Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 06.05.2025 14:36. Дата останього редагування моніторингу 15.05.2025 11:44

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-05-06-000027  
ID a233e0ec02084e1a95488356ad5c0d9c  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
06.05.25
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, Особливостям № 1275, своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 15.05.2025 11:44  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» (далі – ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 17.04.2025 року; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 21.04.2025 року №109; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» від 22.04.2025 року №110; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 23.04.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 24.04.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025 року; договір від 12.05.2025 року №298; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 травня 2025 року.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 15.05.2025 11:44  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2025 № 29-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.05.2025 № 29-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-03-31-003778-a 31.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 06.05.2025 00:00  
Дата публікації 06.05.2025 14:53  
Дата створення 06.05.2025 14:53  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40922492  
Адреса організації Ukraine, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 948-00-53
v.yu.vatrala@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40922492  
Адреса організації Ukraine, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 192-36-82
o.v.hrychak@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 06.05.2025 14:53 - 28.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 15.05.2025 11:44 - 21.05.2025 00:00