповідності фахівців, які виконують функції координаторів з питань охорони праці, що є важливою складовою для забезпечення безпеки на будівельних майданчиках. Стандарт СОУ-С-001:2016 є одним з основних документів, який визначає критерії сертифікації та навчання таких фахівців і є частиною загальної системи сертифікації у будівельній галузі.

Крім того, відповідно до практики Антимонопольного комітету України, вимога до надання сертифікатів якості, включаючи сертифікати фахівців, є законною та виправданою, якщо вона не має на меті обмеження конкуренції, а є необхідною для забезпечення якісного та безпечного виконання робіт.

Отже, надання сертифікату про проходження навчання за стандартом СОУ-С-001:2016 є необхідним для підтвердження компетентності інженерно-технічних працівників, які виконуватимуть важливі функції, зокрема з питань охорони праці на будівельних майданчиках, та відповідає вимогам чинного законодавства і практиці публічних закупівель.
​Вимога щодо надання сертифікатів якості, зокрема сертифікатів ISO, у тендерній документації не є автоматично дискримінаційною. Антимонопольний комітет України (АМКУ) у своїй практиці визнає такі вимоги законними, якщо вони обґрунтовані та відповідають предмету закупівлі. Наприклад, у рішенні №15816-р/пк-пз від 19.08.2020 АМКУ зазначив, що вимога про надання сертифіката відповідності на товар не є дискримінаційною

З повагою.
03.04.2025, 14:53
Технічна специфікація
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Чи можна виносити деякі матеріали які застосовуються (наприклад при влаштуванні колодязів) поза розцінками. Наприклад іде розцінка на влаштування колодязів із збірного з/б а потім деякі матеріали які необхідні для влаштування і в розцінці ідуть за проектом? Чи не буде це порушенням?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 23:13)
Будь-яка зміна в технічному завданні є неможливою, оскільки це порушує встановлені законодавчі та нормативні вимоги, які регулюють процеси проектування, затвердження та реалізації технічних завдань. Згідно з вимогами чинного законодавства України, зміни до проектної документації можуть бути внесені лише в межах чітко визначених процедур, які передбачають відповідні погодження та експертні висновки.
Згідно з ДБН (Державними будівельними нормами) та іншими нормативними актами, проектування та реалізація будівельних чи технічних робіт повинні базуватися на затвердженій проектній документації, яка включає технічне завдання. Будь-які зміни в таку документацію без проведення повторної експертизи та коригування експертного звіту можуть бути розцінені як порушення встановленого порядку, що є неприпустимим з точки зору якості виконання робіт та законодавчих вимог.
Окрім того, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» (ст. 18), проектна документація, що пройшла відповідну експертизу та затвердження, є документом, який регулює подальшу діяльність під час виконання проекту. Зміни в таку документацію без належного аудиту та нової експертизи можуть порушити вимоги безпеки, технічної сумісності та ефективності проекту.

Зміна технічного завдання без урахування всіх вимог, що стосуються експертизи, перевірки та погодження змін, створює юридичні ризики, включаючи можливість визнання угоди недійсною або її оскарження контролюючими органами.
03.04.2025, 15:04
Технічна специфікація
Загальне запитання щодо оголошення
Прохання надати відомість ресурсів для ознайомлення та детального прорахунку договірної ціни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 09:36)
Доброго дня. Буде додано
03.04.2025, 17:10
Щодо розміру забезпечення пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
Прохання уточнити розмір забезпечення пропозиції, оскільки в різних розділах/документах воно різне.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 09:45)
Дякуємо за зауваження. Сума забезпечення 327 900,00 грн., у всіх додатках виправлено.
04.04.2025, 11:24
ТЗ
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! В технічному завданні вказано нижній шар основи із ЩПС С-5 товщиною 12 см, хоча для такої фракції потрібно мінімум 21 см, верхній шар основи із ЩПС С-5 товщиною 21 см, але технологічно доцільно використовувати С-7 товщиною 12 см. Будуть зміни конструктиву чи так і лишається?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 23:14)
Будь-яка зміна в технічному завданні є неможливою, оскільки це порушує встановлені законодавчі та нормативні вимоги, які регулюють процеси проектування, затвердження та реалізації технічних завдань. Згідно з вимогами чинного законодавства України, зміни до проектної документації можуть бути внесені лише в межах чітко визначених процедур, які передбачають відповідні погодження та експертні висновки.
Згідно з ДБН (Державними будівельними нормами) та іншими нормативними актами, проектування та реалізація будівельних чи технічних робіт повинні базуватися на затвердженій проектній документації, яка включає технічне завдання. Будь-які зміни в таку документацію без проведення повторної експертизи та коригування експертного звіту можуть бути розцінені як порушення встановленого порядку, що є неприпустимим з точки зору якості виконання робіт та законодавчих вимог.
Окрім того, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» (ст. 18), проектна документація, що пройшла відповідну експертизу та затвердження, є документом, який регулює подальшу діяльність під час виконання проекту. Зміни в таку документацію без належного аудиту та нової експертизи можуть порушити вимоги безпеки, технічної сумісності та ефективності проекту.

Зміна технічного завдання без урахування всіх вимог, що стосуються експертизи, перевірки та погодження змін, створює юридичні ризики, включаючи можливість визнання угоди недійсною або її оскарження контролюючими органами.
07.04.2025, 12:27
Страхова гарнатія
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день! Шановний Замовнику. Відповідно до п.2 Розділу 3 Тендерної документації вимагається забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. В свою чергу в Тендерній документації міститься додаткова інформація, яку має містити страхова гарантія, тобто така гарантія після відповідного коригування не буде відповідати Наказу № 2628 від 14.12.2020. Просимо Вас вказати, чи не буде вважатись не відповідністю та не призведе до відхилення нашої тендерної пропозиції, страхова гарантія, яка після коригування відповідно до умов Тендерної документації не буде відповідати Наказу № 2628 від 14.12.2020?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 23:20)
Шановний учасник, будуть внесенні відповідні коригування
07.04.2025, 15:16
Сертифікати
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Відповідно до вимоги п.7.9 Додатку 1 ТД учасник повинен надати:
• Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015), ISO 19011:2018 на будівництво доріг і автострад (автомагістралей).;
• Сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015), ІSO 19011:2018.

Враховучи що ISO 19011 — це міжнародний стандарт, який містить рекомендації щодо аудиту систем менеджменту, включаючи системи менеджменту якості (ISO 9001) та системи екологічного менеджменту (ISO 14001), а вимогами ТД прописано надання і сертификату у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 9001:2018 і сертификату у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015, вважаємо що вимагається надання ДСТУ ISO 9001:2018 АБО ДСТУ ІSO 19011:2018. Прохання надати відповідь від учасника вимагатеється надати сертифікати у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 9001:2018 АБО ДСТУ ІSO 19011:2018, чи потрібно надати сертифікати у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 9001:2018 ТА ДСТУ ІSO 19011:2018?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 23:16)
так, потрібно
07.04.2025, 17:38
Щодо тендерного забезпечення
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, умовами ТД передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції, розмір забезпечення пропозиції – 3% від суми очікуваної вартості закупівлі, що становить 372 900,00 грн. (триста сімдесят тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.). Відповідно інформації в ел. полях майданчика, вами вказано, що предмет закупівлі роботи. Пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.

Пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), зокрема, визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.

