Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 10:30. Дата останніх змін - 31.03.2025 10:43

Закладки, папір для нотаток, папір офісний, ручки, скотч, клей

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-001954-a  
ID 357d6ca6236c4f82ac5099036b5e5eb6  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-31-001537-a  
Очікувана вартість закупівлі
28`980.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти  
Очікувана вартість закупівлі 28`980.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
31.03.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
31.03.25

Специфікація закупівлі

1)
Стікери 45*12
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
2)
Блок для нотаток 80*80
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
3)
Папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 125 штука
4)
Ручка кулькова чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
5)
Ручка кулькова синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
6)
Ручка кулькова чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
7)
Скотч пакувальний 48*50 прозорий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
8)
Скотч пакувальний 48*200 прозорий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
9)
Клей канцелярський з губкою
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 10:40
Версія документу від: 31.03.2025 10:40
ID: 02c33cd88879420eba99ee767706a82c

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39458040  
Юридична адреса 73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Потьомкінська, 96  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
28`980.00
Гривня без ПДВ
Переможець
31.03.2025 10:32

Укладені договори

Номер договору
45
Дата підписання
21.03.2025
Дата початку дії
31.03.2025
Дата завершення дії
21.12.2025
Ціна договору
28`980.00 Гривня без ПДВ