Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 11:33. Дата останніх змін - 05.05.2025 10:48
"Поточний ремонт І поверху та санвузол ІІ поверху прибудови ліцею №1 імені Захисників Вітчизни по бульвару Мрій,8 в м. Южноукраїнську, Вознесенського району, Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи" -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-31-003541-a | |
| ID | ff5192738ccd45ddb1f1944f011300f3 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
800`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Пропозиції надаються українською мовою
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 800`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 18.04.25
Період оскаржень
до 18.04.25
Подання пропозицій
до 21.04.25
Аукціон
21.04.25
Кваліфікація переможця
з 21.04.25
Пропозиції розглянуті
з 24.04.25
Завершена
05.05.25
14.04.2025, 13:41
Щодо технічного завдання
Запитання щодо лоту "Поточний ремонт І поверху та санвузол І
Пунктом 19 технічного завдання передбачено: (Демонтаж) Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм, а саме прокладання трубопроводів каналізації не передбачено. Просимо надати роз'яснення, яким чином буде виконуватися підключення сантехнічного обладнання (унітазів)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.04.2025, 11:11)
Добрий день! Зміни внесені.
14.04.2025, 13:56
Щодо технічного завдання
Запитання щодо лоту "Поточний ремонт І поверху та санвузол І
Пунктом 26 Технічного завдання Додатку 2 до ТД передбачено обрамування дверей алюмінієвим поріжком L=1500 м. Чи вірно вказана одиниця виміру, а саме метри?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.04.2025, 11:11)
Добрий день! Зміни внесені.
15.04.2025, 11:47
Додаток 2 до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
15.04.2025 року було внесено зміни в Додаток 2 до ТД (Технічне завдання), а саме додано п.20 Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм. Просимо уточнити, прокладання трубопроводів, які раніше демонтовані чи нові?
15.04.2025 року було внесено зміни в Додаток 2 до ТД (Технічне завдання), а саме додано п.20 Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм. Просимо уточнити, прокладання трубопроводів, які раніше демонтовані чи нові?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2025, 11:14)
Добрий день! Прокладання трубопроводів, які раніше демонтовані.
17.04.2025, 12:38
включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно враховувати наступне: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу складає не більше 13707,89 грн. Кошторисна заробітна плата (далі — КЗП) — це усереднений показник заробітної плати, що враховується при визначенні прямих витрат на оплату праці у складі вартості будівництва.
У закупівлях ДАСУ встановлює дану вимогу, як порушення з боку замовника, який необґрунтовано включив до тендерної документації вимогу щодо дотримання конкретного розміру кошторисної заробітної плати при складанні цінової пропозиції.
Така вимога, як зазначено у висновку ДАСУ, суперечить пункту 5 Порядку № 281, оскільки учасник самостійно визначає розмір заробітної плати при формуванні договірної ціни, виходячи зі своєї господарської діяльності та кадрової політики.
Схожу позицію ДАСУ можна віднайти і в інших висновках про результати моніторингу процедури закупівлі: № UA-2024-08-29-009264-a, № UA-2024-09-11-005217-a, № UA-2024-10-16-014869-a.
Вказування конкретного значення (а саме «не більше 13707,89 грн») для учасників як обов’язкової умови вважається порушенням вимог Порядку № 281 та зазначення Замовником у тендерній документації таких умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Може обмежувати конкурентне середовище, оскільки не всі учасники мають однакову кадрову політику, структуру зарплат чи мають регіональні особливості. Просимо внести відповідні зміни.
Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно враховувати наступне: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу складає не більше 13707,89 грн. Кошторисна заробітна плата (далі — КЗП) — це усереднений показник заробітної плати, що враховується при визначенні прямих витрат на оплату праці у складі вартості будівництва.
У закупівлях ДАСУ встановлює дану вимогу, як порушення з боку замовника, який необґрунтовано включив до тендерної документації вимогу щодо дотримання конкретного розміру кошторисної заробітної плати при складанні цінової пропозиції.
Така вимога, як зазначено у висновку ДАСУ, суперечить пункту 5 Порядку № 281, оскільки учасник самостійно визначає розмір заробітної плати при формуванні договірної ціни, виходячи зі своєї господарської діяльності та кадрової політики.
Схожу позицію ДАСУ можна віднайти і в інших висновках про результати моніторингу процедури закупівлі: № UA-2024-08-29-009264-a, № UA-2024-09-11-005217-a, № UA-2024-10-16-014869-a.
Вказування конкретного значення (а саме «не більше 13707,89 грн») для учасників як обов’язкової умови вважається порушенням вимог Порядку № 281 та зазначення Замовником у тендерній документації таких умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Може обмежувати конкурентне середовище, оскільки не всі учасники мають однакову кадрову політику, структуру зарплат чи мають регіональні особливості. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2025, 10:59)
Добрий день! Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, а стосується робіт. Закупівля з поточного ремонту І поверху та санвузол ІІ поверху прибудови ліцею №1 імені Захисників Вітчизни, є послугою. РІШЕННЯ АМКУ №4548-р/пк-пз від 24.03.2025 року, закупівля UA-2025-02-20-002078-a.
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради керується Наказом №33-зг від 28.05.2024 року, яким затверджено розмір кошторисної заробітної плати який враховується при визначені вартості проведення поточного ремонту за рахунок коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади в розмірі 13707,89 грн.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, а стосується робіт. Закупівля з поточного ремонту І поверху та санвузол ІІ поверху прибудови ліцею №1 імені Захисників Вітчизни, є послугою. РІШЕННЯ АМКУ №4548-р/пк-пз від 24.03.2025 року, закупівля UA-2025-02-20-002078-a.
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради керується Наказом №33-зг від 28.05.2024 року, яким затверджено розмір кошторисної заробітної плати який враховується при визначені вартості проведення поточного ремонту за рахунок коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади в розмірі 13707,89 грн.