| Опис |
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, Особливостям № 1275, своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» (далі – ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 17.04.2025 року; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 21.04.2025 року №109; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» від 22.04.2025 року №110; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 23.04.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 24.04.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025 року; договір від 12.05.2025 року №298; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 травня 2025 року. |
|