У статті 25 Закону йдеться саме про забезпечення тендерної пропозиції, а саме розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно надайте пояснення, чому у вашій закупівлі розмір забезпечення складає 3% , а не 0,5% як передбачено для робіт?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 23:19)
Шановний учасник, в даний пункт будуть внесенні відповідні коригування
08.04.2025, 08:53
АБЗ
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день! Шановний Замовнику. Додатком 1 до Тендерної документації вимагається інформаційна довідка за формою Таблиці 2, про асфальтобетонний(ні) завод(и) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність(т/год) з наступним документальним підтвердженням. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: - «договір поставки асфальтобетонної суміші; - сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником.- гарантійний лист виробника про відпуск Учаснику готової продукції в необхідній кількості, асортименті та у строки відповідно до цієї закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі; - договір з виробником або довіреність виробника на право Учасника використовувати документи виробника в публічних закупівлях.». Ми як потенційний Учасник плануємо прийняти участь у даній закупівлі і купуємо асфальтобетонну суміш по договору поставки. Ми не є дилером чи офіційним представником виробника в Україні. Просимо розмежувати підтвердження про наявність асфальтобетонного заводу наприклад договір поставки асфальтобетонної суміші або договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або дилерський договір Учасника з виробником.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 10:02)
Вимоги, викладені у Додатку 1 до Тендерної документації, щодо підтвердження наявності асфальтобетонного заводу або можливості забезпечення поставки асфальтобетонної суміші, є обґрунтованими та сформульовані з метою гарантування належного виконання умов договору про закупівлю в частині забезпечення своєчасного та безперебійного постачання продукції належної якості.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі відсутності у Учасника власного, орендованого або взятого в лізинг асфальтобетонного заводу, Тендерною документацією чітко передбачено обов’язкове надання всіх із нижченаведених документів, а саме:
Договір поставки асфальтобетонної суміші;
Один із наступних документів:
сертифікат або договір, що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником;
або сертифікат / дилерський договір Учасника з виробником;
Гарантійний лист виробника про відпуск Учаснику готової продукції (із зазначенням номера та дати договору, номера закупівлі, асортименту, обсягу та строків постачання);
Договір з виробником або довіреність від виробника на право Учасника використовувати документи виробника в процедурі публічних закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, повідомляємо, що пропозиція щодо розмежування чи взаємозаміни окремих документів не може бути прийнята, оскільки це призведе до зміни умов, які є рівними та однаковими для всіх Учасників та забезпечують дотримання принципів відкритості, прозорості та добросовісної конкуренції.
Таким чином, усі Учасники повинні надати повний перелік документів, визначений Тендерною документацією, без виключення.
08.04.2025, 12:59
ISO 19011
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Прохання прибрати вимогу з тендерної документації (Додаток1) щодо надання сертифікату на систему управління якістю ISO 19011:2018. Сертифікація системи управління якістю ISO 19011:2018 не проводится це методика проведення аудитів, а не вимоги!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 10:10)
Замовником у тендерній документації передбачена вимога щодо надання документального підтвердження відповідності стандарту ISO 19011:2018 – «Настанови щодо аудиту систем управління».
Дана вимога встановлена не як сертифікаційний стандарт, а як підтвердження наявності в Учасника належно організованого внутрішнього контролю та/або процедури внутрішнього аудиту, що проводиться відповідно до міжнародно визнаних принципів, передбачених ISO 19011:2018.
ISO 19011:2018 визначає:
принципи аудиту;
програму аудиту;
методи планування та проведення аудитів систем управління;
вимоги до компетентності аудиторів та їх оцінки.
Отже, вимога щодо відповідності цьому стандарту слугує:
Показником належного рівня управління ризиками, процесами, якістю та безпекою на підприємстві;
Гарантією того, що Учасник має або впроваджує механізми внутрішнього контролю, які дозволяють систематично виявляти, попереджати та усувати порушення/відхилення в процесах;
Підтвердженням спроможності Учасника дотримуватися встановлених вимог, процедур, нормативів під час реалізації договору про закупівлю.
Звертаємо увагу, що вимога не передбачає обов’язкового надання сертифіката, оскільки стандарт ISO 19011:2018 не є об’єктом сертифікації, але допускає подання інших документів, які свідчать про застосування в організації принципів внутрішнього аудиту згідно з ISO 19011:2018 (наприклад: внутрішні регламенти, положення, довідка, опис впровадженої практики тощо).
Таким чином, вимога є пропорційною, обґрунтованою та такою, що не порушує конкурентних умов участі, а спрямована виключно на забезпечення належного виконання договору за результатами закупівлі.
08.04.2025, 14:39
Запит на оприлюднення Додатків у останній редакції у які внесено Зміни 04.04.2025
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо Оприлюднити у повному обсязі чинну редакцію Тендерної Документації та Додатки до неї - у новій редакції, у яку було внесено Зміни описані у протоколах тендерного комітету
від 03 квітня та від 04 квітня 2025 року , а також на майбутнє просимо якщо ви ще будете вносити зміни до тендерної документації - опилюднювати посні документи які згідно чинного законодавства є тендерною документацією, оскільки Протоколи, які ви оприлюднюєте з описом змін - це не Тендерна документація у новій редакції.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 10:12)
Шановний учаснику. Просимо звернути ВАШУ УВАГУ на те, що в системы оприлюднено протокол змін та ТД в новій редакції
09.04.2025, 15:36
Відсутній Документ Технічної частини без якого неможливо порахувати коректно вартість робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо завантажити Відомість Ресурсів, оскільки неможливо скласти розрахунки через відсутність інформації щодо матеріалів, обсягів які містяться у відомості.
Вже було звернення з такого проблеми відсутності Відомості Ресурсів і Вами надано відповідь 04.04.2025 що її буде надано, але пройшло 5 днів і документу немає. Тоді виникає питання яким чином дотримується строк підготовки учасників до подання тендерних пропозицій по роботам у 2 тижні , якщо Ви ще не завантажили нову редакцію тендерної документації із відомістю ресурсів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 10:17)
Відомість ресурсів буде довантажена до даної процедури
09.04.2025, 15:51
Дискримінаційні вимоги щодо певного списку техніки, який неправомірно вимагається від учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо видалити з вимог список техніки, який Вами визначено , адже це є дискримінаційною вимогою. Схоже на те, що Ви взяли список із проєктної документації, але ж підрядники самі мають вирішувати якою ЕКВІВАЛЕНТНОЮ/АНАЛОГІЧНОЮ технікою вони будуть виконувати роботи, якщо це не змінює технологію виконання робіт та відповідає пройденому експертизу проєкту по цьому обєкту, зокрема питанння, наприклад, нащо стільки самоскидів, якщо можна роботи виконувати трьома самоскидами?, інша техніка,яка може буди замінена на еквівалентну .

