Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 16:01. Дата останніх змін - 01.05.2025 12:46

Ц_25Т-220_38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Манометри цифрові) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-010403-a  
ID 204dee33876741c6b422a786957f9941  
Загальна очікувана вартість закупівлі
398`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 398`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
02.04.25
Період уточнень
до 11.04.25
Період оскаржень
до 11.04.25
Подання пропозицій
до 14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
Пропозиції розглянуті
з 16.04.25
Завершена
01.05.25
03.04.2025, 13:15
манометри цифрові
Загальне запитання щодо оголошення
1. Чи допускається поставка манометра без наявності поворотного механізму.
2. Чи допускається поставка манометра з індикатором та в якому підсвітка забезбечується на зовнішньому пристрої (мобільний телефон, ПК)
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2025, 14:24)
Добрий день, надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Чи допускається поставка манометра без наявності поворотного механізму.
Відповідь:
Ні, згідно із частиною І додатку №3 до тендерної документації "Наявність поворотного механізму дисплея" є обов'язковою.
2. Чи допускається поставка манометра з індикатором та в якому підсвітка забезбечується на зовнішньому пристрої (мобільний телефон, ПК)
Відповідь:
Ні, згідно із частиною І додатку №3 до тендерної документації "Наявність дисплею для відображення показів приладу – з підсвічуванням" є обов'язковою.