Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 18:37. Дата останніх змін - 08.05.2025 00:00
Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (30232110-8 Лазерні принтери) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-31-011600-a | |
| ID | d47f2147dd114da384cf288baab31e7d | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-31-011771-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
98`495.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. УВАГА: Закупівля за кошти Гранту Європейського Союзу буде здійснюватися в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 98`495.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 08.04.25
Період оскаржень
до 08.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Аукціон
14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
Пропозиції розглянуті
з 02.05.25
Закупівля не відбулась
08.05.25
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано