Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 06.05.2025 14:36. Дата последнего редактирования мониторинга 15.05.2025 11:44

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2025-05-06-000027  
ID a233e0ec02084e1a95488356ad5c0d9c  

Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
06.05.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, Особливостям № 1275, своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 15.05.2025 11:44  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» (далі – ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 17.04.2025 року; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 21.04.2025 року №109; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» від 22.04.2025 року №110; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 23.04.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 24.04.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025 року; договір від 12.05.2025 року №298; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 травня 2025 року.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 15.05.2025 11:44  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2025 № 29-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.05.2025 № 29-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-03-31-003778-a 31.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків  
Дата решения о начале мониторинга 06.05.2025 00:00  
Дата публикации 06.05.2025 14:53  
Дата создания 06.05.2025 14:53  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40922492  
Адрес компании Ukraine, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 948-00-53
v.yu.vatrala@dasu.gov.ua 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40922492  
Адрес компании Ukraine, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 192-36-82
o.v.hrychak@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 06.05.2025 14:53 - 28.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 15.05.2025 11:44 - 21.05.2025 00:00