Нормативні підстави, що підтверджують вищезазначену вимогу видалити список техніки:
Кошторисні норми України, зокрема п.5.9, 5.12 Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) .
Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.» Роз’яснення щодо заміни техніки неодноразово публікувалися в збірниках «Ціноутворення у будівництві» (№07 2023, №09 2023).
Іншими словами, норми Настанови дозволяють підряднику використовувати наявну в нього техніку за умови незмінності технології і показників норм.

Просимо внести зміни до тендерної документації у цій частині та перевіряти відповідність техніки учасників вказаної у Довідці із тою технікою, яку самі ж учасники вказують у своїх розрахунках/підсумковій відомості ресурсів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 10:22)
Перелік технічних засобів у тендерній документації визначено не довільно, а на підставі затвердженої проєктної документації, що пройшла експертизу у встановленому порядку, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
✅ Такий перелік є результатом техніко-економічного обґрунтування та враховує:
обсяги і специфіку робіт;
умови об’єкта (рельєф, просторові обмеження);
безпеку дорожнього руху під час виконання робіт;
дотримання строків, що встановлені технічним завданням.
Мета зазначення переліку техніки – не обмежити конкуренцію, а забезпечити підтвердження того, що учасник має необхідну (або еквівалентну) техніку для якісного, безпечного та своєчасного виконання робіт, відповідно до затвердженого проєкту.
Зазначення типових або рекомендованих одиниць техніки не виключає можливості подання еквівалентної техніки.
Учасники мають право подавати еквівалентні механізми, за умови:
що вони не змінюють затверджену технологію робіт;
не впливають на строки, обсяги, якість або безпеку;
зазначені у довідці учасника як власні/орендовані ресурси.
🛑 Щодо посилання на пункти 5.9 та 5.12 Настанови №281
Наведені Вами положення дійсно дозволяють використовувати заміну технічних ресурсів при розрахунках, однак:
вони не стосуються формування вимог тендерної документації, а регламентують виключно розрахунок кошторисної вартості;
не скасовують обов’язку замовника перевірити спроможність учасника виконати роботи відповідно до проєкту та експертизи;
не містять заборони на встановлення вимог до наявності (еквівалентної) техніки в тендерній документації.
✅ Висновок
Таким чином, вимога щодо переліку техніки, викладена в тендерній документації, є:
обґрунтованою — базується на проєктній документації та експертизі;
пропорційною — не виключає застосування еквівалентної техніки;
такою, що не порушує принципів добросовісної конкуренції — усі учасники перебувають в рівних умовах.
У зв’язку з викладеним, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації у зазначеній частині.
14.04.2025, 09:46
Висновок наукової саннітарно – епідеміологіної експертизи для аб сумішей
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо уточнити Вами у попередніх зверненнях щодо цієї вимиоги було надано відповідь 03 квітня (питання-відповідь №1) , що вимога видаляється, у сьогоднішній редакції вона знову ж таки залишилася у Додатку 1, чи це не одрук, чи Ви залишаєте таку вимогу?
Щодо висновку СЕЕ
Дата подання: 03 квітня 2025 11:58
Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:09
Доброго дня, шановний Замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога надати Висновок наукової саннітарно – епідеміологіної експертизи на відповідність санітарному законодавству на асфальтобетонні суміші що будуть використовуватись при наданні послуг. З 1 жовтня 2023 року введено в дію Закон України від 06.09.2022 №2573-IX "Про систему громадського здоров'я". Цей документ розроблений з метою врегулювання механізмів створення ефективної системи громадського здоров’я в Україні, що сприятиме зміцненню здоров’я населення, запобіганню хворобам та збільшенню тривалості життя та скасовує необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. З цієї дати із переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності були виключені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином проведення санітарно-епідеміологічної експертизи і отримання висновку СЕЕ на сьогодні законодавством України не передбачено. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Дякую за зауваження, перевіряється інформація. У підтвердження даного зауваження будуть внесені коригування
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.04.2025, 10:05)
дякую за зауваження. сьогодні будуть внесенні додаткові корективи
14.04.2025, 10:26
Файл "відомість ресурісв.rtf" не повністю відповідає Додатку 2 Технічна Специфікація
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до п. 35 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ): «Улаштування колодязів круглих
каналізаційних діаметром 1,5 м із збірного залізобетону в мокрих ґрунтах», п. 42 «Улаштування
колодязів дощоприймальних круглих із збірного залізобетону в мокрих ґрунтах», п. 49:
«Укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 315 мм двошарової з розтрубом
довжиною 6 м»
В файлі «відомість ресурісв.rtf», доданому 14.04.2025 немає матеріалів по цим пунктам

Також у файлі «відомість ресурісв.rtf» у п. 38 вказані «Каменi бетоннi бортовi прямi БР 100.20.08» в
кількості 552 м.п.», у п. 74 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вказано: «Установлення бетонних
поребриків на бетонну основу» в кількості 549,9 м
п. 59 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вказано: «Установлення бортових каменів бетонних
і залізобетонних при інших видах покриттів» в кількості 1529,8 м, у файлі «відомість ресурісв.rtf»
бортові камені і їх характеристики (БР 100.30.15, БР 100.30.18 чи ін.) відсутні.
У файлі «відомість ресурісв.rtf» у п. 35 вказана асфальтобетонна суміш у кількості, що відповідає п.
73 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), а асфальтобетонна суміш відповідно до п. 70,71 Додатку
2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) у відомості ресурсів відсутня

Тобто відомість ресусів не відповідає обсягам Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), просимо до-завантажити відповідні документи (частини відомості ресурсів), що відповідають Вашому технічному завданню , для коректного кошторисного розрахунку.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.04.2025, 10:37)
уточнюємо нюанси в проектантів
14.04.2025, 10:52
Розмір тендерного забезпечення
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Розмір тендерного забезпечення не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі при закупівлі робіт та 3% при закупівлі товарів чи послуг. У Вас же закупіля робіт, внесіть зміни!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.04.2025, 11:51)
Відповідно до Єдиного закупівельного словника (CPV), код 45233142-6 "Ремонт доріг" належить до розділу "Будівельні роботи" (група 45200000-9), що підтверджує віднесення зазначених робіт до категорії робіт, а не послуг.

Ремонт доріг передбачає виконання комплексу будівельних дій, пов’язаних із відновленням, частковим відновленням або поліпшенням технічного стану автомобільних доріг.

Таким чином, при здійсненні закупівлі за вказаним CPV-кодом, у полі "тип предмета закупівлі" у відповідності до вимог законодавства зазначається "роботи".
14.04.2025, 12:02
Розмір тендерного забезпечення
Загальне запитання щодо оголошення
Розмір тендерного забезпечення НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ 0,5% очікуваної вартості закупівлі ПРИ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ.
Ви самі розумієте що у Вас закупівля робіт, відповідно Ваша вимога щодо розмір тендерного забезпечення -3% з порушенням законодавства



3% при закупівлі товарів чи послуг. У Вас же закупіля робіт, внесіть зміни!
Відповідь Організатора:
14.04.2025 11:51
Відповідно до Єдиного закупівельного словника (CPV), код 45233142-6 "Ремонт доріг" належить до розділу "Будівельні роботи" (група 45200000-9), що підтверджує віднесення зазначених робіт до категорії робіт, а не послуг. Ремонт доріг передбачає виконання комплексу будівельних дій, пов’язаних із відновленням, частковим відновленням або поліпшенням технічного стану автомобільних доріг. Таким чином, при здійсненні закупівлі за вказаним CPV-кодом, у полі "тип предмета закупівлі" у відповідності до вимог законодавства зазначається "роботи".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2025, 10:38)
виправлено
15.04.2025, 08:56
Додаток 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу, що:

Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1* ДОДАТОК 1 НОВА РЕДАКЦІЯ №1404-1 від 14.01.2025 року до тендерної документації, НЕ ВІДПОВІДАЄ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ підвантаженою вами.
Таким чином, вимога щодо переліку техніки, викладена в тендерній документації, НЕ Є:
обґрунтованою — та Не базується на проєктній документації та експертизі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2025, 10:38)
виправлено
15.04.2025, 12:45
Щодо переліку техніки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику. Згідно Додатку 1 (нова редакція №1404-1 від 14.01.2025р.) вами було внесено зміни в перелік мінімально-необхідних транспортних засобів, будівельних (дорожних) машин, механізмів, обладнання тощо та зазначено техніку, що не відповідає номенклатурі обладнання зазначеному у Відомості ресурсів доданому вами по даному об'єкту будівництва. Прохання внести зміни та видалити механізми, що не відносяться до Відомості ресурсів, оскільки складається враження, що механізми/обладнання додано для обмеження кола учасників та прописані під якогось конкретного Учасника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2025, 10:42)
внесено
15.04.2025, 16:58
Вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Вивчивши умови тендерної документації, зокрема вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції, просимо розглянути можливість внесення змін до документації шляхом доповнення можливості надання страхової гарантії також за класом 13 («страхування відповідальності перед третіми особами»), оскільки страхові компанії часто мають ліцензії саме на цей клас.

Ми гарантуємо, що запропонована страхова гарантія покриватиме ризики, зазначені у вашій документації, на умовах, не гірших за передбачені у класі 16.

Сподіваємось на позитивне рішення, що дозволить забезпечити конкуренцію та ефективне проведення закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2025, 10:44)
дякую за внесену пропозицію. вивчаємо ризики
16.04.2025, 12:11
Вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Загальне запитання щодо оголошення
Державні будівельні норми (ДБН) містять вимоги щодо застосування перевантажувача асфальтової суміші при влаштуванні асфальтобетонних покриттів лише на міжнародних автомобільних дорогах першої категорії. Оскільки об’єкт Замовника не відноситься до першої категорії автомобільних доріг міжнародного значення, вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2025, 21:56)
Повідомляємо, що вимога щодо наявності перевантажувача асфальтової суміші при влаштуванні асфальтобетонних покриттів, включена до тендерної документації, не є дискримінаційною, а обґрунтованою з точки зору забезпечення належної якості виконання дорожніх робіт.

Дійсно, Державні будівельні норми (ДБН) передбачають обов’язкове використання перевантажувача лише при будівництві автомобільних доріг міжнародного значення І категорії. Водночас, Замовник, керуючись принципами ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також з метою забезпечення рівномірності укладання асфальтобетонної суміші, уникнення температурних швів та продовження строку експлуатації дорожнього покриття, прийняв рішення про доцільність застосування перевантажувача асфальтової суміші й на даному об’єкті.

Зазначена вимога спрямована виключно на підвищення якості робіт та не створює перешкод для участі добросовісних учасників, які можуть виконати роботи відповідного рівня. Більше того, у разі відсутності у потенційного учасника власного перевантажувача, він може залучити такий механізм на умовах оренди, що також допускається умовами тендерної документації.

Таким чином, вимога не є дискримінаційною, а має техніко-технологічне обґрунтування відповідно до мети закупівлі.
16.04.2025, 13:14
перевантажучувача асфальтової суміші
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Надайте роз'яснення щодо перевантажучувача асфальтової суміші, що це за механізм?чи навісне обладнання?І для чого він взагалі потрібен?Таким чином Ви звужуєте коло учасників які можуть приймати участь у даній закупівлі, це є дискримінацією.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2025, 21:57)
Доброго дня!
Дякую за ваше звернення. Нижче надаємо розгорнуте роз’яснення щодо перевантажувача асфальтової суміші, його функцій, а також обґрунтування щодо включення такої вимоги до тендерної документації.

Що таке перевантажувач асфальтової суміші?
Перевантажувач асфальтової суміші (також відомий як асфальтний трансферний транспорт або асфальтний перевантажувач, англ. material transfer vehicle, MTV) — це спеціалізована машина, яка використовується при укладанні асфальтобетону між асфальтоукладачем та транспортом, що доставляє гарячу асфальтобетонну суміш.

