Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 14:46. Дата останніх змін - 09.04.2025 12:00

Інструменти для роботи з проводами та контактами

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-007434-a  
ID 804bbf8d86d94a4e98c4d1445d6e957a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
3`215`708.92 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

44510000-8 (Знаряддя)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 3`215`708.92 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Закупівля не відбулась
09.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1. Інструменти для роботи з проводами та контактами різні – 224 шт

Інструменти для роботи з проводами та контактами

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 2`670`895.83 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 13`354.48 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  
Подія Поставка товару  
Опис Остаточний розрахунок 50% (п’ятдеcят) вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Інструменти для роботи з проводами та контактами
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 224 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору із забезпеченням.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 50d1823758c64e259e629472eeac92f2
Нетипізований документ
Проект договору без забезпечення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 2e9765dd84ed4b019f45f07b5222a1d7
Тендерна документація
КД Інструмент для роботи з проводами - 31 03.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: ad5c46052b314e2ea1f61c5b33b1c515
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:47
Версія документу від: 31.03.2025 14:47
ID: c1f943972fb84091b2cd44b246c6d7c9

Лот №2. Лот 2. Інструменти для роботи з проводами та контактами різні – 323 шт

Інструменти для роботи з проводами та контактами

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 448`645.63 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`243.23 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  
Подія Поставка товару  
Опис Остаточний розрахунок 50% (п’ятдеcят) вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Інструменти для роботи з проводами та контактами
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 323 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору із забезпеченням.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 50d1823758c64e259e629472eeac92f2
Нетипізований документ
Проект договору без забезпечення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 2e9765dd84ed4b019f45f07b5222a1d7
Тендерна документація
КД Інструмент для роботи з проводами - 31 03.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: ad5c46052b314e2ea1f61c5b33b1c515
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:47
Версія документу від: 31.03.2025 14:47
ID: c1f943972fb84091b2cd44b246c6d7c9

Лот №3. Лот 3. Кабельний різак – 14 шт

Інструменти для роботи з проводами та контактами

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 20`739.27 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 103.70 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  
Подія Поставка товару  
Опис Остаточний розрахунок 50% (п’ятдеcят) вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Інструменти для роботи з проводами та контактами
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору із забезпеченням.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 50d1823758c64e259e629472eeac92f2
Нетипізований документ
Проект договору без забезпечення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 2e9765dd84ed4b019f45f07b5222a1d7
Тендерна документація
КД Інструмент для роботи з проводами - 31 03.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: ad5c46052b314e2ea1f61c5b33b1c515
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:47
Версія документу від: 31.03.2025 14:47
ID: c1f943972fb84091b2cd44b246c6d7c9

Лот №4. Лот 4. Інструменти для роботи з проводами та контактами різні – 157 шт

Інструменти для роботи з проводами та контактами

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 75`428.19 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 377.14 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  
Подія Поставка товару  
Опис Остаточний розрахунок 50% (п’ятдеcят) вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Інструменти для роботи з проводами та контактами
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 157 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору із забезпеченням.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 50d1823758c64e259e629472eeac92f2
Нетипізований документ
Проект договору без забезпечення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 2e9765dd84ed4b019f45f07b5222a1d7
Тендерна документація
КД Інструмент для роботи з проводами - 31 03.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: ad5c46052b314e2ea1f61c5b33b1c515
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:47
Версія документу від: 31.03.2025 14:47
ID: c1f943972fb84091b2cd44b246c6d7c9

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Лот 1. Інструменти для роботи з проводам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Сума забезпечння виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору.) Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія забезпечення договору.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.03.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (Ця гарантія набуває чинності з дати підписання (кінцева дата повинна перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць).) Очікуване значення: 30 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.03.2025
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава - на вибір учасника. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.03.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю) Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.03.2025

Дати та строки

Дата публікації 31.03.2025 14:47  
Завершення періоду уточнень 04.04.2025 12:00  
Початок періоду прийому пропозицій 04.04.2025 12:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.04.2025 12:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08305644  
Юридична адреса Україна