Процедура закупівлі оголошена 30.03.2025 22:30. Дата останніх змін - 08.05.2025 16:00
Аудит повного пакету фінансової звітності Державного підприємства «Санаторій «Конча-Заспа» за 2024 рік -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-30-000883-a | |
| ID | 5ba9cffdca214dc7ba2075d3541a2a24 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
250`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 250`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
30.03.25
Період уточнень
до 08.04.25
Період оскаржень
до 08.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Аукціон
14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
Пропозиції розглянуті
з 21.04.25
Завершена
08.05.25
03.04.2025, 10:29
Необхідність змін тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, зокрема в Додаток 2 "Перелік документів та/або інформації, які надаються учасником в складі пропозиції".
В Додатку 2 зазначено:
1. в п.1.2.1: "1.2.1. Для підтвердження відповідності даному критерію, Учасник у складі своєї пропозиції надає лист-довідку ЗА ФОРМОЮ з інформацією про досвід надання аудиторських послуг державним підприємствам, що здійснюють діяльність за КВЕД-2010: Клас 86.10. Діяльність лікарняних закладів ".
Проте форма даного листа-довідки відсутня. Відповідно потрібно або прибрати "за формою" або додати відповідну форму.
2. в п. 4.3. "4.3. . Суб’єкт аудиторської діяльності має договір страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, страхова сума за яким повинна складати не менше 50 млн. грн. Надати копію договору або сертифікату." Даний пункт протирічить нормам Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", яким передбачено наявність договору страхування на суму 10 млн. грн. і відповідно значно звужує кількість можливих учасників закупівлі. Відповідно пропонуємо змінити 50 млн. на 10 млн.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, зокрема в Додаток 2 "Перелік документів та/або інформації, які надаються учасником в складі пропозиції".
В Додатку 2 зазначено:
1. в п.1.2.1: "1.2.1. Для підтвердження відповідності даному критерію, Учасник у складі своєї пропозиції надає лист-довідку ЗА ФОРМОЮ з інформацією про досвід надання аудиторських послуг державним підприємствам, що здійснюють діяльність за КВЕД-2010: Клас 86.10. Діяльність лікарняних закладів ".
Проте форма даного листа-довідки відсутня. Відповідно потрібно або прибрати "за формою" або додати відповідну форму.
2. в п. 4.3. "4.3. . Суб’єкт аудиторської діяльності має договір страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, страхова сума за яким повинна складати не менше 50 млн. грн. Надати копію договору або сертифікату." Даний пункт протирічить нормам Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", яким передбачено наявність договору страхування на суму 10 млн. грн. і відповідно значно звужує кількість можливих учасників закупівлі. Відповідно пропонуємо змінити 50 млн. на 10 млн.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.04.2025, 23:16)
Ваше питання розглянуто. В тендерну документацію внесені відповідні зміни