Це не є навісне обладнання, а окремий самохідний або причіпний механізм.

Яке його призначення?
Основні функції перевантажувача:

Забезпечення безперервного постачання асфальтобетонної суміші до асфальтоукладача без зупинок, що запобігає виникненню холодних швів.

Перемішування суміші перед подачею до укладача, що вирівнює температуру й покращує однорідність.

Зменшення ризику появи дефектів покриття (наприклад, колійності, розшарувань).

Запобігання контакту самоскида з асфальтоукладачем, що зменшує ризик механічних пошкоджень.

Чому його використання передбачено у вимогах?
Вимога щодо застосування перевантажувача обумовлена виключно необхідністю дотримання високих стандартів якості дорожніх робіт. Застосування перевантажувача дозволяє значно підвищити довговічність та рівномірність покриття, особливо при великих обсягах укладки або складних ділянках дороги.

Хоча ДБН дійсно прямо вимагають використання такого механізму лише при будівництві автомобільних доріг I категорії міжнародного значення, Замовник має право встановлювати додаткові технічні умови, якщо вони обґрунтовані та не є дискримінаційними, відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".

Щодо потенційного звуження кола учасників
Ми розуміємо ваші зауваження, однак наголошуємо:

Не вимагається наявність власного перевантажувача. Учасник може підтвердити можливість його залучення (оренда, лізинг, субпідряд).

Вимога стосується лише способу виконання робіт, а не форми власності техніки.
16.04.2025, 13:44
експертний звіт
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Ви вимагаєте: 3. Скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (будівництво/реконструкція/капітальний ремонт доріг) об’єкту. Хочемо зазначити що це документ Замовника. Відповідно о статті 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3038-17#Text Проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм і правил та затверджується замовником.
Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0651-11#n17) будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація та капітальний ремонт об’єктів будівництва; 11.1. Проектна документація може розроблятися в одну, дві, три стадії. Склад та зміст проектної документації на будівництво за стадіями проектування встановлюється ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Замовник та генпроектувальник (проектувальник) приймають рішення щодо кількості стадій або стадійності проектування об’єктів будівництва, незалежно від класів наслідків (відповідальності) об’єктів.
...
21. Проектна документація затверджується відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560.


Відповідно до пункту 2 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2011-%D0%BF#Text ) У цьому Порядку під терміном “проект будівництва” слід розуміти проектну документацію на будівництво об’єктів та комплексів (будов), розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект.

Відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, а під час дії воєнного стану - 1 млн. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Відповідно до пункту 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 Замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.

Відповідно до пункту 15 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 Експертна організація за результатами проведеної експертизи подає її замовникові експертний звіт.
Це Є дискримінаційною вимогою, просимо внести зміни до ТД.







Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2025, 21:59)
Вимога щодо надання сканованої копії експертного звіту (без додатків) не є дискримінаційною, оскільки має чітке обґрунтування та відповідає меті — підтвердження досвіду учасника у виконанні аналогічних робіт. Такий документ дозволяє замовнику впевнитися в тому, що учасник дійсно брав участь у проєктах, які за своїм характером, обсягом та складністю відповідають предмету закупівлі. Звіт подається не як частина проектної документації, що належить замовнику, а як доказ фахового досвіду. До того ж, документ може бути наданий учасником на законних підставах, якщо він був замовником експертизи або має відповідну угоду з проєктувальником чи замовником будівництва. Таким чином, дана вимога є обґрунтованою, пропорційною та не порушує принципів рівного доступу до участі у закупівлі.
17.04.2025, 09:43
Просимо внести зміни до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Просимо внести зміни до ТД. Прибрати перевантажувач асфальтобетонної суміші
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2025, 21:59)
надано роз яснення вище
17.04.2025, 11:56
Щодо технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Прохання надати інформацію, щодо норми витрат на наступні матерали: скляні кульки імпортні, розчинник та фарбу дорожню згідно Проекту, або надати сам Проект.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2025, 22:05)
У межах тендерної документації замовником надано всю необхідну інформацію, достатню для підготовки тендерної пропозиції відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Проектно-кошторисна документація, зокрема з нормами витрат матеріалів (імпортні скляні кульки, розчинник, фарба), є складовою проєкту виконання робіт і використовується на етапі реалізації договору.